Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلامپسرم۵سالدارداموکسیلینچندباربدموچندسیسیوزنشم۱۵کیلو
- پسرم یک سالو سه ماهشه. بهش شربت ستادین دی دادم . تب داشت. نباید بدم
- مصرف مولتی ویتامین در دوران شیردهی توسط مادر
سلام.خسته نباشید.من در دوران شیردهی هستم.و فرزندم یک سال و نیم داره.متخصص پوست واسه تقویت مو برام کپسول ساپلاس مدز رو تجویز کردن .ولی گفتن چون در دوران شیردهی هستی واسه اطمینان بیشتر قبل از مصرف با یک متخصص اطفال مشورت کنم.خواستم بپرسم مصرف این کپسول در دوران شیردهی واسه کودک مشکلی ایجاد میکنه یا موردی داره؟
- سلام بچه م موقع تول. دچار اسیفکسی شد ده دقیقه طول کشید همه ی ازمایسهاش نورمال بود ام ارا گرفتیم نورمال بود الان خیلی نگرانم ممکنه مشکلی واسش پیش بیاد
- زیادکارکردن شکم نوزادسه ماهه
- فتق کودک
دخترم ۳۶ روزشه نافش خیلی بالا اوده بیشتر از یک گردو مخصوصا موقع جیش کردن و گریه کردن چیکار میشه کرد و کی خوب میشه
- تکررادرار
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه بعد تو این چندماه چندبار تکرر ادرار داشته هرچندبارش هم آزمایش ادرار و کشت ادرار دادم منفی بوده الان یه پزشک عمومی میگه باید حتما سونوگرافی بدی براش ممکن ادرار پس بزنه به کلیه و....خیلی استرس توراخدا بگید ممکن اینطوری باشه باید چیکار کنم
- بالا آوردن شیر خلط دار
با سلام نوزاد چهل روزم تقریبا چند روزی است که وقتی شیر بالا میاورد خلط دار است. شیر خودمو بهش میدم
- شربت ايميونس و مولتي ويتامين
با سلام و احترام به دليل كم اشتهايي و وزن پايين ، شربت ايميوني توسط پزشك براي دختر 16ماهه ام تجويز شده است كه روزي 2سي سي بعد از صبحانه به او داده شود.در برخي منابع خوانده ام كه در دوره مصرف شربت ايميونس ، مي بايست از دادن قطره مولتي ويتامين پرهيز كرد.در اين خصوص راهنمايي بفرماييد.براساس توضيحات هر دو مكمل ، متوجه شدم كه ويتامين هاي دي ، بي1،بي6 و بي 12 در هر دو وجود دارد و نگران هستم ك همصرف همزمان آنها باعث تجمع ويتامين ها در بدن كودك گردد كمااينكه درخصوص مسموميت ويتامين دي خوانده و شنيده ام.ليكن ويتامين هاي بي2 ، آ ، اي و سي در شربت ايميونس وجود ندارد و بنابراين عدم مصرف مولتي ويتامين مي تواند كودك را با كمبود اين ويتامين ها مواجه كند.نظر شما پزشك محترم چيست ؟
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- بوی بد ادرار نوزاد
سلام اقای دکتر نوزادم عقت ماهس یهذچند وقتیه ادرارش بوی بدی میده بایه بار ادرار کردن همه میگن جاشو عوض کردی بوش میاد بنظرتون چه دلیلی میتونه داشته باسه البته سه هفته هست بهش مولتی ویتامین میدم
- ضایه پوستی
سلام خسته نباشید پسر ۴ماهه من اززمانی که به دنیا اومده شربت سفالکسین مصرف می کند وتقریبا ارهمان زمان بدنش شروع به دونه های قرمز زدن کرده متخصص آلرژی بردم می گوید شیرمادرقطع شود وشیرخشک تجویز می کند دکتر دیگر این تجویز رارد کرده حالا من چکارکنم مشکلات پوستی پسرم برطرف شود ممنونم
- تب
سلام. کودک دختر پنج ماهه. باوزن هشت کیلو تب سی ونه درجه را می توان شیاف دیکلوفناک گذاشت؟ در صورت بله با چه دوزی؟
- شیر خشک زیر ۶ ماه
با سلام فرزند من ۵ ماهه است چ مارک شیر خشکی برای وزن گیری بهش بدم؟ به چیزی هم حساسیت ندارد
- واکسن
سلام دخترم مریضه تب داره و۱۵ روز از وقت واکسن چهار ماهگی گذشته مخواستم بدونم خطر داره گذشتن وقت واکسن
- مشکل گوارشی
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ماهشه دکتر گفتن حساسیت شیرگاو دارن واینکه مقعدش خیلی زخمه دکتر شیراندامی پپتی جونیور داده الان ۱۰روزه مصرف میکنه ولی دسشوییش خیلی بلغمی شده روزی ۶بار ۵روز اول مصرف روزی یه بار دفع داشته الان با زور زدن دفع آبکی وبلغمی ریفلاکس هم دارن امپرازول میدم بهش چ راهکاری دارین آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنین
- شربت پدی کاف
سلام وقت بخیر ،دخترم پنج ماهشه ،روزی دوسه بار سرفه میکنه ،شربت پدی کاف میتونم بهش بدم هر۱۲ ساعت یک سی سی؟
- عفونت ادراری کودکان
سلام پسرم همیشه نوک آلتش رو میگیره و فشار میده وقتی ازش میپرسم چرا اینکار رو میکنی میگه خارش میده ولی موقع ادرار کردن مشکلی نداری و بدنش قرمزی و التهاب هم نداره،چکار کنم ؟3سال ۷ماه سنشه وزنش هم ۱۴کیلو هستش
- قند خون ناشتا در کودکان
سلام وقتتون بخیر
دختر پنج سالم آزمایش خون داده
قند خونش در حالت ناشتا 105 بود
شب قبل هم شام نخورد در حد یه موز کوچک شامش بود
آیا قند خونش بالاست؟ چون در بزرگسالان این عدد رو معمولا بالا میدونن در کودکان هم همین طور است؟ - سلام دخترم وزن تولدش ۲۶۵۰بود الان ۱۱ماهه است وزنش ۷۳۰۰است علت چیه ایا خوبه یا نه بر حسب وزن تولد

