Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رد شدن پسر سه ساله از روی بچه ی 2 ماهه
سلام، خسته نباشید
من بچه ام دوماهشه و یک پسر ۳ ساله دارم. پسرم امروزاز روی شکم بچه رد شد. بچه اولش گریه کرد و بعد ساکت شد. کل شکم و پهلو رو فشار میدم گریه نمیکنه. حتی پوشکشم بازکردم همه جارو چک کردم فشاردادم گریه نمیکنه بازم. خیلی نگرانم گفتم ازشما بپرسم گریه نمیکنه شیرشم میخوره بازی هم میکنه لازمه ببرمش دکتر برای چکاپ و عکس برداری از شکم؟ به خاطرکرونا نمیرم وگرنه الان رفته بودم. خیالم راحت میشد بازم به نظر شما لازمه برم دکتر؟
- جوش های ریز قرمز
سلام آقای دکتر پسر من تازه چهارماهش کامل شده دوروزه روی بدنش یه جوش های ریز قرمزی میبینم هیچ علامت دیگه ای نداره تب نداره و کاملا سرحاله تعدادشان خیلی کمه به ده تا هم نمیرسه . امروز روی مچ پاش یه نقاط قرمزی دیدم که تبدیل به جوش میشه .میخواستم بدونم علتش چیه؟ممکنه آبله مرغان باشه؟اخه هیچ نشونه ای نداره ممنون
- تب نوزاد
با عرض سلام نوزاد ۱۱ ماهه ام با خوردن قطره استامینوفن استفراغ می کنه می تونم قطره رو با شیر خشک قاطی کنم بهش بدم؟
- سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا ها هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چیکار کنم وزنش هم پایین هست.
سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چجیکار کنم وزنش هم پایین هست
- بیرون بودن ناف
دخترم ۳ ماهش نافش کامل نرفته تو چکار کنم
- پا گرفتن
سلام اقای دکتر ببخشید نوزاد لز جند ماهگی میتواند زیر بغلش را بگیریم وزنش را تحمل کن
- صداگرفتگی نوزاد
سلام عرض احترام خدمت شما طفل نوزاد دارم 20روز می مشود بدنیاامد یک هفته بعد دچار صدا گرفتگی شد نزد دکتر اطفال بردم یک شربت مکسیپر برش داده اما صدایش بهتر نشد نمیدانم چیکار کنم
- نوزاد
سلام. دخترم وقتی که زایمان کردم 2900کیلو وزنش بود امابعد از چند روز 400گرم کم شد و الان که یک ماهشه همچنان 2500کیلویه و رشدی نداشته پزشک هم گفته باید شیرخشک بهش بدین . اما خب شیر خشک برای زمانیه که مادر شیر کافی نداشته باشه در صورتی که من شیرم برای نوزاد کافیه. لطفا راهنمایی کنین
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- شیرشبانه
سلام خسته نباشیددکترمیخواستم بپرسم که من ازکی شیرشبانه روقطع کنم
- دو ناحیه کلسیفیکاسیون پارانشیمال در کبد جنین قابل درمانه ؟
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر خسته نباشین میخواستم سوال کنم دختر 9 ماهگی دارم میخواستم بدونم واکسن انفولانزا میتونم بهش بزنم و اسم واکسن هم بهم معروفی کنین حتی دخترم هم پیش شما پرونده داره
- بالا آوردن شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید پسرم ریفلاکس هم داره ۴ماه ونیمه اس وهمش سیر بالا میاره دکتر فقط پودر امپرازول واسش تجویز کرده اما هیچ تاثیری نداره،میتونم شربت دومتیدون بهش بدم ؟؟؟وزنش ۶ونیم چقد باید بهش بدم؟؟؟
- حساسیت داروئی
قطره مولتی به غذای دخترم اضافه شده خیلی لکه های قرمز داره حساسبته؟ چکار کنم
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر يكماه بعداز مصرف پماد چشمي اگه دوباره قي كرد چه كاري بايد انجام داد؟
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر .از دیروز برای پسرم سرلاک برنج گفتید شروع کنم روزی ۲ ۳ قاشق .از ماه بعد هم گفتید سوپ بدم بهش.خواستم ببینم حریره بادوم رو کی شروع کنم براش؟توی خونه درست کنم یا اینم آماده رو تهیه کنم ؟
- خمیازه کشیدن
باسلام پسر من ۴۵روزه وخیلی خمیازه میکشه ومن ازاین بابت خیلی نگرانم البته مشکل تیروید کم کار هم داره ممکنه از تیروید باشه که خمیازه میکشه لطفا راهنمایم کنید
- آمپول
سلام آقای دکتر وقت بخیر من کودک ۲ماه و۲۵ روز دارم دارای فابیسم شدید شیر مادرمی خوره من به دلیل عفونت دندان دکتر بهم آمپول پنی سلین زده میخواستم بدونم مشکلی برای شیر دادن وبچم ایجاد نمیکنه
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون

