Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- تنفس نامنظم
باسلام پسر پنج ساله ای دارم که چند روزه دچار ویروس شده وآبریزش وتب داره چیزی که من را نگران کرده این است که تو خواب تنفسش خیلی نامنظم شده وقتی تب داره کخیلی تند تند نفس میکشه وبعصی وقتها هم چند تا نفس میکشه وچند ثانیه نفس نمیکشه البته دوباره تنفس عادی میشه قبل سرماخوردگی دقت نکرده بودم ببینم همین طور بوده یا نه فقط نارس بدنیا اومده و12روز بدلیل آپنه در ان آی سی یو بستری بود ولی بعد از اون دیگه مشکلی نداشت ،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید .ممنون.
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- سلام دکتر پسرم یک سالشه و حدود یک ماه که سرفه داره ولی تب نداره والان سرفش خلطی شده و تب داره ایا انتی بیوتیک بهش بدم یا خیر
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟
- بی اشتهایی
دختر ۱۷ماهه دارم خیلی بی اشتهاست و به سختی چند تا لقمه بهش میدهم
- ورم بالای بیضه
پسرم هفت سالشه یکی دوشال پیش دکتر بردم برای ورم بالای بیضه ایشان گفتند کیست کورد ولی الان دو طرف بالای بیضه اندازه تیله ورم دارد مشکل از چیه آقای دکتر آیا خطرناک هست یانه
- کودکم قبل آزمایش قند لواشک خورده آیا روی جواب آزمایش تاثیر داره
- مقدار مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله باوزن ۲۰ کیلو
پسرم ۶ سالشه گلوش خیلی عفونت داره چند سی سی بهش آزیترومایسین بدم وهر چند ساعت یه بار بدم
- جای گزین شیرخشک آپتامیل پپتی ۲
جای گزین شیر خشک پپتی ۲
- مدت استفاده
سلام و خسته نباشید خواستم بدونم شربتهاو داروها تا چند وقت بعد از باز شدن قابل استفاده هستند!!ممنون از جوابتون
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- شربت دکسترومتورفان برای فاویسم خوبه یا ن
- نوزاد
علت ملچوملوچ کردن نوزاد ۳ ماهه
- حساسیت
سلام اقای دکتر اطراف دهان نوزاد سه ماهم به خاطر باقی ماندن شیر خشک روی پوست دونه های قرمز زده. چه پمادی استفاده کنم برا رفعش؟
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره
- آموکسی سیلین 250
با سلام آیا به نوزاد با وزن 7 کیلو و نیم 3 ماه و نیمه میشود هر 12 ساعت 5 سی سی آموکسی سیلین 250 بدم و 5 سی سی همون 5 میلی لیتر موجود در قطره چکان بزرگ هست؟؟ خیلی ممنون

