Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید اقای دکترپسرم کولیک داره ازهرقطره. شربت دادم خوب نمیشه چیکارکنم شباتاصب گریه میکنه
- قرمزی دور چشم
سلام آقای دکتر وقت بخیر الان دو روزه دور یه چشم پسرم قرمز شده یکم حالتی که انگار این حشره هایی که بهش میگن دراکولا نیش زده یه حات قرمزی که انگار یه جاهاییش الان که دو روز شده داره شکل زخم میشه توی چشمش مشکلی نداره خون نیفتاده عفونت هم نکرده چیکارش باید بکنم؟ لازمه بیارم ویزیت بشه؟ یا چیزی هست بزنم خوب بشه؟
- مدفوع نکردن
نوازد دو ماهه که بیست روزه مدفوع نکرده
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- فسفر و زینک بالا در ازمایش خون
با سلام پسر من 13 ماهه هست توی ازمایش 1سالگیش زینک 165 و فسفر بالا بود و کنار هردو H خورده
- سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم تو پنج ساله وزنش تقریبا ۱۸ خاستم بدونم سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار باید بدم
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- سلام پسرم یکسال وهشت ماه ست وتب وسرفه خشک داره چه داروی براش خوبه
- گلو درد کودک 7 ساله
بچه ۸ ساله ند بار لوزه اش عفونی شده و آنتی بیوتیک استفاده کرده و خوب شده ولی مجددا بعد از یک ماه تکرار میشه و با تب همراهه. چه دارویی تجویز می کنید
- انگل کودک.
سلام اقای دکتر مادر کودک یک سال وهشت ماهه که گفتم انگل داره برای اشتها فرمودید زینک سولفات بدم.ولی برای انگل نفرمودید چی بدم بی قراری میکنه مخصوصا شب یا گریه ازخواب بیدار میشه بعضی وقتا میگه. دلم دردمیکنه پشتش.قرمزه دست ب پشتش میکنه شلوارشوهمیشه درمیاره نمیزاره پوشکش کتم هردوسه ماه یه بار همینجور بیقراری میکنه وهمین علاعم رو.داره وررنگش هم طرده وبی اشتها میشه شماروخدا اقای دکتر یک.دارو ودرمان قطعی برای بچه م بگید هردوسه ماه یه بار بیقراری میکنه از نه ماهه اینطور بوده تاالان دودفعه میشه که حرف میزنه میفهمم علاعم انگله توبچه گیش که هرچی گریه مکر نفهمیدم واینکه قرص مبندازول مصرف کردیم وبرای کودک هم ده دانه ای بااب حل کردم ودادم ولی هنوز همون علاعم روداره الان ازداروخانه شربت پییرونیوم نیک سادا گرفتم ولی ندادم شما چی امرمیکنید
- ختنه
سلام ، بهترین زمان برای ختنه چه زمانی هست؟ و باید پیش دکتر جراح ببریم یا عمومی؟ختنه جدید و قدیم کدومش بهتر هست ؟ خیلی ممنون .
- اولین سوپ
سلام آقای دکتر ۱ماه پیش اومدم پیشتون گفتین از این ماه سوپ رو شروع کنم برای پسرم. توی سوپ سیب زمینی و هویج و لوبیاسبز با مرغ بریزم یا گوشت گوسفند باید بریزم؟ ۶ماه و دوهفته داره .
- شیرخشک
سلام پسرمن ۴۳روزس نارس ب دنیا اومد در ۳۵هفته و۵روز با وزن ۲۸۸۰ب مدت چند هفته شیر خشک ببلاک دادم و عوض کردم گیگوز دادم میخواسم بدونم شیر خشکی هس ک هم زیاد وزن را بالا نبرد یعنی وزن نرمال بره بالا هم برای دفع مدفوع و نفخ خوب باشد
- شیر بز
سلام عیدتون مبارک اقای دکتر بدا کودک ۲۲ماهه که الرژی به پروتین گاوی داره و باعث رفلاکس شدید و سرفه کودک شده مبشه شیر محلی بز داد ؟ عوارضی نداره ؟
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- جوشهای قرمز بعد از تب
سلام پسرم 13 ماهشه سه روز تب کرد و با استامینوفن کنترل کردیم بعداز سه روز تب قطع شد ولی جوشهای قرمز رو صورت و دست و بدنش دیده شدن که کم و زیاد میشن همچنین پسرم خیلی بی اشتها شده و دست و پاهاش سرد و بد خلقی میکنه و فقط شیر مادر میخوره میخواستم از اقای دکتربپرسم چه مدت دوره این بیماری طول میکشه و ایا نیاز به استفاده از دارو خاصی هست یا نه ممنون
- ختنه و دارو
سلام من یه نوزاد ۴۲ روزه دارم که میخوام ختنه کنم دکتر بهش شربت پرومتازین و قرص دیازپام داده که گفت قبل ختنه شربت رو دو سی سی و نصف قرص با نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ بهش بدم روش ختنه هم جراحی هست الان من چیکار کنم؟؟؟ آیا این داروهارو استفاده کنم ؟؟؟
- واکسن آنفولانزا
سلام خسته نباشیدمن پسرم ۳سال وده ماهشه ودخترم ۵ماهشه خواستم ببینم واکسن آنفولانزابزنم براشون واینکه میگن زیر۶ماه نمیشه من دخترم مهر۶ماهه میشه اونموقع براش بزنم؟واینکه میگن زیر۹سال دفعه اول باید دو بارواکسن زده بشه به فاصله یک ماه درسته؟من خودم وبچه هام اصلاازخونه بیرون نمیریم کسی هم نمیادخونه مون ولی همسرم راننده تریلی مدام بیرونه میادخونه بااین شرایط من الان واکسن بزنم براشون یانزنم؟لطف میکنیدکه همیشه پاسخگوهستید
- استفراغ
دخترم امروز 4ماهه شده صبح واکسن زدم سه نوبت قطره دادم الان کلی بالا آورد وبعداز 10دقیقه مدفوع کرد مشکلی نداره خیلی نگرانم

