Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- استفراغ و قطره ویتامین
سلام من نوزاد 4 ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه چی کارکنم ؟؟میشه یه قطره ویتامین خارجی معرفی کنید ممنون میشم
- وزن نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من هفته سی و هفت به دنیا اومد بدو تولد وزنش ۲۵۰۰. قد ۴۶. دور سر ۳۳ چند روز پیش دوماهگیش بود بردیم بهداشت گفتن دور سرش ۴۰ شده حرفایی گفت که ما نگرانیم. هر کی بوه ما رو میبینه میگه چقدر کوچیکه چیکار کنیم وزن بگیره و بزرگ بشه
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دختر ۵ماهه ای دارم،که ریفلاکس وآلرژی داره وببلاک arمیخوره،حدود یک هفته اس که بی اشتها شده وخوب شیر نمیخوره،دارویی واسه افزایش اشتهاش هست?؟؟؟؟؟؟معمولا از ساعت ۵صبح تا ۱۰،۱۱صبح دلپیچه داره .
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- نوزاد
دختر شش ماهم غذاخور هم نشده هنوز هنگام خواب سرفه خشک و شدید میکنه فقططط هم توخواب چیکارکنم اصلا نمیتونه بخوابه مخاط بینیش هم خشکه
- ختنه
سلام اقای دکتر، درسته میگن ختنه در اینده باعث زود انزالی میشه؟ لطفا اگه میشه بدون در نظر گرفتن جوانب جواب بدین چون اکثرا در اینمورد جواب مشخصی نمیدن
- سرماخوردگی
پسرم سه ماه و ۴روزشه ازیکهفته پیش سرفه و یکم ابریزش بینی داشت دکتر شربت سیتریزین دادن ۳-۴روز دادم سرفه خوب شد ولی ابریزش بینی با خلط سبز از بینی میاد سرفه عم در روز سه چهار بار میکنه دکتر کفت حساسیته خوب میشه ولی از دیشب تب داره اولشرو۳۸:۵بود بعد قطره استامینوفن دادم اومد پایینتر هر۴ساعت قطره میدم بین ۳۶ونیم تا۳۷ونیم میره ولی داغه سرش و بیحاله انتی بیوتیک یاجیزی لازمه بدم؟
- دریکوسفال
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من پسرم ۳۳ هفته دنیا اومد سرش دریکوسفال هستش بردم متخصص مغز نوزاد سونو و سیتی گرفتن الان تو سونو گفتن که کمی مایعش زیاد هستش ولی جمجمه بسته نشده الان بظر شما عمل باید بشه و مشکل ذهنی پیدا نمیکنه و اینکه سرش فرمش بهتر میشه
- سرفه
بإسلام.دختري ٥ماهه دارم كه يك هفته پيش تب ٣٩درجه داشت بردم دكتربهش امپول زدن كه نميدونم چي بًود.داروي ديفن هيدرامين وسفكسيم١٠٠تجويزكرد.دخترم تا روزسوم تب داشت كه نصف شياف استفاده ميكردم براش.قطره استامينوفن روچون بالا مي اورد.بعداز گذشت يك هفته فقط گاهي وقتا سرفه ميكنه.من داروهاشوهر روز ميدم و قطع نكردم.اقاي دكتر ديشب رفتم دكتربهم گفت انفولانزا گرفتي گفتم كه دخترمم هم بيماره گفت حتما از اون گرفتي يعني الان دخترم انفولانزا داره؟ فقط قبلا هر دوساعت شير ميخوردالان هر ٦ساعت ميخوره وسرفه همسرم هم متخصص نميبره تا خيالم راحت بشه
- سلام پسرم ۲۳روزشه همش خودشو کش میده وزورمیزنه بعضی وقتاهم شیربالامیاره بعدصورتشم جوشهای ریزسرسفیدزده آيا راهکاری دارید
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- مدت زمان استفاده از شربت
سلام آقای دکتر فرمودید شربت زینک سولفات بدم دخترم روزی دو سی سی سوالم اینه تا کی میشه ادامه داد؟؟؟
- لک سیاه
سلام اقای دکتر. نوزادم سی و ش روزه هست. قسمت بالای مقعد زیر استخوان دنبالچه یه لک سیاه رنگ هست که روش تعدادی موی سیاه زبر بلند هست. این چه عارضه ای هست ؟
- آزیتروماسین ۲۰۰
سلام پسرم ۹ ماه و تموم کرده آزیتروماسین ۲۰۰ میخوام برم چقد بدم بهش وزنشم ۸.۵ کیلو
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- شربت
سلام پسرم ۱۶ماهشه سینش چرک کرده دو ماهه که خوب نمیشه سینش به خزخز افتاده عکس ریه هم گرفت گفت یک مقدار درگیر شده شربت کلاویسیلین۴۵۷( کوآموکسی کلاو) داده اما ننوشته چقدر بدم چند سی سی وچند ساعته؟
- شش ماهگي
بإسلام دخترم وارد ٦ماهگي شده وارد پنج ماهگي شد فرني برنج مصرف كرد،وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٦٠٠ ٢٠روز فرني برنج مصرف كرد وارد شش ماهگي شده چي ميتونم بهش بدم بخوره الرژي ب پروتين هم داره و رفلاكس
- بیقراری نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه من با آنکه خواب خوب و آرامی دارد اما در مواقع بیداری بشدت بی قراری و گریه می کند. نمی دانم گریه ناشی از بیماری است یا طبیعت نوزاد من به این صورت است

