Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیم شربت زیتروماکس دکتر بهش داده
سلام خانم دکتر نوزاد دوماه ونیمه که باقلای هست دکتر بهش زیترو ماکس بهش داده بخاطر باقلای بودن مصرفش اشکال نداره ?سرما خورده سرفه شدید داره
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- واکنش نوزاد
سلام نوزادم 6 ماهو 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه!
- مشکل بعد از ختنه
نوزاد هفت ماه ای دارم در دو ماهگی اورا ختنه کردیم،بعد از بهبود زخم تا الان آلت نوزادم مخفی می شود و فقط با فشار دادن بیرون می اید ایا خطرناک است
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا
- سرفه
با سلام دخترم ۶ ماهشه حدود ۱۰ روزه که سرفه خشک و خز دار میکنه به خصوص صبح ها بعد از بیدار شدن ولی علایم دیگه ای نداره روز ها هم خوبه چه کار باید بکنم .در ضمن خودم هم چند وقتی بسیار سرفه میکنم که دکتر گفته حساسیت ایا ممکنه از من گرفته باشه.با تشکر
- در آوردن دو دندان در فک پایین تا سیزده ماهگی
باسلام وخسته نباشید پسرم ۱۳ماهش هست تا حالا دودندان از فک پایین درآورده مشکلی ایجاد می کنه لطفا راهنماییم کنید ممنون از شما
- قطره و آب
سلام آقای دکتر قطره آدزیر دندون رو سیاه میکنه ؟ و برای نوزاد ۷ماهه میتونم از آب تصفیه برای خوردن استفاده کنم یا حتما باید آب جوشیده باشه؟
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام.نوزاد ۵۲ روز متولد شده.چهار شبانه روز هست نوزاد شکمش کار نمی کنه.شیر مادر رو تغذیه می کنه.می خواستم بدونم چکار باید بکنیم.با تشکر
- بغل انگشت اشاره بادکرده وقرمز شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم الان دوروزبغل انگشت اشارش بادکرده وقرمزشده امروز صبح یکم چرکی شده یعنی یکم کنج انگشت سفیدک زده پسرم۴ماهش چ کرمی بایدبزنم چرکش خوب بشه
- سندرم
ایا اینکه سمت چب بدن نوزادم. از سمت راست اون یک سایز بزرگتر است به دلیل سندروم نونان است .برای جلوگیری از شدت ان چه باید کرد.
- فرم
سلام فرم سر نوزاد ۴ونیم ماهم خربزه ای است انگار جلوسرش پایینتره از پشتش خوب میشه خودش یا کار خاصی لازمه؟
- سکسکه نوزاد
سلام اقای دکتر دلیل سکسکه نوزاد با وجود گرفتن آروغش ،چی هست؟من آروغ بزنه یا نزنه یک ربع به پشتش آروم ضربه میزنم ولی گاهی اوقات بازم سکسکه میکنه. نوزادم یک ماهه هست
- شیر پاستوریزه
سلام خسته نباشید میتونم برای نوزاد 7 ماهه از شیر پاستوریزه کم چرب ،برای تهیه شیر برنج استفاده کنم ؟؟
- شيرخوردن در شب
سلام سوال ديكم اينه كه تو شب لازمه بچه رو بيدار كني شير بخوره چون خودش بيدار نميشه ٥ ماهشه
- عرش کردن سر
سلام من دخترم ۴ماهوخوردیشه وقتی میخوابه سرش عرق میکنه ۸شبم تو ۱۷شهریوربخاطره زردیش بستری بود ازچیه ایا؟؟
- واکسن پرونار 13
سلام.اگر واکسن پرونار 13را برای نوزاد 6ماهه نزده باشیم و بخواهیم اولین دوز را شروع کنیم باید در چه سنی تزریق شود؟ میتوان از 6ماهگی شروع کرد؟
- سلام نوزاد ما در روز اول غربالگیری تی اس چی ۵بود بازم از پاشنه پا تکرار شد اینبار ۸ بود تا مجددا آزمایش خون دادیم ۹بود دکتر اطفال گفت دو هفته دیگه تکرار بشه دوباره شد ۱۰ حالا دکتر روزی یه قرص۵۰تجویز کرده وt4و t3نرمال بوده نوزدام بیست روز متولد شده ایا درمان مناسبی هست؟؟؟،
با سلام نوزاد ما بعد از تولد آزمایش غربالگری tsh5بود گفتن تکرار بشه بازم ۸شد گفتن آزمایش خون بدید ۱۰روزگی جوابش ۹شد دکتر اطفال گفتن بعد دوهفته تکرار بشه انجام دادیم شد ۱۰ حالا دکتر گفت باید قرص ۵۰هر روز براش تجویز بشه نوزادم ۲۲دو روز متولد شد آیا این درمان مناسبی هست؟؟
- شیرخشک
بهترین شیرخشک برای نوزاد نارس

