Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی کودک ۳/۵ماهه
کودک ۳/۵ماهه ب وزن ۵ کیلو ک از دیروز سرماخورده و فاویسم دارد
- دارو
سلام پسرم دارو رو بالا میاره میشه با اب نبات داد؟؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه دوتا دندون ميخواد از بالا دربياره باد كرده و سفيد شده كاملا مشخص هست .الان چند روزي هست قطعه قطعه مدفوع ميكنه خيلي كم روزي چند بار هربار هم پوشك عوض ميكنم در صورتي كه سه روزه اصلا غذا نميخوره حتي لعاب برنج رو كه رد نميكنه اونم نميخوره تا قاشق ميبينه دهنش رو محكم ميبنده ده جور غذا درست كردم نميخوره وزنش يكماهي ميشه تغيير نكرده الان ٨ كيلو پانصد گرمه يكماه پيشم همين وزن بودچاره چيست ممنونم ؟
- یبوست نوزادسه ماه
من دخترم الان سه ماهش هست الان چهارروزهست که مدفوع نکرده برای اولین بارهست اینجورشده خیلی نگرانم ودرضمن پسرم هم دوسال وسه ماهش هست اونم به تازگی برای بیرون رفتن اذیت نیشه نمدونم چکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام پسرم چند روزه سرما خورده امروز میگه پاهام درد میکنه خودشم میلنگه به نظرتون باز ببرم دکتر
سلام پسرم چند روزه سرما خورده،بهش ستادین دسی و ایبوپروفین و سفکسیم میدم،از صبح امروز میگه پاهام درد میکنه ،موقع حرکت هم کمی میلنگه،به نظرتون باز ببرم دکتر؟
- درددورناف
دخترم ۱۰ سالشه ی هفته است درد دور ناف همراه با سوزش داره سونوگرافی سالم بوده درد میگیره ول میکنه مشکل چیه آقای دکتر ؟
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش
- سرما خوردگی تب خس خس سینه وخلط سینه و گوش درد
دخترم ۱۰ ساله با وزن ۲۷ هفته گذشته مریض شد و ۳ روز بود که خوب شده بود دوباره امروز گوش درد و خس خس سینه و خلط سینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- با سر به زمین خوردن
سلام اقای دکتر پسرم ۹ ماه و نیمشه حالت ۴ دست و پا میشه و جلو عقب میکنه سر جاش و بعد میشینه منم یه موقع اگ در حد چند دقیقه پیشش نباشم تعادلش به همیخوره و چند بار سرش از پشت ب زمین خورده و صدا داده اعصابم به هم میریزه به مغزش اسیب نرسیده ؟؟ (سینه خیز میره و بعد این حالتو میگیره یه جا هم نیست ک دورش بالشت بذارم) ک نره
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام پسرم۹سالشه سرفه میکنه .ابریزش بینی داره .چه مقدار باید شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟
- میزان مصرف دارو
میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۱۰کیلو برای گلو
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 ساله باوزن 42کیلوچقدر است
سلام پسرم سرماخورده وده روزه از سینه اش خلط میاد وگاهی سرفه هم داره براش شربت آزیترومایسین تجویز شده هر 6ساعت 5سی سی این مقدار زیاد نیست؟؟
- تب شدید و تداخل دارویی
سلام پسرم سه سال و سه ماهشه تب شدید داره و گلو درد و آبریزش، هم ستادین دادن ۴/۵ سی سی ۸ ساعتی، هم استامینوفن شش ساعتی ۷/۵ سی سی. با هم تداخل دارویی ندارند؟
- ختنه
سلام خسته نباشید میخواستم بپیرسم آقای دکتر ختنه ام میکنن؟ اگه ختنه میکنن لیزری یا حلقه میذارن؟
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- کودک ۷ ساله ثب وسرفه چه دارویی استفاده کنم؟
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده.ممنون میشم راهنماییم کنید
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون

