Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم در نوزاد تازه متولد شده
پسرم الان ۱۵ روزه که متولد شده . زردی داشت و بستری بود در غربالگری مرحله اول فاویسم او مثبت بود و بعد گفتن در چهارماهگی (۱۲۰)روز دیگه باید آزمایش تکمیلی بده. اطلاعاتی در مورد تغدیه در فاویسم کسب کردم الان سوال من این است که میتونم شیر خشک در کنار شیر خودم بهش بدم . و چه شیر خشکی مناسب هست؟؟؟سوال دوم این که احتمالا داره در آزمایشگاه چهارماهگی منفی بشه. ممنونم
- پسرم تب داره
باعرض سلام وادب واحترام...پسرم 2/5ساله هست11/5کیلو وزنش هست...دوشب هست تب میکنه..استامینوفن وشیاف گذاشتم..ولی بازم تب داره...به نظرتون آزیروسین 200خوبه یا آموکسی سیلین 400
- کم وزنی
سلام آیا این کم وزنی میتونه ارثی باشه دخترم در ۷ سالگی ۱۶ کیلو بود کلا من وپدرش قد کوتاه هستیم وپدرش لاغر و استخوان بندی ریزی داره
- استفراغ
سلام خسته نباشید پسرم چهار ساله ست وهر سال دو بار دچار استفراغ میشه که اینجور موقعه ها آب هم میخوره بالا میاره ودو بار دربیمارستان بستری شده واین مشکل هر شش ماه یا هفت ماه رخ میده و منو نگران کرد میشه راهنمایی کنید این مشکل برطرف بشه
- کار نکردن شکم نوزاد ۲۵ روزه
سلام نوزاد 25 روزه دختر بازم خیلی کش و قوس پیدا به خودش و 12 ساعته که شانس کار نکرده ش با شیر خودم تغذیه میشه؟
با شیر خودم تغذیه میشه و 12 ساعته که شکمش کار نکرده خیلی پیچ و قوس به خودش میده و قرمز میشه چه کار کنم؟
- قطره
برای نوزاد دختره چهارده ماهو ده روز با وزن ۱۲ کیلو روزانه چه قطره هایی و چند سی سی باید داد؟
- لرزبدن وسر کودک
سلام اقای دکتر.پسرم چندوقت یکبار درحد چند ثانیه لرزش داره.اولین بار ۹ماهگی این اتفاق افتاد.تا الان که نزدیک یکسالشه دوباره تکرار شد.میشه بگین چرا اینجوری میشه ؟ایا مشکل خاصی هست؟
- مسمومیت
سلام کودک من ۲۰ ماهشه یه دونه قرص کلیدینیوم سی اشتباهی خورده آیا باید به پزشک و بیمارستان ببرم؟
- شربت استامینوفن
سلام، پسرم 14.5 کیلو وزنش چقدر شربت استامینوفن استفاده کنم؟
- سلام.آقای دکتر ۲تا پسر ۹و۶ ساله دارم.که تقریبا ۳ماهی میشه که دارم بهشون زینک سولفات قرص امگا میدم..بازم ادامه بدم این ۳ماه زمستون رو هم بخورند .برا ایمنیشون یا که نه کافیه
سلام پسریک ساله دارم دکتربراش شربت زنک تجویزداد میتونم بعداز اتمام دوباره بش بدم رشد قدی هم ندارد
- مامان نگران
پشت سر دختر یه گوله هست اندازه نخود که حرکت میکنه نمیخونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون
- عوارض خوردن شمع
سلام اقای دکتر پسرم شمع خورده چیکار کنم میترسم خیلی الان خوابیده از استرس معده درد گرفتم
- کتوکیفن
با سلام دختر من 2/5 ساله است با وزن 12 کیلو . دستور مصرف کتوکیفن رو لطف بفرمایید با سپاس
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون
- سلام خسته نباشید بچه من 24 روزشه خیلی تو خواب زور میزنه و بی قرار و بغلش میکنی خودشو میبره عقب.. قطره کولیک اید هم میخوره ولی باز اینجوری میشه.. شکمشم روزی حداقل دوبار کار میکنه
- سلام دختر من ۳ ساله هست ساعت ۱۰شب میخوابه ۲ بیدار هست تا ظهر یک سره ظهر تا غروب خواب واقعا اذیت میشم بهم ملاتنین توصیه کردن مخواستم بدونم ضرر نداره؟سپاس از شما
- قطره بی بی کر
سلام اقای دکتر خسته نباشی.پسرم ۶ ماه ۲۰ روزشه.چند روزه که موقع شیرخوردن خیلی زور میزنه.دلپیچه داره.سه روزه روزی پنج قطره بی بی کر میدم.خودم خریدم.پزشک نگفته.تا چند روز بدم؟یا اصلا بی بی کر رو دلپیچه تاثیر داره؟
- میزان سفیکسیم برای کودک۱۸ماهه

