Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایشات یکسالگی
سلام وقت بخیر. بچم یکسال و یک ماهشه آزمایشی واسه یکسالگیش انجام نداده. تو این شرایط کرونایی لازمه آزمایش انجام بدیم؟
- مصرف قرص ملاتونین برا کودک ۳ ساله
- ادرار نوزاد
با سلام آقای دکتر نوزاد ۵۰ روزه ام ک گفتم دفع ادرارش کم شده است که دیشب ۵ ساعت ادار نکرد خیلی هم بی قرار و نا آرام است و خوابش هم کم شده چه مشکلی میتونه داشته باشه؟؟؟؟
- خارش واژن
سلام اقاز دکتر دخترم سه و سال و نیم داره امشب گریه که هم سوزش واژن داره هم خارش چکار کنم براش ؟
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما فرزند پسر دارم که ۵ماه خیلی در تنهایی دادم بیداد و آواز میخواند از دیروز یهو صدایش گرفته نه میتواند خوب شیر بخورد نه میتواند ناله بزند نمیدانم باید چیکار کنم ؟ایا سرما خورده است یا نه ؟راه حل میخواهم با تشکر
- استفراغ کودک۸ماهه
با سلام دختر ۸ماهه دارم از صبح فقط استفراغ میکنه یعنی از صبح هر ساعت ۳تا۴بار پس میاره میتونم بهش شربت اندامین بدم ممنون میشم جواب بفرمایید
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- ورم بیضه
سلام آقای دکتر.یک بچه ۴ ماهه دارم .چندروز متوجه شدم که وقتی با پاهاش به بیضه هاش فشار وارده میکنه یه گردی ابی رنگ کوچیک چندسانت بالای بیضه سمت راستش میزنه بیرون.رنگش به رنگ رگه.اگه بچه اروم باشه میره تو.به نظرتون چی میتونه باشه
- غذای کمکی
شروع غذای کمکی برای کودک رفلاکسی از چند ماهگی باشه؟ و با چی شروع بشه؟شیرخشک نمیخوره شیر مادر هم کمه .وزنش هم کمه ممنونم
- جوشهای قرمز
سلام بچه هفت ماهه دارم که بعد از ۳یا۴روز تب صورت وبدن اوجوشهای قرمز زده اسهال هم دارد مشکلش چیه
- دستگاه بخور
سلام بچه ام ۱۱ ماهشه وقتی شبا میخوابه موقع نفس کشیدن بینی اش صدا میخوره از قطره بینی استفاده میکنم میخوام بخور بگیرم بعضی ها میگن بخور گرم و سرد کدومشو بگیرم آقای دکتر ؟ ممنون
- سندرم ری
سلام خوب هستین دخترم سه سالش تاره تموم شده چند روزی هست مریص شده وسرفه های شدید میکنه تا حالا من به بچم اسپرین نداده بودم ولی پدربزرگش از اون اسپرین که خودش میخوره همیشه داد به دخترم که بخوره فقط یک عدد حالا چند روز هست من خیلی نگرانم چیکار کنم ایا با خوردن فقط یک عدد اسپرین از اون شبیه قهوه ای روشن بچم به سندرم ری ممبتلا میشود نگرانم تورو خدا یه پاسخی بدهید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم سرماخورده گفتین ک شربت سرماخوردگی و سیتریزین بده از امروز سرفه میکنه برای سرفه چ شربتی بگیرم بدم؟
- شیر بز
سلام دکتر شیر بز برای نوزاد دختر ۶ماهه خوبه؟ چه مقدار؟ به حالش میفته خداروشکر عوارضی داره؟
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- کار کردن شکم نوزاد
با سلام خدمت اقاآ دکتر دخترم بیست روزشه خیلی مدفوع میکنه مدفوعشم خیلی کم و کشدار هست میخواستم بدونم این طبیعیه هست ممنون میشم کمکم کنید
- فاویسم
سلام خسته نباشید ببخشید دکتر شربت زیتوکید واسه فاویسم مشکلی داره؟
- یبوست
باسلام پسرم ۲وسال و۳ماهشه ازوقتی غذاخورشده یعنی ازیه سالگی بیشتروقتایه روزیادوروزدرمیان شکمش کارمیکنه وهرروزدفع نداره الان یه دوهفته ای میشه که مدفوعش حالت تکه تکه داره ولی خیلی سفت نیس واذیت نمیشه هنگام دفع ولی این حالت گلوله بودن مدفوعش ایرادی نداره واینکه یکنواخت نیس قبلااصلااینطوری نشده بودولی کلاکم غذاست وابم کم میخوره
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم ۲سال و۱ماهشه خروسک خفیف گرفته دکتر براش دگزا زد وهر شب قرص مونته لوکاس تجویز کرد ودستگاه بخور سرد ولی سرفه هاش مثل سرفه های خلطی هست ولی خلط نداره یکمی آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم که سرفه هاش قطع شود

