Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- پسرم ارترزی مری داره مقعدشم بستس چیکار کنم الان عمل شده کی خوب میشه
ارترزی مری
- شیرخشک ببلاک
سلام برای دخترم شیر خشک ببلاک گرفتم لاکتوز داشت اسهال میشد و دوباره ببلایک ال اف گرفتم خوب شد ولی صورت بدنش دونه ریز زده شیر خشک ابتامین گرفتم چون طعم خوبی نداره نمیخوره چی شیر خشکی بگیرم
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- نوزاد 6ماهه
باسلام نوازد من 7ماهه به دنیا امده باوزن 810 گرم وزن فعلی ایشان 4850 هست سونوگرافی از سر نوارمعز گرفته شده نرمال بود ازنظر اقای دکتر ام ار ای از سرنوزاد گرفته شود خانه؟باتشکر
- اسهال
سلام افاي دكتر پسرم بخاطر عفونت ريه ٨روزبستري بود وتوي بيمارستان از سومين روز تعداد دفعاتش بيشتر از حالت عاديش شد و تا ٦بارم رفت الان٤روزه ترخيص شده و توي خونه سه تا چهار بار دفع داره در روز واسهاله چاكار كنم خوب بشه ؟براش كيدي لاكت و او ار اس گرفتم خوبه!؟
- روز واکسن چهار ماهگی اس امپرازول مصرف شود؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم رفلاکس پنهان داره روزی دو تا ساشه امپرازول می خوره فردا باید واکسن چهارماهگی بزنه می تونه فردا امپرازول بخوره؟با استامینوفن تداخل نداره؟
- قطره
سلام دکترببخشیدبهبچه۸ماهم قطره آدزیرمیدم قطره مولتی ویتامینوبدم یاقطعش کنم؟
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- چشم کودک
سلام ببخشید من پسرم چهارماهشه و چشمش عفونت داره وبعضی مواقع چرک میکنه به همین خاطر مجبورشدم عنبرنسارارو براش دودکنم به نظرتون مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- عفونت ادراری
پسر ۲ماهه ای دارم که بعلت دردشکم ودلپیچه به متخصص اطفال مراجعه کردم ایشون گفتن به احتمال زیاد عفونت ادراری داره توآنالیز ادرار wbc=modaratودرکشت ادرار ۳۵هزار کلنی رشد کرده دکترش میگن باید ختنه بشه عفونت تایید شده،شربت نیتروفورانتیین هم ۱ccهر۸ساعت تا۱۰روز بخوره واقعا نمیدونم باید چه کار کنم....؟؟؟؟
- قطره اهن
سلام پسرم هشت ماهشه دادن قطره اهن دندونش سیاه میکنه ایادادن قطره اهن الزامیه یااینکه چ قطره ای بدمش ک دندوناش ساه نشن ممنون
- لباس
سلام آقای دکتر من بچه ام ۱۰۵روزشه و خیلی شدید گرمایی هست و عرق میزنه اما دست ها و پاهاش اکثر اوقات سرد هستن به علت دست و پا زدن زیاده فکرکنم اما سوال اینه که در این فصل بهار چه لباس هایی به تن بچه باید پوشید؟؟آیا فقط تیشرت کافیه؟؟من یه رکابی و آستین بلند میپوشم در منزل عرق میزنه و کلا تنش گرم میشه چی بپوشم؟؟
- سرفه سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۱۶ ماهشه سرفه صدادار و خلط داره بردم دکتر شربت پدی کاف و نیوتادین داد ۱۰ روز دادم بهش خوب شد دوباره چند روز شروع شده مدام سرفه میکنه چیکار کنم
- قطره آهن خارجي
سلام آقاي دكتر من ميخوام قطره آهن رو شروع كنم چون دخترم حتي قطره آد طعم دار رو هم نميخوره ب زور ميخوره شنيدم قطره آهن خارجي رو بچه ها بهتر ميخورن ولي چند روز پيش تو يك كانال نوشته بود ك خارجيش اصلا خوب نيست استفاده نشه آيا درسته ؟
- آمپول انوکساپارین
سلام خسته نباشید من به علت آمبولی ریه در ۲۵ هفتگی بارداری تو طول دوران بارداریم آمپول انوکساپارین ۴۰۰۰ استفاده میکردم که به تشخیص پزشک بعد بارداری ام باید استفاده کنم سوالم اینه که آیا این آمپول در دوران شیردنی برای نوزادم عوارضی نداره؟
- مشکلات گوارشی
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهشه دوهفته به دوهفته باید ببریمش بیمارستان شیر نمیخوره اصلا اسهال و استفراغ میگیره تب میکنه دکتر میگه گوارشش بهم میریزد اصلا وزن نمیگیره الان سه ماهشه دو کیلو و نیمه تا میره وزن بگیره گوارشش بهم میریزد دو باره میخواستم بدونم این مشکل گوارشی رو باید چکارش کرد کدوم بیمارستان باید ببرمش که خوب بشه لطفا بهم معرفی کنید که مشکلشبر طرف بشه و وزن بگیره ممنونم
- سوپ نوزاد
با سلام آیا به سوپ نوزاد هفت ماهه پیاز هم میزنند؟
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد

