Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰
سلام آقای دکتر من فکر میکنم بچه ام پشه نیش زده دور آلتش ورم کرده و خارس میده بردمش دکتر گفتش حساسیته قرص ایروکاست داده با دیفن هیدرامین با شربت سفالکسین ۲۵۰ که گفته هر ۶ساعت ۴سی سی بهش بدم پسرم ۵ساله است وزنش ۱۵ ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شربت درسته بهش بدم.باتشکر
- عفونت ادارای
با سلام خدمت آقای دکتر میخواستم علایم عفونت ادراری در نوزادان زیر یک ماه را بدانم
- كلفت شدن پوست
سلام. پسرم نزديك به دو ماهشه. پوست صورت و روي زانوهاش و پشت گوشش كلفت شده. چرا اينجوري شده جناب دكتر؟
- لک صورت نوزادم
سلام دکتر دخترهفت ماهه ام روی گونه هاش لک قهوه ای یا هاله قهوه ای افتاده چه کارکنم ازبین بره دکتراز روغن شترمرغ با لوسیون بچه برای صورتش استفاده کردم خوبه؟یا پیشنهاد دیگه ای دارین ممنونم
- قابلمه کودک
سلام خسته نباشید نوزاد هفت ماهه ای دارم میخوام براش غذای کمکی شو تو قابلمه ای درس کنم ک اسیب کمتری داشته باشه بجز پیرکس شما چه نوع قابلمه ای برای پخت پز غذای کودک مناسب میدونید؟.باتشکر از پاسخگویی شما
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- آرامش نداشتن در خواب
سلام پسر ۹ساله دارم که در خواب خیلی تکان میخوره و هر چیزی که در اطراف داشته باشه ویران میکنه ودر خواب آرامش نداره تا حدی که دیگه قابل تحمل نیست چیکار کنم؟
- سلام نوزاد ۴۵ روزه دارم فاویسم داره چ نوع شیر خشک باید براش استفاده کنم
سلام برا نوزاد ۲ ماه چه شیری خشکی باید استفاده کنم حساسیت به پروتئین گاوی دارد و فاویسم داره
- تغذیه
سلام اقای دکتر با توجه ب اینک ماست سردی بر بچه یک ساله چی میتونیم توماست بریزیم بهش بدیم ک سردی ماست بگیر
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
- خلط
اقای دکتر ترشحات پشت حلق و از راه بینی و سرفه های پی در پی موقع خواب علامت حساسیته یا سرماخوردگی؟ چه دارویی میتوان داد تا سریع اثر کند و سرفه ها را بخواباند؟
- بیماری کودک
سلام کودک هشت ماهه دارم یک هفته پیش تب ۳۸ کرد بردمش دکتر گفت التهاب گوش هشت اموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۴ سیسی ۱۲ ساعتی اما تبش تا دو الی ۳ روز طول کشید روی ران ها هم جوش های خیلی کوچیک داشت شربت انتی بیوتیک رو که می خورد خیلی بیقرار بود وگریه میکرد ۵ روز که دادم دیدم این جوشها روی صورت ودستها شکم وپشت در اومد گفتم شاید این تب ویروسی بوده بهش ۵قطره هیدروکسیزین دادم جوشهاش خوب شد گریه هم نمیکنه انتیبیوتیک دو هم قطع کردم ولی خیلی بی اشتهاست فقط شیر خودمو میخوره براش قطره پدی لاکت هم میدم چه کار کنم که اشتهاش باز بشه واینکه نتی بیوتیکش رو قطع کردم مشکلی نداشته
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- گرفتگی صدا
نمیشه سالبو تامول بهش بدم برا پسری ک گفتم تو خواب نمیتونه نفس بکشه فاویسم هم داره ک گفتین بخور مرطوب بدمش و قطره بینی
- جراحی
- فاویسم
باسلام ببخشید پسرم یه سال ونیمه و فاویسم داره قطره آهن لیپوزوفر میتونم بدم؟
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- نفخ شدید کودک دوساله
دخترم تا الان ک دوسالشه بیشتر مواقع شبا بد خوابه و رفلاکس هم داره
- سفکسیم
دکتر به پسر ۱۷ماهم سفکسیم ۱۰۰داده هردوازده ساعت سه سی سی چون عفونت بدنش زیاد بود توی آزمایش ....فقط قید نشده چند روز بین ۵ یا ۷ شک دارم...

