Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمورد خونریزی دختر ۶روزه
دختر من تازه به دنیا اومده شش روزش و موقع دستشویی کردن از ادرارش خون میاد ترشح مانند آیا خطرناک
- مدفوع کودک
با سلام پسرم ۲ ماه و ۱۲ روزشه الان تقریبا چند هفتس ک خودش مدفوع نمیکنه اوایل تا ۱ونیم ماهگی روزانه مدفوع داشت الان ولی بعد هر یه هفته شباف میزارم خاسم بدونم مشکل چیه
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرمن دوازده ماهش خارج از خط پوشک پوستش قرمز شده و دون دون چه پماد یا کرمی استفاده کنم
- شیر خوردن
دلیل ول کردن و گرفتن سینه نوزاد ۳ماه و ۱۷ روزه چیست دو هفته وزن نگرفته
- ریه
خسخس و سرفه های مرطوب و عرق سرد در قسمت سر و گردن تب ندارد و بی حال نیست باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- تب و بوی بد دهان و
تب شدید کودک یک ساله و بوی بد دهان داره و بالای لبش حالت یکم زخم هستش بدنش احساس میکنم درد داره چه بیماری داره نگرانم
- وزن کودک ۹ ماهه
باسلام و احترام.. وزن دخترم در بدو تولد ۲۹۰۰ بود و حالا امروز که ۸ ماهش تموم شده وزنش ۸ کیلو و قدش ۶۶سانت است.. میخاستم بدونم مناسبه؟ و اینکه اقای دکتر دخترم بیشتر از یکماهه که روی قد ۶۶ ایست کرده وبیشتر نمیشود.. ایا لازم است ازمایش ادرار انجام دهد؟؟ باتشکر
- شیرخوردن نوزاد
پسر۴۸روزه ام خوب سینه رونمیگیره وهنگام شیرخورن گریه میکنه وسرش وعقب میکشه ومجبور میشم شیرم وبدشم باقاشق بدم سیرش کنم ولی موقعی که خوابهساعتی پنج دقیقه میخوره وسریع اروغ میزنه لطفا راهنماییم کنید
- خس خس سینه شدید
سلام کودک ۹ماهه دادم بمدت یک ماهه سرما خورده بد جور سینه ش خس خس میکنه هر چی شربت هم دکترا دادن اثر نمیکنه چرک سینه ش خشک نمیشه بالا ۱۰ بار دکتر بردمش آمپول چرک خشک کن هم دکترا نمیدن میگن سنش کم لطفا بگید من چیکار کنم با تشکر
- آلرژی
سلام.خسته نباشید.. پسرم هشت ماهش تموم شده.خیلی وقته همیشه خودش رو میخارونه..صورتش گوشاش پاهاش شکمش و.. .بردمش دکتر گفتن باید رژیم غذاییم رورعایت کنم مثلا تخم مرغ نخورم.حالا میخواستم بدونم به پسرم زرده تخم مرغ بدم اشکال داره؟؟واینکه چه غذاهای رو باید ازرژیم خودم حذف کنم
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام، نوزاد ۲ ماهه ای که ریفلاکس مخفی داره که مدام دستهاشو مشت میکنه و ماهاشو تو شکمش جمع میکنه و با حرص شیر میخوره البته این حالت با خرص شیر خوردنش بیشتر شبها است شیرخشک هم گاهی در طول روز بهش داده میشه تا حالا نان بوده به پزشک مراجعه کرده بی بی لاک بهش داده میشه با صدای بلند گریه میکنه و خیلی دیر آروم میشه، قطره ضدنفخ و شربت گریمچیر بهش داده میشه خیلی تاثیر نداره و اخیرا پودر مترانیدازول برای ریفلاکس داده میشه وضعیتش رو خیلی بهتر نکرده طریقه خوابیدنش رو هم سرش رو کمی بالاتر از بدنش قرار داده میشه خواب عمیق نداره میخاستم راهنمایی کنید چکار باید کرد چه دارویی براشون استفاده بشه که وضعیتش رو بهتر کنه؟
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- تأخیر در واکسن یکسالگی
باسلام عرض ادب و احترام و خسته نباشید تقریبا دو ماه و نیم واکسن یکسالگی دخترم عقب افتاده به دلایل مریضی و... میخوام فردا ببرم برای واکسن آیا مشکی بوجود میاد؟برای دوز بعدی چکار باید بکنم چه مدت زمان باید فاصله داشته باشه ؟ و اینکه چند وقتی هست که دور دهان بچه دونه های خیلی ریزی زده و کنار گوش هم دونه های کمی درشت تر در آمده با این وجود مشکلی برای واکسن هست بزنم؟ باتشکر.
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه چند روز قبل تب شدید داشت همره اسهال خیلی ذیت می شد احساس کردم دندان درمیاره حالا تبش قطع شد درد هم ندارد فقط صداش گرفته دلیلش چیست
- امپول کورتون
سلام من یه نوزاد۲۵روزه دارم ویک سال قبل بینیمو عمل کردم والان خیلی ورم داره ایا میتونم دردوران شیردهی امپول کورتن بزنم؟
- سرماخوردگی کودکان
سلام نوزاد یک ماهه ی من هم عطسه میکنه و گهگاهی هم سرفه ، بینیش هم گرفته و نمیتونه شبا راحت نفس بکشه چکار کنم
- کار کردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام
نوزاد سه ماهه ای دارم كه هر روز شكمش كار ميكرد، مدتي است كه سه روز يک بار كار ميكنه، شكمش را با روغن زيتون ماساژ ميدهم، مادر خودشم روغن زيتون ميخوره، در ضمن شير مادر ميخوره، فقط هر دو روز يك وعده شير خشك ميخوره. - سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که سرما خورده برای درمانش باید چکار کنم
- وزنگیری کند
سلام خسته نباشید کودک جن هشت ماهشه و وزنش ۶۹۰۰هست سه ماهه بهش اپتامیل pdfمیدم ولی حس میکنم وزنش اصلا بالا نمیره تعریف شیر پره اپتامیل روهم شنیدم میخاستم بدونم کلا چه شیری از همه بهتره برای بچه های محروم از شیر مادر

