Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری شبانه
سلام وقت بخیر یه پسر۹ماهه دارم که۹ماهه شبها باهاش نخوابیدم اوایل اصلا خواب نداشت الانم میهوابونمش ۴۰دقیقه بعد با گریه وبیقراری شدیداز هواب بیدارمیشه واصلا نمیخوابه خسته شدم شربت بی بی سد وبی بی اسلیپ هم فایده ای نداشته نمیدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- واکسن
با سلام من دو روز پیش واکسن چهار ماهگی پسرم رو زدم از اون موقع تا حالا فقط جیغ میکشه خیلی بیقرار و نا آرومه انگار یه جاییش درد میکنه آیا این بیقراری طبیعی هست
- شیرخشک پپتی
سلام خسته نباشید آقای دکتر، دخترم ۴ ماهشه و به دلیل آلرژی شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد اما همچنان مدفوعش سبز بود و رفلاکس داشت الان چند روزی هست که آپتامیل پپتی میخوره دیگه رفلاکس نداره مدفوعشم زرد شده اما اسهال گرفته. ممکنه به خاطر آپتامیل پپتی باشه؟ اگر پپتی جونیور بدم ممکنه خوب بشه؟
- مکمل
سلام .اقای دکتر .پسرم 22 ماهشه .مکمل ها رو نمیخورد منم تا حالا ندادم .انروز با شربت گل محمدی مولتیش رو قاطی کردم خورد اشکال نداره؟ممنون
- تلوزیون نگاه کردن شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر من ۴ ماهو نیمشه خیلی علاقه به تلوزیون داره بزارمش جلو تلوزیون یک ساعت هم باشه قشنگ با دقت نگاه میکنه برای خودش، میخواستم بدونم ایرادی نداره ممکنه برای چشاش ضرر داشته باشه و ضعیف بشه؟ دیگه نزارمش جلو تلوزیون،؟؟؟؟
- شیرخشک مناسب
نوزاد دوماهه که شیرمادر میخوره، گاهی شیرم خیلی کم میشه و نوزادم گرسنه می مونه. با توجه به اینکه نفخ و دلپبچه داره و مدفوع مخاطی و گاهی شیر بالا میاره، چه شیرخشکی براش مناسبه؟ ببلاک یک دادم یبوست شد و نفخ شدید
- اسهال
دخترم یک سالشه و هروقت سرما میخوره اسهال داره، الان اسهالش زرد رنگ و آبکیه ولی بد بو نیست مشکلی از چیه چیکار باید بکنم
- غذا نخوردن و شیر نخوردن
سلام اقای دکتر بچه ما الان تازه هشت ماهش تموم شده و هیچ نمیخوره خیلی کم اشتهاست ما چسکار کنیم غذا بخوره
- دردمعده
سلام آقای دکتر دخترم ۶ سالشه میگه معده م درد میگیره یه چند روز یبوست داشت خوب شد میگه خیلی تشنمه صداشو کمی گرفته ب نظر شما مشکلی وجود داره لطفاً داروی هست بدم معدش خوب بشه
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دختره دوماهه دارم سرفه میکنه صداش گرفته موقع گریه کردن.اسهال هم هستش تب خفیفی هم داره ولی شیر خوردنش خوبه
- میزان مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه و ۱۳ کیلو دکتر براش آزیترو ۲۰۰ نوشته میزان مصرف رو نگفته فقط نوشته هر ۱۲ ساعت لطفا منو راهنمایی کنید چند سیسی بدم و هر چند ساعت
- یبوست نوزاد
- با سلام نوزاد 8 ماهه ایی دادم که شبها درست نمیخوابد و مرتب سر خود را به اینبر و آنبر توان میدهد و چند بار برای شیر خوردن بیدار نیشود علت چیست
- دل درد
سلام.دختر ۲ونیم ساله ای دارم که یبوست داره همراه با دلدرد و چند روز بعد از اجابت مزاج به اسهال و استفراغ میوفته و مدام از دل درد شکایت میکنه.و این یبوست رواز بچگی داشته.لطفا راهنمایی ام کنید.
- استفاده از اسپری رستاتکس
سلام آقای دکتر پسرمن یک سال دارد و کار براش اسپری رستاتکس تجویز کرده ومن ازان استفاده کردم آیا ضرر دارد یاخیر
- سلام وردودخدمت شما….پسرم 8سالشه انفولانزاگرفته داروهم هم میخوره خیلی سرفه میکنه میگه داخل شکمم خیلی دردوسوزش دارم چی بهش بدم تاسرفه اش خوب بشه ممنونم ازشما
- نوزاد
سلام دخترم دوروز بود به دنیا اومده بود برای نافش گفتن پماد بتامتازون بزن تا اذیت نشه منم زدم بعد از چند روز دیدم خشک نمیشه دیگه نزدم الآن 26روزشه نافش خشک شده ولی هنوز نیافتاده میشه کمکم کنین آیا چیزی هست که بزنم ونافش بی افته
- میزان مصرف شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر دخترم ۹ ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته اما دستورش نداده چه میزان باید بهش بدم. ۱۰ کیلو هم وزن داره
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش

