Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- همانژیوم
وقتتون بخیر...دخترم روی پیشونیش همانژیوم داره اول کوچیک بود و سطح صاف ولی الان ک دوماهشه بزرگتر وقرمز ترشده و برجسته شده ...باید پیش متخصص اطفال ببرم یا پوست یا قلب و عروق؟؟؟
- سینه خیزنرفتن
سلام اقای دکتر الان دخترم 6 ماهش تموم شده امروز رفته تو هفت ماه ولی هنوز سینه خیز نمیره جا به حا میشه با تلاش خودش حدودیه متر تغییر مکان میده معمولا هم عقب یا به پهلو ولی به جلو نمیره یا حرکت اشکاری به عنوان سینه خیز رفتن نداره روی سینه هم وامیسته شونه هاش تکون میده ولی باز جلو نمیره خیلی نگرانم واسه سینه خیز رفتن دیر نشده؟
- برفک
سلام دکتر سفیدک روی لوپش از داخله برفک نیست
- سلام خدمت داکتر صاحب محترم،طفل نوزادم بسیار زور وضرب میکند در هنگام دستشو کردن
علت زور وضرب کردن اطفال نوزاد درهنگام دستشوی کردن
- شیر مادر
سلام خسته نباشید آقای دکتر. من تا ۲ ماهگی به دخترم شیرخودم رو دادم و بعد به دلیل آلرژی قطع کردم و به مدت ۶ ماه شیر خشک دادم. الان دخترم ۸ ماهشه و من مقدار خیلی کمی شیر داخل سینه ام هست آیا این شیر فاسد نشده میخوام دوباره شروع کنم بهش شیر خودمو بدم
- زورزدن نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم 25 روزشه در طول روز کش و قوس میاد گریه دائم البته اصلا نمیکنه . شکمش هم کار میکنه ولی هروقت میخواد دستشویی کنه زور میزنه و میپیچه و خودشو قرمز میکنه میخواستم بپرسم طبیعیه یا خیر؟
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۸ماهشه بردم دکتر داروهاشو نمیخوره همش بالا میاره آهن ومولتیشو هم بالامیاره چیکارکنم همش خلط داره خس خس سینه آبریزش کمکم کنید
- نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم شیر خشک سیمیلاک نئوشور میخوره هر دوتا سه ساعت شصت سی سی میخوره تازه رفته توی پنج ماه اشتهاش کمه نئوزینک بهش میدم با وزن پنج کیلو و نیم و دوقلو هستن چشماشو خیلی میماله و سرفه هم اکثرا داره چیکارکنم خص خص سینش هم کار شده
- اندازه دور سر نوزاد در هفت ماهگی
سلام ببخشید اندازه دور سر نوزاد هفت ماهه من ۴۱ سانتی متر هست وقتی به دنیا هم امد ۳۳ سانتی متر بود ایا در اشکالی وجود دارد
- خوردن میوه
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ماهش تموم شده یک هفته میگذره آیا میتونم بهش مقداری موز و مقدار سیب و آب پرتقال بدهم؟؟؟
- رفلاکس سرماخوردگی غذای کمکی
سلام آقای دکتر ممنون ازوقتی که میذارید دخترم پنج ماهو دوروزشه یه هفتس که سرماخورده رفلاکس داره ودارومیدم کل یه هفته روازشیرخوردن افتاده سرفه های خلط دارمیکنه وآبریزش بینی داره بهش آموکسی سیلین125وقطره پلارژین میذم آیاشی نخوردنش بخاطرسرماخوردگی میتونه باشه؟واینکه میخوام غذای کمکی شروکنم نمیدونم چی بدم میگن فرنی وحریره بادوم رفلاکس وبدترمیکنه چندباری بهش پوره هویج دادم امانمیخوره چندباریم سیب زمینی امتحان کردم بیرون رویش زیادشد.بااینکه شیرخیلی کم میخوره وادرارش خیلی کم شده ولی هرروزچندین بارمدفوع میکنه این طبیعیه؟گاهی اسهال گاهیم طبیعی
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- مجراي اشكي نيمه باز
سلام خسته نباشيد ،مجراي اشكي نيمه باز با روزي سه بار ماساژ تا چندماهگي باز ميشه خيلي نگرانم ممنونم ازتون
- قرمزی پوست
وقت بخیر آقای دکتر دخترم یک سالشه الان متوجه شدم باسنش پاهاش دونه ریز قرمز زده الان حتی بیشتر شده و از صبح همش خودشو خارش میده چه دارویی تجویز میکنید؟
- شیرکمکی
سلام وقت بخیر خسته نباشین، ببخشید من پسرم تازه وارد 7 ماهش شده، شیر خودمو میدادم تا الان، یکی دو هفته ای هس بهش فرنی و حریره و سوپ و میوه و اینا میدم شیرم کم شده کافی نیس شیرخشک گرفتم نخورد اصلا میخواستم ببینم میتونم شیر پاستوریزه بدم بهش؟ آخه امتحانی یکم ریختم تو شیشه شیرش اونو خورد ولی شیرخشک اصلا نمیخوره
- خشکی
سلام پسرم دو ماهشه پوستش خیلی خشکه و پوسته میندازه
- سرلاک
بچه من از پایان ۴ ماهگی غذای کمکی میخوره الان ۵ ماهشه میتونم سرلاک بدم؟
- شیر بز
سلام دکتر شیر بز برای نوزاد دختر ۶ماهه خوبه؟ چه مقدار؟ به حالش میفته خداروشکر عوارضی داره؟
- استفراغ
سلام خسته نباشید کودک ما قبلاً غذا خوردنش خوب بود ولی یه یک هفته میشه که هر چیزی میخوره بلافاصله بالا میاره بعد استفراغ هم حالش خوبه کمی هم بی قراری میکنه
- مغزیجات
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم مغزهای خام رو پودر کنم و به پسرم بدم به عنوان عصرانه؟الان ۷ماه و دوهفته داره

