Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام
سلام آقای دکتر پسرم ۱.۵سالشهده روزه اسهاله بی حال نیست ولی روزی چهار پنج بار دفع داره آبکی با حجم زیاد بوی بد نمیده تب هم نداره بهش چی بدم شربت لوپرامید دادم خوب نشده
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر ببخشید ک وقتتون رو میگیرم تخم مرغ باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه؟
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- تهوع
سلام اقا دکتر دخترم۳ سال و ۵ ماهشه دیشب از ساعت ۳ تا۶صبح۱۳ بار بالاآورد دکتر بردم بهش سرم و امپول ضد تهوع تزریق کرد که خدا روشکر تهوع خوب شد البته شربت هم بهش داد که قبل نیم ساعت قبل غذا بهش میدم الان مدام دل درد داره چ دارویی بهش بدم؟
- دل درد گاهی اوقات
سلام دخترم ۵سالشه گاهی اوقات میگه دلم درد میکنه بعضی وقتا بامدفوع برطرف میشه بعضی مواقع هم نه میگه دسشویی ندارم ازپارسال هم زیاد وزن اضافه نکرده لاغرشده تا همین چندماه پیش همیشه صبح فقط شیرمیخورد الانم بعضی وقتا میگه دلم دردمیکنه حدود۱۰دقیقه ای بعدمیگه خوب شد لطفا جواب این سوال بدین ممنون
- دوز دارو
با سلام وقت بخیر من برای پسرم که ۹ و نیم سالشه میخوام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار باید مصرف کنه ؟؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من نه ماهشه و یکم ابریزش بینی داره و ادسه و سرفه میکنه و چشم هاشم میماله چه دارویی براش بگیرم ک خوب بشه
- آلرژی دارویی
سلام ببخشید دخترم ده ماهه بود سرمای خیلی بدی خورد حالت خفگی بهش دست میداد شیر نمیتونست بخوره سینوس ها درگیر تمام گلو و.... دکتر آموکسی کلاو و قبلش سیلین تجویز کرد اما حساسیت داشت تمام تنش تاول ریخت بیرون. سوال اینکه تا آخر عمر نمیتونه بخوره اینا رو ؟ و اینکه تو سرما خوردگی ها سفکسین هم جزو همون دسته هستن و نمیشه داد؟؟ خب ممنون
- رشد سر کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۳ شهریور ۹۸ به دنیا اومده دور سر ۳۵ .قد ۴۷ .وزنشم ۳۳۰۰ بود که بیمارستان گفت همه چی طبیعی هست .هر با بردمش خانه بهداشت گفتن همه چی نرمال هست تا اینکه بردمش واکسن ۶ ماهگی بزنه که دورسرش ۴۳ونیم بود ترسوندنم گفتن زیادی رشد کرده میخواستم ببینم واقعا زیادی رشد کرده ؟ باید چکار کنم ؟
- یک قاشق مرباخوری چن سی سی هست
سلام خسته نباشید شربت پسرم رو گفتن شبی یکونیم قاشق مرباخوری بدم یعنی چن سی سی میشه چون با سرنگ میدم
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- واکسیناسیون
سلام وعرض ادب واحترام پسرم امروزیکساله شده وبایدواکسن یکسالگی تزریق کنه،اما خانه بهداشت بنابه دلایلی برای۲۱ خردادیعنی یازده روزدیگه نوبت داده،میخواستم بپرسم این میزان تأخیردرزدن این واکسن مشکل وضرری برای پسرم ایجادنمیکنه؟ خیلی ممنون ازشما
- وزن گیری
با سلام وزن دختر ی ساله ، با وزن تولد سه کیلو ، چقدر باشه نرماله؟
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- غدد لنفاوی
سلام دکتر پسرم دو سالشه هر دو سمت گردن و پشت سرش چند تا لنف داره با لمس حس میکنم چند بار سونوگرافی گرفتم گفت چیزی نیست اما هنوز هستن خطر نداره؟آزمایشی چیزی لازم نداره؟
- بی اشتهایی
سلام و خسته نباشید. دخترم ۴سالشه و چندروزه ک اصلا غذا نمیخوره.خیلی برای دارو خوردن هم اذیت میکنه و اصلا نمیخوره.خواستم چه شربتی بدم ک بهتربشه.و اینکه شربت زینک سولفات برای اشتها خوبه؟آخه فقط این شربت رو یه ذره و بزور میخوره.ممنون از راهنماییتون
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- خمیازه
سلام و وقت بخیر جناب دکتر پسر من پنج سال و دو ماه سن داره و گاهی اوقات دچار خمیازه ناقص میشه و خیلی عصبی و کلافه میشه دو سال پیش این حالت شروع شد و طی این دو سال چند باری در فواصل مختلف براش پیش اومده خیلی نگرانم من استرالیا هستم و با چندتا دکتر ویزیت شده دلیل و نگفتن چیه ممنون میشم راهنماییم کنید واقعا ناراحت میشم وقتی کلافگی شو میبینم
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو

