Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک
سلام و عرض ادب پسر٣سالم سه روزه كه اسهاله پودر پدي لاكت و شربت مترونيدازول بهش دادم اما اسهالش بند نيومده چيكار كنم به شدت نگرانم اسهالش خوني نيست ولي به شدت بو ميده
- تاول انگشت
باسلام دختریکسالو شش ماهه دارم انگشست شصتش از گرمای فندک تاول زده.چه کنم ک موجب عفونت نشود و زود خوب شود.
- دل درد کودکان
سلام، یه پسر 6 ساله دارم 2روز دل درد داره شبها بدتر میشه دکتر بردم میگن ویروس به مرور خوب میشه خیلی بی تابی میکنه
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید
- بوی بددهان
بوی بد دهان کودک
- تشنج
سلام یه بچه چهار ساله دارم ک دوبار تشنج کرده ..و هر دوبار نوار مغز و سی تی اسکن گرفتیم ..هیچ مشکلی نداشته ..بعد همه میگن ببرش دکتر قلب شاید از قلبش باشه ..همچین چیزی امکان داره اصلا ؟تشنج ربطی ب قلب هم داره
- شنا در استخر برای پسر بچه ها
سلام و وقت بخیر آیا استخر و شنا برای پسر بچه هایی که هنوز به بلوغ کامل نرسیده اند ضرر داره؟ شنیدم بخاطر گرم بودن آب استخر بیضه هاشون کوچک میمونه و اختلال در تولید اسپرم ایجاد میکنه. آیا صحت داره؟ ممنون 🙏
- اسید معده
سلام آقای دکتر بچه من۵ماه س از ۴۰روزگی اس امپرازول دادم دکتر ۲۰تا نوشتن گفتن ۱ماه دیگه بیار ۱۰روز فاصله افتاد بین دوره اول و دوم و ۳ماهگی برا۱ماه نوشتن گفتن ۲ماه دیگه بیار.الان باز شب بیداری داره
- مولتی ویتامین
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۲۲ماهشه شربت سانستول زینک رو دو سی سی روزانه و مولتی ویتامین پدیابست رو روزی یک و نیم سی سی میخوره اشکالی داره؟
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟
- وزن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکترم میتونم به نوزاد ۴ ماه شربت زینک سولفات بدم هم وزنش کمه اما قدش افت کرده موندم چیکار کنم
- درمان شیر دون شدن بچه نه ماه
این دوسه روزه بچه ام که نه ماهشه اسهال شدید داره روزی ۶الی۷ باربیشتر درروز این جور میشه بعدشم فقط شیر میخوره چیزدیگه نمیخوره قبلن روزی ۲تا تخم مرغ آب پز میخورد بی تابی میکنه
- عفونت چشم
دخترم در طی یکماه الان سومین باری هست چشمش عفونت میکنه یک هفته قطره باکتی ماید میریزم خوب میشه و بعد از گذشت چند روز چشمش دیگرش عفونت میکنه باز قطره میریزم میخوام بدونم این قطره عوارض داره چون الان سومین بتری هست خریدم و دارم براش استفاده میکنم و هر دفعه یک چشمش عفونت میکنه
- دردهنگام دستشوی
- رشدکودک
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسرم یکسال و ۶ ماهه هس قد و وزنش کمه وزن ۹۵۰۰ و قد ۸۰ چند روزی هست شروع کردم به دادن روزی یک عدد تخم مرغ و سیب زمینی ،آیا مصرف روزانه تخم مرغ ضرر دارد؟واینکه برای رشد بهتر چیزی پیشنهاد دارین؟ممنون ازتون
- یبوست کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر ایا کودک دوسال نیم باید هر روز دفع داشته باشه؟ یک روز در میان یبوست هست؟
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- شب ادراری
با سلام من دختر دو سال چهار ماه دارم که از بیست ماهگی از پو شک گرفتم مشکلی نداشته ولی الان دو هفته که شب ادراری داره علتش چی هست
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام دخترم از مهر ماه دایم مخاط بینیش سبز و عفونی میشه سفیکسیم و آموکسی کلاو هم با تجویز پزشک دادم باز چند روز خوبه دوباره برمیگرده ، کوتریموکسازول میتونم بدهم ؟ من خودم هم در دوران مدرسه همینطور بودم و ارثی هست این موضوع ۲۳ کیلو و ۷ ساله هست

