Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گلورد کودک ۷ماهه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه میکنه خس خس سینه داره آبریزش بینی وتوشیر خوردن هم نارایی میکنه
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- رشد و وزن گیری دختر ۸ ساله من
سلام آقای دکتر بزرگوار .خسته نباشید. دختر ۸ ساله من ۱۸/۷۰۰وزن و ۱۲۲ قد داره .خوب غذا نمیخوره سبزی و سالاد اصلا نمیخوره .میوه و شیر و گوشت به مقدار خیلی کم و به الاجبار . چند بار ازمایش داده مشکلی نداره .فقط اینو بگم پدرشم بچگی ریزه میزه بوده مثل دخترم . لطفا کمکم کنید ایا مشکل داره ؟ یا نگرانی من بیخوده . تعدیه براش گرفتم بهترین معجونها رو مصرف نکرده
- حرف زدن
سلام اقای دکتر بچم ۲۰ ماه و ۱۵ روزه هستش ولی کامل حرف نمیزنه ، مثلا ماما ، بابا ، ننه می می بیا ، نه اره هاپو جوجو اینارو میگه ولی بعضی وقتا اکثرا بابا ورد زبونش همه رو هم بابا صدا میکنه هرچقدر باهاش تمیرینم میکنیم انگار اصلا گوش نمیده ، هرچی هم ک میگیم خوب میفهمه منظورمونو ولی حرف نمیزنه ،( ۹۰ درصدر مواقع هم فقط پیش من و باباشه زیاد دور و برش شلوغ نیس) طبیعیه؟ اینجور دیر زبون باز کردتش؟
- شربت سندروس
سلام جناب دکتر وقت بخیر ،شربت سندروس زینک پسرم رو به اتمام هست مجدد همینو براش تهیه کنم یا شربت دیگه ای معرفی میکنید فروگلوبین ،آسماویت،ایمونس هم قبلاً استفاده کرده ممنون میشم بفرمایید چه شربتی براش تهیه کنم و چند سی سی بهش بدم پسرم سه سال و چهارماهشه
- گلودرد
سلام دخترم ۹سالشه،سرفه میکرد شربت اموکسی کلاو هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی خورده بهتر شد ولی قبل از اینکه کامل خوب بشه دارو تموم شد.الان دوباره میگه گلوم درد میکنه چی بدم بهش؟ قرص ازیترومایسین ۲۵۰ بدم خوبهبراش زیاد نیست
- اسهال
سلام کودک یکساله من ۱ماهه دچار اسهال شده ازمایش مدفوعش سالم بود دوره درمان با پدی لاکت و قرص لاکتیز هم شده ولی بازم مشکلش برطرف نشد دکتر گفت شاید عدم تحمل لاکتوز باشه و لبنیات رو قطع کنم و شیرخشک آال ۱۱۰ مصرف کنه میخواستم بپرسم ایا میشه عدم تحمل لاکتوز یا عدم تحمل پروتئین گاوی باشه چرا تاحالا این مشکل رو پیدا نکرده و توی یکسالگی دچار مشکل شده؟! آیا میشه بیماری های دیگه مث سلیاک باشه؟
- واکسن و عفونت ادراری
با سلام روز شنبه(دو روز پیش) واکس یکسالگی دخترم رو زدم. امروز با توجه به بوی ادرار دخترم به عفونت ادراری مشکوک شدم. آیا با توجه به تزریق واکسن جواب کشت ادرار درست خواهد بود؟ و همچنین در صورت مثبت بودن جواب آزمایش مصرف انتی بیوتیک تداخلی با دوره ی واکسن یکسالگی نداره؟ و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- اسهال شدید کودک چهار ساله
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما آقای دکتر عزیز دخترم ۴.۵ سالشه و پنج روزه که اسهال شده .اوایل روزی یکبار دفع اسهال داشت و شدید نبود اما روز سوم صبح ناشتا صبحانه نخورده اسهال شدید داشت و کمی استفراغ کرد. دکتر اطفال بردم شربت کوتریکسول هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی. و قطره دایمتیمکس هر ۶ ساعت ۲۵ قطره داد و امپول ضد تهوع اما الان بعد دو روز هنوز اسهال شدید داره روزی چندین بار اما بالا نمیاره حالا نمیدونم چیکار کنم سیب زمینی و تخم مرغ پخته هم نمیخوره یا کم میخوره و فقطططط میوه میخوره. لطفا بفرمایید من باید چیکار کنم اینم عرض کنم که بهش شربت آدی ژل اس برای ترش کردن معده ش و فرو گلوبین میدادم که دکترش گفت اینها رو قطع کن بعدا که اسهالش خوب شد بهش بده.
- تب و دندان در آوردن
سلام پسرم سه سالشه و لثه های آحرش دوتا بالا و دوتا پایین ورم داره ۳ روزه و اینکه در طول ۳ روز تب داره و هر مسکنی سر ساعت میدم فقط تبش میاد پایین ولی قطع نمیشه چیکار کنم ممنونم جواب بدین
- ریزش مو درکودکان
باسلام .دختر۵ ساله من یک ماهه ریزش مو داره دوسه روز ریزش داشت بعد خوب شد بعد الان دوروزه باز موهای سرش میریزه
- ادامه سوال پیشین
آقای دکتر فرمودین در صورت کهیر شربت هیدروکسی زین هر روز بخورد خاستم بپرسم تا کی باید شربت بهش بدم با توجه به اینکه دو ساله داره مصرف میکنهاین کهیر کی خوب میشه من نمیدونم دقیقا به چی حساست داره . آقای دکتر نگرانم تو رو خدا کی خوب میشه
- لوزه
سلام آقای دکتر پسرم چهارسالشه.شبا اصلن نمیتونه نفس بکشه اذیته.بردم دکتر گفت بایدعمل کنه..میترسم عمل کنه چون خوندم راجبش که اگه عمل لوزه بشه توبزرگی آسم میگیره..آیا راه دیگه نداره بدون عمل ؟واینکه چه غذایی بدم بهش چه چیزی ندم که مضرنباشه
- نحوه مصرف شبربت سفکسیم برای کودک ۵ ساله
چقدرباید شربت سفکسیم بخوره گلودردشدید داره ۵ سالشه و۱۵ کیلو
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام نوزاد۳ماهه من سرماخورده سرفه میکنه کمی تب داره چی بدم بهش
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟

