Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلکس
کودک ۱سالو ۱۶ روز دارم ۹ ماهگی رفلکس گرفت بردمش دکتر امپدازول و شربت داد تا ۱ماه خوب بود ولی بعد ۱۱ماهگی رفلکسش پنهان شد الان که ۱سالشه پنهانه فقط صبح ها پنهان داره ولی امروز شیراورد یکم اورد بالا
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- حرف زدن کودک
تاچند ماهگی باید به کودک فرصت حرف زدن داد؟
- کودکان
سلام من از وقتی که واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو زدم دخترم یبوست گرفته چکار کنم هر چی ام بهش میدم خوب نمیشه
- خشکی و قرمزی پشت لب
پشت لب پسر هشت ساله ام کمی قرمز و خشک هست با کرم مرطوب کننده هم برطرف نشد کمه ولی حدود یک ماهه اینطوریه گاهی خیلی کم و گاهی بیشتر می شه لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم🌹🌹🌹
- قرص ژلو کاف
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر ،پسرم 7سالشه وسرفه داره دکتر بهش قرص ژلو کاف داد،بروشورشو نگاه میکنم، نوشته برای زیر 12سال ممنوع میباشد،موندم قرص رو بهش بدم یانه
- سلام آقای دکتر شربت آزیترومایسین برای بچه چهارو21روزه خوبه ایا؟
- سرماخوردگی
خسته نباشیددخترم دوسالشه وزنش 9کیلو ازدیشب علائم سرماخوردگی داره دوبارتب کرده میتونم بهش شربت سفالکسین 125بدم؟چه مقدار؟
- شربت سفکسیم برای کوک پنج ماهه
چه مقدار شربت سفکسیم به نوزاد پنج ماهه بدهیم
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- دل درد کودک ۷ساله
سلام دکتر دخترم استفراغ داشت با دل درد شدید بردمش دکتر بستریش کرد بعد از۷روز بستری دلش همچنان هی درد میکنه سونو هم سه بار ازش گرفتن لنف نود آرتریت میزانتریک بود حالا هی دلش درد میکنه وهیچی نمیخوره چکار کنم دکتر ممنون میشم راهنمای کنید
- کوش درد
سلام یک پسر بچه یکساله داریم که به دلیل کوش درد در هر سوراخ کوش عو سه قطره روغن بادام شیرین چکانده ام ایا خطر دارد
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره
- عرق سر کودک
- عوارض دارو
پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم دو مرتبه قرص سفیکسیم ۲۰۰در دوروز خورده که بعداز آن مقدار ادرار زیادتر وسرفه شدیدتر و حالت تهوع کمی آیا این موارد از عوارض دارو است.همزمان گایافنزین هر۸ ساعت ۳سی سی و شربت پدیزان یک ق مرباخوری هر ۸ساعت و شربت توسیان اطفال سه بار در روز مصرف میکند و با وجود همه ی این داروها بعداز ۲۴ساعت شروع درمان سرفه ها شدیدتر شده و حالت لرز دارد خواهش میکنم راهنمایی کنید آیا قرص سفیکسیم را باید با شربت آن جایگزین کنم و مقدار دارو ها کمترشود؟
- واکسن
سلام دختر من 4روز پیش 18ماهش تموم شد ولی بخاطر سرماخوردگی هنوز نبردم واکسنشو بزنه از طرفی میترسم تاخیر در واکسن خطرناک باشه نمیدونم چیکار کنم به نظر شما چند روز میشه این واکسنو به تاخیر انداخت؟باتشکر.
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- شربت دی سیکلومین
سلام شربت تازه گرفتیم از دارو خانه سرش شکرک زده مشکلی نداره مصرفش برای بچه
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه

