Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت برجستگی روی دنده چپ نوزاد
سلام پسرم ۴ ماهشه روی دنده سمت چپ سینش یه برجستگی هست درد نداره، علت چیه؟
- سرفه نوزاد
سلام دخترم ۱۲ روزه سرفه خشک میکنه متخصص اطفال بردم هیچی نداد گفت حساس شده به نظر شما چیکار کنم
- کریستال ادرار
با سلام ببخشید آقای دکتر دختر من بخاطر کم آبی بدنش کریستال دفع میکنه آیا دفع کریستال برای مدت زیاد باعث زیاد شدن اسید اوریک بدن میشه؟؟؟؟
- میزان شیر
سلام اقای دکتر کودک دوساله به چه میزان شیر نیاز داره؟
- با سلام نوزادی از مشکل جنسی رنج میبرد
با سلام و خسته نباشید دکتر عزیز نوزادی ۶ ماهه در دوستان من وجود دارد که موقع تولد پسر بود ولی کم کم دارد دختر می شود کودک در عراق زندگی می کند و باتوجه به شرایط عراق دکتر خوبی در آنجا پیدا نمی شود و دکتر هایی که رفتند گفتند مشکلی ندارد و عادی ست و هیچ آزمایشی ازش نگرفته اند ، می خواهند به تهران بیایند و در جست و جوی دکتر می گردند باید چه کاری انجام دهم عکس هایش هم موجود هست
- پوشک
برای دختربچه ۲۱ ماهه هر چند ساعت یکبار بایستی پوشک تعویض شود؟
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- سلام آقای داله دارم دان چند روز که سرما خورده و سرفه.
- ادرار نوزاد
با سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماهه ای دارم که الان دو شبه ادرارش رنگ صورتی هست آزمایش ادرار هم بردمش گفت هیچ مشکلی نداره خب میتونه علتش چه چیزهای دیگری باشه؟؟؟؟
- استفاده از قطره باکتی ماید
سلام من دخترم ۱۵روزه هست و چشمش چرک میاد ولی میزنه،روزای اول چرک سفید بود اما الان چرک سبز میاد دکتر داروخانه قطره باکتی ماید داده آیا خوبه این قطره ؟
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید.بچه م پسره یکماهش نشده هنوز.۱۰ روزه کرونا خودم مثبته.امروز احساس میکنم خیلی بی تابی میکنه. چندتا سرفه هم داشت.ی کم تنفسش انگار عادی نیست کلی در ی دقیقه ۴۸ تا تنفس داره.تبش هم معمولا ۳۷ و ۴ درجه یا کمتره.ولی مثل هرروز نیست و بی تابه.الان هم دکتر نیست.لطفا راهنمایی کنید.
- کرونا در نوزادان
سلام آقای دکتر علائم کرونا در نوزادان ۲ ماهه چیست؟؟؟؟
- خوردن شربت سفکسیم 100 به جای کپسول 200سفکسیم
سلام پسرم 5 سالش هست یک ماه پیش سرما خوردگی داشت بردمش دکتر، معاینه کرد گلوش چرکی بود بهش شربت آزیترومایسین داد بهش دادم چند روزی خوب بود ولی دوباره شروع به سرفه های خلط آور زده دوباره بردمش دکتر گفت ریه اش یه کم مشکل پیدا کرده بهش کپسول سفکسیم 200 داده 12 ساعتی بخوره ولی قادر به بلعیدن کپسول نیست میتونم شربت سفکسیم 100 بهش بدم همون 12 ساعتی دو برابر مطابق بر وزنش یا نه؟اگر میتونم بهش بدم تا چند روز؟ ممنون
- سرماخردگی نوزاد
سلام خدا قوت اقای دکتر من پسرم یک ماهی هست هی سرما میخوره خوب میشه ودوباره همین حالت الان ۴ماهو ۲۸روزشه واکسنشو هم نزده الان سرفه ابریزش و بیحاله و اسهاله که ازمایش دادیم برای اسهال جوابش را نیومده پلارژین دادم دو روز الان سیتیرزین میدم دکتر میتونم جفتشو باهم بدم یا باید یکی از دارو هارو بدم ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- کم خونی
دخترم چهارسالونیم هستش و خیلی لاغو وضعیف هست وکم خونی داره چه دارویی خوبه بدم که کم خونیش خوب بشه ممنون
- ..
سلام دکتر باید برای رفع انگل چه کاری را انجام دهیم ببخشید دختر من 15سالمه
- واکسن یک سالگی
نمیدونستم واکسن دارد و نزدیم ــالان یکسال پنج ماه ست چیکار کنیم
- انگل
سلام دخترم 19ماهشه گفتن انگل داره درمانش رو می فرممایید متشکرم
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه

