Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو. سه روزه سرفه خلط دار می کنه سیموسپان میدم. گلوش فقط یکم قرمزه. روز اول ۳۷.۳ تب کرد بعد قطع شد الان تب نداره. همون سیموسپان کافیه؟ یا باید بیارم شاید انتی بیوتیک بهواد؟
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
باسلام.کودک دوساله باعلایم خس خس سینه وگلودرد دارم.دکترآزیترومایسین 200داده.وزنش ده کیلوعه.چه مقداردرروزبایدشربت بدم
- نوشابه گازدار
سلام دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، بجای نوشابه من بهش ویتامین سی بوکا، ازاین قوطی های شیشه ایی خارجی میدم،آیاضررداره؟ قبلاالتهاب روده هم داشته، میتونه دلیلش این ویتامین سی باشه؟ تو سرماخوردگی فقط میگه ویتامین سی، ومن بهش میدم مرتب، اشکالی دارد درکل؟؟؟
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتر من بچم سرما خورده سرفه و آبریزش داره اما دوروزی تب داشت که با دارو برطرف شد چندروز دیگه میتونم واکسنش رو بزنم؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دختر من ۳ماه و ۲۳ رو؟ه است و بخاطر سرفه کم وگاها صدا دار به متخصص بردم شربت آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرد ولی نگفت چقدر از دارو استفاده کنم
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست شبا نمیخابه تا صبح میزنه رو شکمش و گریه میکنه شکمش خیلی گاز خالی میکنه و توی مدفوعش مخاط هستش و دفع زیاد داره علتش چیه؟؟
- انگل بچه
سلام دختره من خارش مقعد بی حالی بی اشتهایی لباش همش خشکه زیر چشاش کبود میشه دل درد کاهش وزن بی خوابی خستگی و.. داره علایم انگل رو داره شربت پیروی ساید گرفتم براش دوز مصزفش چجوریه بدم بهش دو سالو یازده ماهه
- قطره ویتان
باسلام ببخشید آیا بهکودک زیر ۳ ماه، میتوان قطره مولتی ویتامین ویتان رو داد، با توجه به اینکه حاوی آهن است و توصیه شده به کودک زیر شش ماه آهن داده نشود؟ متشکرم
- درد گوش
با سلام و عرض احترام .برای پسر دوازده ماهه ام با تشخیص التهاب گوش و گلو شربت کو آموکسی کلاو تجویز شد . ولی بعد از چند بار مصرف فرزندم به اسهال دچار شد .به نظر جنابعالی بهترین داروی جایگزین کدام است ؟با تشکر.
- قرمزی دور چشم
دخترم 6 سالشه تازگیا زیر چشمش قرمز میشه میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه
- کمر
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 20ماهشه بعضی وقتا دست از کمرش میگیره اما گریه نمی کنه به نظر شما مشکلی نیست احتیاج به معاینه هست یا نه؟ دنده آخر سمت چپش یه ذره برجسته است عکس گرفتیم ازش ستون فقرات نرمال بود به نظر شما اینا ربطی به هم ندارن ؟یه کم نگرانم لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- عفونت گوش
سلام پسرمن ۵ ساله و ۱۶ کیلو داره ،،عفونت گلو گوش کرده بود و دکتر داروی آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کردو قطره گوش بتا متا زون ،،اقای دکتر حالا شربت تمام شده و دوباره گوش دردش شروع شده باید چیکار کنم ؟؟ دوتا آزیترومایسین تمام کرده ،،ممنونم
- طریقه مصرف اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام وخسته نباشید طریقه مصرف امو کسی سیلسن ۱۲۵ در روز برای کودکان چقدر است
- واکسن انفلانزا
سلام اقای دکتر بچم 4 ماهشه میدونم نمیتونع الان واکسن بزنه براش بخرم داخل یخچال نگه دارم شش ماهگی باید کامل زنه یا نصفه؟
- افت دهان
سلام آقای دکتر دخترم بعد از جن روز تب داخل دهانش پر از آبله شده جوری که همش بیقراری میکنه چیزی هم نمیخوره چیکار کنم دیفن هیدرامینم با قطره نیستاتین هم دکتر بهم داده
- گلودرد
سلام آقای دکترپسرم ۵ سالو۴ ماهشه وامروزصبح بیدارشدوصبحانه شیروکورنفلکس خورد بعدازیکساعت گفت گلوم دردمیکنه گلوش متورم نیست واثارچرکی شدن هم دیده نمیشه ممکنه تیروییدباشه؟ چون توخانواده همسرم ارثی دارند.علایم خاصی داره؟میگه دست میزنم دردمیگیره.
- دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
پسرم ۲۲ و ۸ سال هست میخواستم بدونم چه مقدار شربت بهش بدم
- شربت ازیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه از امروز سرماخورده و سرفه و عطسه میکنه پلارژین و سیموسپان میدم . میخوام بدونم شربت ازیترومایسن یا اموکسی کلاو هم بدم؟

