Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر از ۱ماهگی به بچم اس امپرازول دادم بهخاطر رفلاکس پنهان، حالا که ۵ ماهشه دکتر قطع کرده چند روزیه استفراغ داره ممکنه از اون باشه؟خواب منقطع داره هر۱ساعت بیدار میشه شبا و فقط هم با شیر میخوابه.
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام و عرض ادب جناب دکتر ببخشید یه سوال داشتم دختر من یک سال و نیم هست تقریبا و معمولا هر روز مدفوع داشت ولی الان حدود سه چهار روزه مدفوع نداشته. دیشب شیاف گلیسرین گذاشتم در حد دو تا بند انگشت خیلی کوچیکه مدفوع کرد و دیگه نکرد. به نظر شما چه کنم. وزنش ۱۰ کیلو هست و خوراکش بد نیست. نسبت به قبل کمتر سوپ و .. میخوره ولی بد نیست خوراکش
- درمان سرفه کودک
سلام پسرم 4سالسه سه روزه سرفه میکنه دکتر اطفال بردم فایده ندارد چیکار کنم سرفه اش خوب بشه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر خداقوت حفظتون کنه الهی لطفا ی قطره آهن و ی قطره مولتی ویتامین برای بچه های رفلاکسی آلرژیک و آلرژی به پروتئین گاوی معرفی کنید ممنون
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرم ۲۳ ماهشه یبوست شدید داره اصلا به سختیدستشویی میکنه بهش پودر پیدرولاکس دادم نمیخوره اگه هم بخوره جرعه جرعه میخوره که تاثیری واسش نداره همچنین شیاف گلیسرین استفاده کردم تاثیر نداره. میخواستم راهنماییم کنید که چیکار کنم خیلی اذیت میشه
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر، آیا کودکی که به کوآموکسی کلاو حساسیت داره به آموکسی سیلین هم حساسه؟
- سوراخ کردن گوش
سلام آقای دکترخسته نباشد.چندماهگي باید گوش بچه روسوراخ کردالان 17ماهشه .
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام جناب دکتر .دیروز واکسن ۱۸ ماهگی برا پسرم زدم امروز چشم سمت چپش قرمزی داره وحالت اشکی .مدام دست به چشاش میزنه .احساس میکنم سمت چپ سرش هم درد داره .ممکنه راهنماییم کنید
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- سلام دخترم 6ماهشه به خاطر دندون در اوردن خیلی بیقراری میکنه جوری که اصلا شبا نمیخابه میتونم شبها موقع خاب نصف قطره چکون قطره استامینوفن بهش بدم
سلام دخترم یک سالشه همیشه پشت گردنشو چنگ میندازه دکترم بردمش خوب نشد
- سرماخوردگی متعدد
سلام آقای دکتر ظهر بخیر من ی سوال داشتم پسرم دو سال و ۴ ماهه هست همش سرما میخوره الان ۴ ماهه مریضه تا میاد یکم خوب بشه دوباره شروع میشه چه شربتی بدم تا سیستم ایمنیش تقویت بشه خیلی ممنون از وقتی که میزارید
- تب و سرفه
سلام دوباره آقای دکتر صب پرسیدم برا دخترم در مورد شربت آزیترومایسین گفتین مقدارش خوب فقط سرفه هاش حالت دو رگه ای شده همین سریال را بهش بدم بنفشه و سرماخوردگی کودکان ؟؟؟ دارو دیگه نمیخواست برای سرفش که حالت لرزش پیدا کرده و دورگه ای شده با اصطلاح صب گفتم دخترم ۱۸/۵و پنج ساله نیمه ممنون ازتون ،🌷
- آبمیوه
سلام. خسته نباشید. بچم تب داره. یسال و نیمه. براش آبمیوه میگیرم یکم با آب قاطی میکنم. مثل آب لیمو شیرین یکم شکر میریزم که بخوره. ضرر نداره؟ ممکنه بالا بیاره؟
- فارمنتین
سلام آقای دکتر پسر۴ ساله دارم دکتر فارمنتین ۶۴۳ داده ولیکن ندارن میخوام بدونم چه شربتی میتونم بدم اموکسی کلاو میشه داد؟چه اموکسی کلاوی و طریقه مثرفش مثل فارمنتین؟
- کبودی زیرچشم دختر یک ساله
سلام خدمت شما
دختر یک ساله ای دارم ک زیر چشماش کبود یا قرمز سه آزمایش خون وادار داده ک مشکلی نبوده و سالمه متخصص کودکان بردم فرمودند سینوس بینش گرفتید بتامتازون وقطره سدیم کلراید وچرک خشک کن دادن که مصرف کرم وگفتن مرتب با سدیم کلراید بینش وشستشو بده الان بعدازیک ماه هیچ تغییر نکرده میخواستم از شما بپرسم ممکنه بخاطر آلرژی باشه این کبودی وقرمزی ممنون اگه پاسخ بدین
- شربت ازیترماسین 200 دوز دارو برای کودک یکساله
سلام مقدار دوز دارو آزیترومایسین 200برای دخترم با وزن 10کیلو یکساله فراموش کرپم می خواستم بدونم دوزش چنده
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- شربت لوپرامید..
سلام وقت بخیر پسرم پنج سال و نیمه ازصبح اسهال داره البته حجم کم میتونم شربت لوپرامید بدم؟

