Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قارچ تناسلی
سلام. دختر 7 ساله دارم. خارش در ناحیه تناسلی داره از امروز و قرمز شده. کالاندولا زدم ولی یکم رنگش کم تر شد و. حس میکنم قارچی شده. تو این دو روز تعطیلی چه کرمی میتونم استفاده کنم دکتر زنان باید ببرم؟؟
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- کلاویسیلین برای کودک فاویسم
سلام کودک ۲ ساله داریم که فاویسم داره ، الان آنفولانزا گرفته ، دکترش کلاویسیلین داده، نمیدونیم برای فاویسم ضرر داره یا نه، لطفن جوابش رو بما بدید، چون بعضیا میگن ضرر داره و نگران هستیم
- قطره استامينوفن تاریخ گذشته
سلام پسرم ۹ماهشه دیروز بهش قطره دادم که در تاریخ ۱۴مهر باز کرده بودم تبش پایین اومد ولی حالت تهوع داشت باز دوباره صبح از همون قطره دادم بعد که دادم متوجه شدم سه روز از تاریخ باز کردنش گذشته الان باید چیکار کنم
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
پسر 3سال و نیم چند روزی تب بالا قطع نمی شود سرفه خلط دار و ابریزش هم دارد.سفیکسیم و پروفن مصرف میکند. چرا تب قطع نمی شود؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر.واقعا ممنونم از اینکه راهنماییم کردین.دستتون دردنکنه.جسارتا بازم ازتون راهنمایی میخوام. من مشکل دخترم رو گفتم و شما فرمودین شربت آنتی هیستامین و اسپری نازونکس براش بگیرم.خواستم بپرسم سیتریزین بهش دادم قبل اینکه پاسخ شما رو ببینم.برای دفعه بعد آنتی هیستامین بدم یا سیتریزین؟ و اینکه امروز دخترم چندباری خون دماغ شد،البته خون دماغ میشه اغلب ولی امروز چندبار پشت هم شد.و چشمش کمی قی کرده از صبح .درمان و داروی دیگه ای هم لازم داره؟
- سرفه
سلام دخترم ۳ماهشه سرماخوردگی ویروسی گرفته سینش خس خس داره و سرفه های خشک میکنه چه دارویی بهش بدم خوبه
- سرماخوردگی
سلام شب خوش .دخترم هفت سالشه نزدیک یکماه هست سرماخورده سه دوره دارومصرف کرده اما سرف میکنه هنوز سینش صدامیده بیحال هم هست اشتهانداره میخواستم بدون آنفولانزاگرفته یا سرماخوردگیه ممنون
- مقدار مصرف آزیترمایسین برای کودک ۸ ساله چقدر هست
خلط گلو داره
- درد شدید هنگام مدفوع
کودک دوساله دارم موقع مدفوع درد شدیدی داره ک خیلی گریه میکنه یبوست هم نداره
- بوی بددهان
سلام اقای دکتر وقت بخیردخترم یکسالشه لثش قرمزشده داره دندون در میاره ولی الان دو روز ک دهنش بو میده یعنی ازهمین دندون دراوردن؟بعدنمیدونم چرا چشمام الوده ولی سرمانخورده
- شربت رانیتیدین
سلام دختر یک ماهه م شربت رانیتیدین رو استفراغ میکنه.چیکار کنم؟
- سلام خسته نباشید پسر من ۷سالشه سه ماهه هست کاسرفه داره خیلی ش۰رتها ودارو برا گرفتم ام هنوز رفه داره نمیدانیم چکار کنیم
سرفه خشک
- واکسن آنفلوآنزا
عرض سلام کودک 18 ماهه که قبلا واکسن آنفلوآنزا دریافت نکره برای امسال تزریق 0.25 میل در اواخر شهریور و تزریق 0.25 میل دیگر به فاصله حداقل 4 هفته بعد منعی ندارد؟ حداقل فاصله بین تزریق واکسن 18ماهگی و واکسن آنلوآنزا چند روز باید باشد؟
- سرما خوردگی کودک ۸ ماهه
سلام.پسرم سرما خورده و سرفه داشت دکتر بهش اسپری آبی داد هر ۸ ساعت یه پاف.الان خس خس سینه داره میتونم هر ۶ ساعت از اسپری ااستفاده کنم؟؟؟ البته آرلژی و رفلاکس داره که برای اونم اسپری نارنجی و اس امپرازول میدم
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- شب ادراری
پسرم ۹ سالشه و مدتی است دچار شب ادراری شده البته در طول روز هم زیاد آب می خوره هم زیاد ادرار میکنه ایا ممکنه تاثیر مولتی ویتامین باشه که الان چند هفته است که به اون میدیم باشه داریم به اون شربت لیکو زینک میدیم البته یک عادت بد هم داره کهاز کودکی به شکم می خوابه ممنون لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم مشکل پسرم را حل کنم
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- دوره مصرف .
سلام آقای دکتر به فرموده شما برای عفونت چشم دخترم پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید استاده میکنم تا چند روز ادامه بدم ؟

