Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پنج ماه و نیمه
تند تند عطسه زیاد می کنه
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر پسر16 ماهه دارم واکسن انفلانزا بزنه یا خیر؟
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- ساعت خواب نوزاد یازده ماهه
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر ببخشین پسرم. سه ماهشه از صب سرفه میکنه و سینش خس خس میکنه و صداش گرفته چیکار کنم چه دارویی بدم بهش
- کلیه سمت چپ نوزاد ۱۰ روزه
سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
نوزاد ۱۰ روزه بدنیا اومده کلیه سمت چپش ۸ میلی گرم ورم داره دکتر شربت آموکسلین ۱۲۵ داده واسه ۳ ما ه آیا ضرر نداره واسه نوزاد برای طولانی مدت؟
- قطره چشم
باسلام، آقای دکتر برای ضد عفونی کردن چشم بچه ۱۰ ساله میتوان از قطره اشک" تیر _آی " استفاده کنم ؟ چون تو خونه داریم این قطره رو میپرسم.
- قطره آهن و فاویسم
سلام پسرم سه ماه و نیم هستش دکتر به علت کم خونی براش قطره آهن تجویز کرده .چون فاویسم داره میتونم بهش بدم بخوره
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- مدت زمان مصرف
سلام. وقت به خیر آقای دکتر چند روز باید دارو برای نوزاد نه ماهه مصرف شود
- آموکسی سیلین
سلام آقای دکتر دخترم سرفه میکنه گلوش عفونت کرده 14.700کیلوه آموکسی سیلین آوردم باید چند ساعت وچ مقداربهش بدم
- ضربه به سر نوزاد و تورم
سلام اقای دکتر خسته نباشید من داداشم از دستم افتاد حدود یک منر خورد زمین یک سال و سه ماهشه بردیمش دکتر گفتن چیزیش نیست بعد یک هفته یک ورم روی یکی از قسمتای سرش فک کنم قسمت لوب اهیانه باشه ورم کرده بعد وقتی دست به سر میزنی چون ورم کرده احساس میکنی انگار یکم جمجمش داخل رفته بعد فرداش بادش یکم کم ترشد و انگار جمجمش تو رفتگی نداره یا کم که فک کنم با اینکه بادش بخوابه درست میشه به نظرتون مشکلی نداره اخه میترسم این ضربه باعث تیدروسفالی شده باشه ممنون از پاسخ گوییتون
- ببخشید آقای دکتر پسر من یک مدتیه تب میکنه همراه با تب ایهام زرد اابکی همراه با بلغمی میشه
میخواستم ببینم سفکسیم چند بدم ب بچه پنج ماهو دو هفتم ک تب میکنه
- مدفوع نکردن نوزاد
دخترم الان سه ماهه هست ۵ روز هست مدفوع نکرده البته روز های قبل هم ۲ روز یکبار مدفوع میکرده شربت لاکتوز هم میخوره
- "سلام ،ینفر به اسم مهسا سوالی رو مطرح کرد که مشکلش دقیقا مثل مشکل پسر من بوده،یعنی خمیازه های زیاد و پشت سرهم هر ۱۰ثانیه،چطور میتونم باهاشون تماس بگیرم؟یا چطور میتونم باهاشون ارتباط بگیرم؟ممنونم. 09163717429"
"سلام ،ینفر به اسم مهسا سوالی رو مطرح کرد که مشکلش دقیقا مثل مشکل پسر من بوده،یعنی خمیازه های زیاد و پشت سرهم هر ۱۰ثانیه،چطور میتونم باهاشون تماس بگیرم؟یا چطور میتونم باهاشون ارتباط بگیرم؟ممنونم. 09163717429"
- خوردن کاغذ
سلام آقاي دکتر دخترم يک تيکه ي خيلي کوچک از کاغذ روي اسباب بازيش رو خورده و من خيلي نگرانم مشکلي براش پيش مياد؟؟
- سلام اقای دکتر دخترم هشت ماهشه بردم دکتر شربت پی ای جی نوشته برا یبوستش ایا خوبه بهش بدم
- تب و دل درد
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. دخترم ۲ شب هست که تب داره همراه با دل درد. شب اول بردیمش دکتر درمانگاه کودکان گفتن ویروس هست چون هیچ علامت عفونت تو گلو و گوش نداشت. فقط ایبوپروفن داد اومدیم خونه. با اینکه شربت میدیم بازم تب میکنه. دوباره دیشب بردیمش جای دیگه دکتر. ایشون هم معاینه کرد گفت کمی گلوش التهاب داره ولی خیلی نیست که نیاز به آنتی بیوتیک داشته باشه. براش تب بر و ی شربت برا دل دردش نوشت همراه با اسپری بینی. ی آزمایش خون و ادرار هم نوشت که با توجه به تعطیلات جواب ادرارش یکشنبه آماده میشه . با اینکه ایبوپروفن رو هر ۵ یا ۶ ساعت میدیم ولی بازم دیشب تا صبح تب داشت و امروزم تب داره. دخترم مریض شماست ولی شما فعلا تشریف ندارید و با توجه به اینکه خوردیم به تعطیلات فقط میتونیم ببریم درمانگاه کودکان گیل. جواب آزمایش هم که تا یکشنبه نمیاد. واقعا نمیدونیم چکار کنیم😔
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.

