Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.
- ناخن
با عرض سلام خدمت شما ممنون بابت جواب دهی شما دکتر بزرگوار سوال من مربوط به ناخن های دست پسرم هست پایین ناهن هاله ای قرمز و انتهای اون به سفیدی کم رنگ لکه نه فقط یه سفیدی زیر ناخن ممنون میشم یه توضیح بفرمایید ..و اینکه شربت آهن سانتول برای کمبود آهن مفیده پسر من دو سال و سه ماهشه وزنش ۱۴ کیلو
- غده
سلام دو روز رو گردن فرزندم پشت گوش ورمی قد نخود ایجاد شده
- ۲۰ماه
سلام دخترم ۲۰ماهشه کمی سرماخورده بینی هاش میگیره و مخاط سبز میاد گاهی و سفید تب و... نداره چی بدم بهش ایا چرک خشک کن بدم و چی باشه؟نمبتونم ببرم دکتر
- ممنون
الهی که خدا به حق پنج تن به شما آقای دکتر عمر با عزت بده الهی آمین.
- ویتامین
سلام کودک من چند روز دیگه دوساله میشه آیا میشه آهن ومولتی ویتامین رو قطع نکنم وبهش بدم؟ ضرر نداره
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
- اسهال و تب و دلدرد
سلام
پسرم سه سالشه. یه هفته ای هست مدفوع هاش بد بو هستن و هر بار دسشویی میره اسهاله. الان امروز تب هم کرده دلش هم میگیره. درد داره، چی بهش بدم بخوره؟
تشکر - خون در ادرار
دخترم ۲ سالش و بردم آزمایش ادرار چون ی کم سوزش داشت rbc 4/27 بوده و wbc9/9بوده دکتر گف خون تو ادرار بوده ب احتمال زیاد سنگ کلیه آزمایش باید تکرار بشه ولی بچم اصلا دردی نداره ک گریه کنه امکان داره عفونت ادرار باشه با چیزایی ک بهتون گفتم؟؟؟؟
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
با سلام آقای دکتر برای سرفه های گاهی خشک و گاهی خلط دار بچه ی ۱۰ ساله میتوان از نصف قرص موکولین ۸ و شربت دیفن هیدرامین کامپاند استفاده کرد یعنی این دوتا تداخلی با هم ندارند؟
- عفونت سینوس.
سلام پسرم ۱۵ سالشه از هفته پیش مریض شد الان سینوسهاش چرکی شده آبریزش چرکی داره تو خواب خرو پف میکنه گاهی سرفه داره چه آنتی بیوتیکی براش خوبه؟ممنون از شما
- پوست کودک
سلام اقای دکتر خسته نباشید ببخشید کودک من یه لکه سفید زیر گردش هست که این لکه اول روی بدن خاله اش بود یکی از لباسای بچه خورد به لباس خاله اش و الان بچه منم زیر گردنش لکه سفید دراومده جای نگرانی هست ؟
- یبوست
دخترم ۹ماهشه آلرژی پروتیین گاوی داره بلاک إچ آ دو میدم اول اپتامیل میدادم الان ببلاک کلا مشکل گوارشی داشت روزی یک بار یا ی روز درمیون شکمش دفع داشت الان سه روز مدام تب میکنه و دفع ندارن شیر نمیخوره خوب باد میده و به خودش میپیچه ولی دفع نداره نمیدونم چکار کنم
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر علت قرمزی مقعد کودک۶ ماهه چیه ؟پماد کالاندولا میزنم ولی خوب نمیشه. الرژی به پروتئین گاوی داره .
- ملچ ملوچ در خواب
سلام خانم دکتر ببخشید دختره من ۱۳ سال هستش چند ساله که در خواب ملچ ملوچ می کنه طوری که فرد فک می کنه چیزی در دهنش هست و داره اون رومی جوده بعد خواستم بگم این اتفاق مشکلی نداره
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- راه نرفتن کودک
سلام. پسرم ۱۶ماهشه راه نمیره. دست به دیوار تند تند راه میره و می ایستد مدت کمی ب تنهایی ولی قدم بر نمیذاره هوشش خیلی خوبه ولی راه رفتنش با تاخیر . ب نظرتون دیر شده یا وقت هست هنوز و چیکار کنم ؟
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- شربت استامینوفن تاریخ گذشته
بچم سه سالشه شب با پادرد بیدارشد ماساژ دادم خوب نشد ۵ میلیگرم شربت استامینوفن دادم بهش بعد که خورد نگا کردم دیدم ۲ سال از تاریخ شربت گذشته خطرناکهه؟

