Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- مصرف دارو در شیردهی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن قرص های کلینیدیوم سی و پروپرانولول۱۰ و نورتریپتیلین ۱۰ رو مصرف میکنم الان پسرم ۱ سال و ۴ ماهشه با توجه به این که بهش شیر میدم براش ضرر نداره؟؟؟؟؟
- پوشک
سلام خسته نباشید دخترم29ماهشه روزا خودم میبرمش دستشویی خودش دستشویی شو نمیگه تو مای بی بی هم نمیکنه خودشو نگه میداره. نصف شب یه بار بیدارش میکنم میبرمش دستشویی این کارم ایرادی داره ؟
- جوش یا دمل چرکی داخل دهان کودک
سلام.
دخترم پنج سالشه. چند روز پیش لب بالایی التهاب پیدا کرد. بعد از چند روز بصورت جوش چرکی زیر لب بالا نمایان شد و حالا سرباز کرده و چرک خارج میشود. دکتر بردم کو اموکسی دادن سه روزه میخوره. چکار کنم؟ من گاهی لبش و فشار میدم چرک خارج میشه از ناحیه جوش. بعد با اب نمک شستشو میدم. راهنمایی کنید لطفا از نگرانی خواب ندارم. تبشم قطع شده. - گلو درد
سلام پسرم شش سالم گلو درد داره آیا میتونم کپسول اموکسی کلاو ۶۲۵رو نصفه بهش بدم؟
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
- کودک
سلام وقت بخیردخترم دوسالشه سه روزتب داره همشم اسهال استفراغه دکتربردیم داروداد اسماشون اندنسترون واواراس اما اصلا بهترنشده الانم همش گریه میکنه میگه درددارم
- سلام وقت بخیر ایرادی نداره کودکانی ک فاویسم دارن واکسن کوید بزنن
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
سلام ناخون های دست و پا دخترم دونه ب دونه دارن بلند میشن میخاستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- تب دوره اي كودك
سلام. كودك سه سال و ده ماهه اي دارم كه در سن دو سالگي يك بار به مدت ٥ روز تب بالا داشت و توي خونش عفونت بود. ٥ ماه پيش حدودا ٧ روز تب داشت و دكتر تب بر و آنتي بيوتيك تجويز كرد. دوباره ٢٠ روز پيش ٧ روز تب داشت و باز روز پنجم توي خونش عفونت بود و نيوتروفيل ٣٠، ليمفوسايت ٦٨، إيزينوفيل ٢، wbc ٣/١، hub ١٣/٣، اياسآر یک ساعته٣٠، سيآرپيمنفي.
دكتر گفت اگر تا ٣ روز خوب نشد باید آز تكميلي بده و ليخو بشود. الآن دوباره از ديشب تب كرده البته نسبت به دفعات قبل تبش پايينتره ضمنا اين تب كردن ها يا خير از وقتي به مهدكودك رفت هشروعشده واينكه بدنشنسبتبهتببرمقاومه وخيلي سخت با استامينوفن وبروفن تبش پايين مياد. آيا اين تب كردن هاش و نهروماتيسميا بيماري خطرناك ديگه هست؟ - سرماخوردگی بچه یک ساله
سلام آقای دکترامروزپسرم بردم دکتربراش آمپول بتامتازون تجویز کرد اصلا معاینه نکردگلوی بچه را. من هم آمپول بهش نزدم به نظرشماچیکارکنم میگگن عوارض داره
- ناخن قاشقی
سلام دخترم چهار ساله هست ناخن پاهاش که بلند میشه کج میشه مشکل چیه چه نوع شربتی بهش بدم کلسیم یا امگا3 چه نوعی ممنون
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر ایا مصرف شربت سیپروهپتادین برای افزایش اشتهای کودکان خوبه استفاده بشه؟ عوارض نداره؟
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام آقای دکتر.خدا قوت.ممنون که با صبر و شکیبایی سوالات مارو پاسخ میدید.دخترم ده ماهشه.میخوام قطره مولتی ویتامین ادزیر بدم.آیا به خاطر داشتن آهن دندان کودک رو سیاه میکنه؟مولتی ویتامین با طعمی بجز پرتقال چه قطره ای رو پیشنهاد میکنید؟
- تب كودك
سلام پسر ٤ ساله ام تب بالا داره و با شربت و شياف استامينوفن و پاشويه پايين نمياد از طرفي اصلا اشتها نداره و هيچ چي نميتونه بخوره و معدش خاليه الان ميتونم بهش شربت بروفن بدم با معده خالي؟
- مقدار دوز مصرفی سفکسیم100 برای کودک هفت ساله با وزن ۳۰ کیلو
سلام میزان مصرف سفکسیم صد برای کودک هفت ساله با وزن سی کیلو
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه

