Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفت کار کردن شکم نوزاد دو ماهه
نوزادم شکمش سفت کار میکنه فقط شیر خودمو میدم هر وقت میخواد ذستشویی کنه با زور زیاد دف میکنه چیکار کنم؟
- یبوست
سلام دخترم سه ماه و نیمشه آیا اگه بهش شیر خشک بدم یوبس نمیشه آخه نان 1در 10روزگیش دادم یوبس شد چه شیر خشکی بهش بدم و اینکه فاویسم دارع و باید چه چیزایی رو استفاده نکنم بخاطر فاویسمش
- رشد نوزاد
با سلام پسر 7 ماه و 16 روزه دارم وزن تولد2850 قد49 و وزن فعلی7850وقد 67 آیا نرمال میباشد؟ وسوال دومم اینکه طی دو هفته اخیر وزنش ثابت بوده است باتشکر
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- ختنه
سلام. پسرمن ۹ اسفند واکسن ۴ماهگی داره. میخواستم ببینم ۷ اسفند میتونم ختنه ش کنم یا بعد واکسنش ختنه کنیم؟ اگر بعد واکسن باید باشه چقدر بعد از واکسن؟
- چشم نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن ۵ ماهشه و از اولی ک بدنیا امد چشم سمت راستش از چپ کوچک تر هست، وقتی با دقت نگاه کنیم متوجه کوچکی چشم میشیم، بیناییش هم خداروشکر خوبه چون وقتی دستمو جلوش تکون میدم با چشم هاش همراهی میکنه یا وقتی کسی از جلوش رد شه خوب با نگاهش دنبالش میکنه اما میترسم مشکلی باشه و اینکه از نظر ظاهری در بزرگسالی مورد تمسخر قرار بگیره راه حلش چیه؟؟؟ ممنون از زحمات شما
- جای واکسن عفونی شده آیا؟
سلام. بعداز واکسن پسرم زیربغلش اندازه گردو قرمز شده. بیقراری، داره الان 4ماهه است چکارکنم؟
- کندی رشد
سلام پسرم یک سال داردوزن هنگام تولدش ۲۶۰۰ وقد۴۸ بوده است دریک سالگی وزن ۹۲۰۰ هست وقد۷۵ آیا کندی رشد دارد دکتراطفال میگوید باید یک سالگی حتما ۱۰ کیلوباشد
- يبوست نوزاد٢٠روزه
سلام خسته نباشيد بچه ام ٢٠ روزشه تو اين يك هفته فقط دو بار مدفوع كرد و مدفوعش هم سفت نبود و زرد رنگ بود ، فقط با فشار زياد در هنگام دفع داره اونم بعد سه روز مدفوع ميكنه ، واز شير مادر استفاده ميكنه و شيرخشك هم روزى ٢ بار به عنوان كمكى استفاده ميكنه خواستم ازتون كمك بخوام تا اين مشكلى رفع بشه
- نوزاد
سلام نوزاد ۲ ماهه ای دارم که بهش قطره کولیک اید دادم بعد آبریزش بینی داره و عطسه و سرفه میکنه بی قراری میکنه بعد گاز معده هم زیاد داره
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- سیاهی اندام تناسلی نواز دختر
دخترم داره 6 ماهش تموم میشه لبه های اندام تناسلیش سیاه شده ب جوری که ادم فک میکنه شاید یه لای اضافه مثل چرکه اما سیاه شده
- فاویسم و قرص پشه
سلام برای کودک فاویسمی قرص پشه مشکلاینجادمیکند؟
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- اسهال
پسرم یک ماه روزی سه بار مدفوع سبز و ابکی داره ضمنا یر خشک نان اچ ا میخوره و سوال دیگه اینکه کولیک خیلی خیلی شدید داره شب تا شب بهش استامین فن میدم از ناچاری میتونم شربت دی سیکلومین بدم
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام خسته نباشید اگر گرانولوم ناف نوزاد با نیترات نقره خوب نشه ..و جراحی لازم باشه بیهوشی واسه بچه ۲ماه بد نیست خیلی میترسم اتفاقی بیفته
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- سلام دخترم ۴ماهشه خیلی گریه میکنه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
سلام دخترم ۴ماهشه خیلی روزها گریه میکنه اماشبا خوب میخوابه موقع شیرخوردن سرش روعقب میکشه وصبح ها هم بینیش میگیره چی کارکنم؟شیرخودم رومیدم
- هیدروکسی زین
سلام خسته نباشید، دخترم یه ماهو ۲۳ روزه هست نفخ شدید داره، سرفه و عطسه میزنه گلوش هم خور خور میکنه تب نداره،دکتر برای نفخ کولیک ایز ، کولیف و رتفلور نوشت هر هشت ساعت از هرکدام ۱۰ قطره و برای عطسه و سرفه هیدروکسی زین نوشت هر هشت ساعت پنج میل اس امپرازول و شیر خشک ببلاک ای آر هم تجویز کرد که یبوست بی حد شدید گرفت وزن دخترم ۴.۶۵۰
- فتق ناف
با سلام نوزاد دو ماه ای دارم که دوهفته پیش از نافش کمی خون امد.. کمی ترشحات آبکی زرد کم رنگ هم دارد که زود خشک میشود ولی چرک نیست. دکتر پماد تتراسایکلین ۳ درصد تجویز کرد برای جلوگیری از عفونت.گاهی اوقات به شدت زور میزند واین باعث میشود نافش برجسته تر شود.چند روز پیش یک مقدار خیلی کمی چیزی شبیه گوشت از داخل نافش بیرون زده وگاهی اوقات به داخل میرود. آیا این موضوع به مرور درست میشود یا نگران کننده است؟

