Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انگل
سلام مدتیه که پسر بزرگم در ناحیه مقعد خارش گرفته ولی کم و بعضی شبها اذیت میشه. با قرص مشکلش حل میشه و یا راسته که میگن تمر هندی میتونه برطرفش کنه؟؟ممنون
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- تاول
باسلام دختر ۱۹ ماهه هم ک انگشت شصتش تاول زده پاره شده و میسوزد،از داروخانه پماد گرفتم و مصرف میکنم ،چندروز طول میکشد تا سوزشش قطع شود،ایا حمام ببرمش اشکال دارد چه کنم یا دستش زیراب برود؟
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- پوست
کودکم ۸ ماهشه کنار گوشه لب اون هر دو طرف صورتش دوتا چیز اندازه نخود داره ی کم حالت بر جستگی داره و نسبت ب بقیه پوستش بعضی موقع ها سفید تره نگرانم برا این...هر موقع میخنده پیداست
- Calpol
سلام آقای دکتر یکی از آشناهامون از انگلیس شریت calpol برای بچم آورده 3 ماهشه نیخواستم بپرسم آیا بجای استامینوفن استفاده میشه ؟اوتم هر 4ساعت یکباره؟
- نگرانی بچه
سلام اقای دکتر پسرم اروین از بدو تولد پیش شما جهت معاینات روتین پرونده داره ،پسرم ۳ سال و۶ ماه داره ،کلمات محدودمیگه مثل بابا مامان اب ،،شما گفتین ببرمش گفتاردرمانی ،من بردم ۳ جلسه دکتر گفتن مشکل ذهنی و اوتیسم نداره فقط باهاش باید تو خونه صحبت کنید چون پدرش هم دیر به حرف اومد،حالا هنوز همون چندکلمه رو میگه ایا باید نگران باشم من مادر فوق العاده استرسی هستم خودخانم عالمه حسینیان گفتن که تو استرس به بچه منتقل میکنی؟؟ ایا نگران اوتیسم نباشم؟؟با اون که گفتاردرمان گفتن مشکلی نداره ولی بازم دلم اروم نمیگیره ،ممنونم
- دل پیچه واسهال
سلام دخترم 8ماهشه اسهالش زرد و آبکیه تقریبا روزی شاید 10بار خیلی بی قراری میکنه اشتهاش و چیزای دیگش خوبه چهاردست و پا میره بازیگوشی میکنه بی حال نیس فقط اسهال داره که همون باعث شده جای مقعد به سمت جلو بسوزه چیکار کنم دکتر چه دارویی بدم سریع خوب بشه
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
- کم وزنی
سلام خسته نباشید دختر من چهار ساله هستش آزمایشات خوب بوده ولی از وقتی به دنیا اومد 2 کیلو بود الان که چهار ساله هستش 11 کیلو هست و شعرم اصلا بلد نیس بخونه لاغره استخوانش خیلی ظریفه. الان زینک پلاس بهش میدم شربت کلسیم کورال سیترات بهش بدم یا امگا3 چون اصلا بهش ندادم شیر اصلا نمیخوره ممنون میشم جواب بدین
- هرچند ساعت استفاده بشه.پسرم دوسالشه و ۱۴ کیلو
- ميزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ براي کودک ۱۲ کیلو
کودک ۶ ساله ۱۲ کیلو وزن
- دخترم تب والتهاب گلو داره
با سلام دخترم 5 سالشه با وزن 15 و 600. میخواستم ببینم شربت سفکسیم و در روز چند سی سی بهش بدم و هر چن ساعت؟
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، تشکر از شما پزشک محترم، تست آلرژی برای کودکان رو کجا باید انجام بدم؟
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- نفس کشیدن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۴ سالشه شبا موقع خواب با بینی نمیتونه نفس بکشه و علتش چی میتونه باشه؟ لوزه؟
- برامدگی ملاج جلو
با سلام. پسرم ۴ ماهش هست بعد از ۱۵ روز دکتر تشخیص پنونومی داد و بستری شد ۳ روز بستری بود و ۳ مدل انتی بیوتیک می گرفت. مرخص که شد ۲ روز بعد ملاج جلوی سرش برامدگی پیدا کرد. خواستم بدونم در اثر چی میتونه باشه و ایا خطرناک هست. ممنون از راهنمای شد.
- دونه دونه شدن بدن ودست و پاها بچه
سلام یه دختر ده ماهه دارم وپسر هشت ساله پسرم کف دست وپاهاش دونه دپنه خیلی ریز شده با خارش شدید دخترم کل بدنش داخل دهانش هم زده سر بعضی از دونه ها اب داره دلیلش چیه گلودرد هم دترن همراه با یه شب تب

