Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- سیتریزین
سلام دکتر برای کودک ۱۷ماهه سیتریزین تجویز کرده برای بی قراری در خواب و خارش چشم علایم خیلی شدید نیست لازمه این شربت و بدم ؟ عوارض نداره ؟
- مقدار استفاده شربت سفیکسیم
سلام کودکی با سن سه سال ۹ ماهه دارم که شربت سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده حالا با خوردن شربت تهوع و استفراغ میگیره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با سپاس.
- آزیترومایسین برای وزن ۳۰ کیلو
سلام برای کودک ۷ سال و نیم با وزن ۳۱ کیلو چقدر باید آزیترومایسین داد؟
- کودکان
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و هشت ماهشه نزدیک دده روزه استفراغ داره اولاش بیحالم بود الان بازی میکنه روال عادیه فقط یهو استفراغ میکنه دلیلش چیه
- قرمزی دور ناف پسر بچه بیست ماهه
با سلام.پسرم چند روزه تا دست ب نافش میزنی عکس العمل نشون میده تازگیا نافش قرمز شده .دفع مدفوع روزی یک بار عادی داره.تو حموم داخل تشت میشینه ممکنه داخل تشت ادرار کنه و عفونی بشه؟با تشکر از پاسختون
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - ادرار
سلام اقای دکتر پسر20 ماهه دارم چندروز پیش قیصی خورد بالا اورد بعدش تب کرد بردم دکتر تایلوفن و دمیترون دادن که دمیترون رو فقط دوبار دادم و اصلا بالا نیاورده تایلوفن هم دوروز یعنی تادیروز . اسهال هم افتاده بود که رامنوفلو دادم متوجه شدم دندون نیش هم داره درمیاره. ولی دوروزه یکسره میگه پی پی که ببریمش داخل توالت میبریم بعصی اوقات جیش و پی پی میکنه بعصی اوقات نمیکنه امشب توخواب پاشد کلی گریه کرد و گفت پی پی اخرم نکرد . نقعدش هم بحاطر اسهالش سوخته که کالاندولا میزنم . میخوام بدونم احتمال داره عفونت ادرار داشته باشه ؟ چه دلرویی بخوره ببینم خوب میشه یانه؟مرسی اقای دکتر
- غده
سلام دکتریکی ازآشنایان دخترش نه ماهشه دکترگفته که توکبدش غده داره وبایدعمل شه اگه عمل شه خدایی نکرده ممکنه اتفاق بدی براش بیوفته
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- قرص
سلام آقاي دکتر من کودک 15ماهه دارم که خيلي شير خودمو ميخوره و کمتر غذا ميخوره من توي اين يکسالي به شدت لاغر شدم 9کيلو وزن کم کردم آيا ميشه قرص شيکوريدين که گياهيه براي اشتها و چاقي استفاده کنم؟؟ضرري براي بچه نداره؟؟نوشته در بارداري و شيردهي منع دارد شما چه مي گوييد؟؟
- دیفن هیدرامین
شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک شش ساله فاویسم دار ضرر دارد
- بیماری گوارشی
دکتر برای کودک من فارکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی میزانش رو نگفته پسرم ۱۷ کیلو وزن دارد و بیرون روی کم ولی دل درد به همراه تب ۳۸ درجه داشتن
- سلام برای کودک ۴ سال سفکسیم ۱۰۰ با وزن ۱۳ کیلو چقدر مصرف شود
سلام برای کودک ۴ سال باوزن ۱۳ کیلو سفکسیم ۱۰۰ چقدر در شبانه روز مصرف شود ممنون
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- سلام من پسرم بردم دکتر چشمش قی گرفته بود ۶ سالشه براش قطره باکتی ماید ۱۰ داد گیرم نیومد ۲۰ گرفتم الان ریختم داخل چشمش آیا ضرر داره
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان

