Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج بدون تب
سلام ووقتتون بخیر دختر من یکسال 10روزه هستش که متاسفانه هفته ی پیش موقع ای که گریه می کرد یهو سیاه و کبود شد و چشمش رفت من فک کردم خفه شده از پشتش زدم چشمش برگشت ولی بی حال بود و سریع بردیم بیکارستان و داروی تشنج بهش تزریق کردن و قبل البته دارو بدن گریه می کرد و نوار مغز هم بردیم سالم بود اولین بارش بود تشنج می کرد حالا موندم دارو بهش بدم یا نه اخه بعضی وقتها هم مویع گریه کردن دیر برداشتنی یه ذره انگار نفس نمیکشه صداش نمیاد تا برم بردارم ممنون از پاسختون
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- گرفتگی بینی
سلام. پسرم سه سالشه. چند وقته بینیش کیپ شده وشبا از خواب بیدار میشه و گریه میکنه در واقع بینیش خشکه .دکتر اسپره بینی رستانکس داد هر هشت ساعت . بعد یک هفته استفاده بهتر شد ولی دوباره مثل قبل شده .لطفا راهنمایی کنید.
- چرک خشک کن
سلام خسته نباشید در دوران شیردهی میشه برای گلودرد آموکسی سیلین خورد؟؟ بچم رو نمیتونم جایی بذارم.ممنون
- مقدارشربت نئوزینک
پسرم پنج ساله شه چند قاشق بدم وچندباردرروز
- افت دهان
سلام خسته نباشیددخترم دوسال ودوماهشه بعدگلودردوتب تودهنش خیلی افت زدنوک زبونشم هست بعددارودادن تب وگلودردش خوب شدولی بااونکه دیفن هیدرامین ونیستاتین میدم بعدسه روزهنوزافتش خوب نشده غذاهم نمیتونه بخوره خیلی عذاب میکشم اگه دارویی یاقرصی هست که حالش خوب میشه بهم معرفی کنیدلطفافاویسم هم هست
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- کم وزن
سلام دخترم 6سالشه خیلی لاغره آزمایشم انجام دادیم چیزی نشون نمیده به نظر شما آقای دکتر چ شربتی بهش بدم که هم اشتهاش بیشتر بشه هم وزنش خوب شه ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- تخم بلدرچین
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن هرروزبه پسرم که سالو۵ماهشه دوتاتخم بلدرچین ناشتابدم ضررداره؟؟ هرروزبهش بدم اشکال داره آخه کوچیک بوداثلابهش ندادم میگن خیلی برای رشدوهمه چیز کودک خوبه ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- دخترم ۴سالشه ۲۲کیلو وزنش گلوش عف نت داره ازداروخانه شربت سفیکسیم ۱۰۰گرفتم چند سی سی باید بهش بدم
- بی اشتهایی
سلام خسته نباشیددکترپسرم ۱۴سالشه اثلاغذانمیخوره خیلی لاغروضعیفه لطف میکنیدداروی معرفی میکنیدبگیرم شایدیکم اشتهاش بازبشه ممنون اگه راهنمایی کنیدخداخیرتون بده
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام آقاي دکتر من به دليل عفونت دندان نتوانستم درد عصب کشي را تحمل کنم و بايد يک هفته از آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 500 و مترونيدازول 250 استفاده کنم به همراه 3عدد آمپول پني سيلين خيلي نگران ضرر هايش در شيرم هستم کودک يک ساله دارم خواستم بدانم در اين يک هفته چه چيزهايي بخورم تا از ضرر آنتي بيوتيک ها کم کند؟؟يعني شيرم کم ضرر تر باشد براي بچه چه بخورم؟؟
- قرص یدوکینول برای کودک یکساله بریم یانه
سلام بچمون یکسالشه و حدودا دو هفتس که تب و اسهال داره دکتر برای اسهالش قرص یدوکینول داده هر وعده نصف قرص این قرص خطرناک نیس ؟ عوارضش خیلی زیاد بود بدیم بهش یانه ؟
- سلام خانم دکترپسرم ۱۰سالشه
ازبچگی ۴سالگی متوجه شدم لوزه داره زودبازده زودهم سرماخورده میشه دکتربردم میگه بایدهرچه زودترعمل بشه نظرشماچیه
- سرماخوردگی کودک پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من حدودا ی ماه میشه ک سرما داره ۳ ۴ روز پیش بردمش پیش فوق تخصص بهش دارد داد برای بینیش و سرمای اصلا سرفه نمیکرد همین ک اومدیم خونه سرفه هاش شروع شد بچم کلافس شبا نمیتونه بخوابه پلارژین و سیمو نی نی کلد بش میدم چیکار کنم درمونده شدم توروخدا کمکم کنید ☹️😔
- سرماخردگی
باسلام خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۶ماهشه بعدسه روز تب ابریزش ویکم صرفه شروع شده بهش سیتیرزین وپلارژین میدم اقای دکتر وقتی گریه میکنه صداش یکم خروسکی شده فعلا که یه روزه اینحوریه فقطم موقع گریه و وقتی خوابه صداش اینجوریه ممنون میشم بگید چیکار کنم و چی بهش یدم تا بدتر نشه خیلی ازتون ممنونم
- سلام دکتر ببخشید من پسرم ۱۶کیلو هست و ۴سال و نیم از دیروز سرما خورده میگه گلوم درد میکنه شربت پلارژن کید با دیفن هیدرامین میدم ۱بار هم ازیترومایسین ۲۰۰دادم مدفوعش قهوهای تیره شده برا داروهاهستش و اینکه ازیترومایسین بدم یا نه

