Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین ببخشیددختر۹ماهشه،قبل ازکروناانفولانزاگرفتیم دخترهم سینه پهلوکردچندروزبستری بود،بعداز مرخص شدن هنوز دماغش فس فس میکنه مخصوصآ شبا راحت نمیتونه نفس بکشه قطره هم فایده نداشت ازترس کروناهم نمیتونم ببرمش دکتر نشونش بدم؟توروخداچیکار کنم
- با سلام خدمت دکتر نوزاد ۳ماهه دارم ازدیشب آبریزش بینی داره الانم سرفه میکنه چندتا دماغش هم کیپ شده چه دارویی بهش بدم
باسلام خدمت دکتر نوزا
- شیر خشک
سلام اقایی دکتر بچم شیر خشک سیمیلایک میخورد شکمش خیلی بد کار میکرد عوض کردم الان بیومیل پلاس، سوپر امیل زیاد نمیخوره چیکار کنم ممنون میشم یه راهنمایی خوب کنید!!!؟؟؟؟ امشبم براش اپتامیل خرید خیلی نگران وزنش خیلی ریزست؟؟؟؟
- عفونت ادراری
سلام دکتر از کجا میشه فهمید نوزاد عفونت ادراری داره؟ دخترم بی اشتها شده حس میکنم بخاطر عفونت ادراریشه
- یبوست کودک دود ماه و نیم
سلام خسته نباشید. من فنلاند زندگی میکنم. نوزاد من ۷۰ روزشه، ده روز مدفوع نکرد بردیمش بیمارستان تنقیه کردن و براش دارو تزریق کردن اما باز شکمش کار نکرد ، دکتر گفت از دست ما کاری برنمیاد باید منتظر بمونید و اومدیم خونه، همش بچه زور میزنه و ناله میکنه ولی اصلا نمیتونه مدفوع کنه، چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ؟ سه هفته اول تولد شکمش خوب کار میکرد و روزی چند بار مدفوع میکرد، ولی بعدش خیلی سخت کار میکرد، اولش فکر کردم بخاطر اینکه در کنار شیر خودم کمکی بهش شیر خشک یکی دوبار در روژ میدم و شیر خشک رو قطع کردم و فقط شیر خودمو میدادم ولی فرقی نکرد و شکمش هر چهار پنج روز کار میکرد اونم با کمک دارو( duphalac ) و( Mallassuute). ولی اینبار خیلی زمان برد یعنی حتی دارو هم بهش کمک نکرد و ده روز طول کشید و الان خیلی درد داره ، دکترا هم میگن طبیعیه، لطفا بگید چیکار کنم؟
- تب نوزادان دوماه
سلام ببخشید نوزاد من برای دوماهی واکسن زده است و الان یک هفته است که تب دارد تبش هم بعضی وقت ها 36 یا 37 است باید چه کار کنم
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- گریه نوزاد
باسلام دختر۲ماهم فقط شبا وسط شیرخوردن گریه میکنه وسینه رو سخت میگیره بدنشم حالت کمانی میکنه دلیلش چی میتونه باشه
- مالیدن بینی وگوش نوزاددوماهه
سلام دخترم دوماهه است گوش وبینی خیلی میماله شبهاخواب نداره همه اش گریه میکنه
- زیر بغل
با سلام زیر بغل دست چپ پسرم اندازه یک گردو باد کرده آیا خطر داره باید چیکار کنم
- کمبود وزن
باسلام خدمت شما.نوزاددخترمن باوزن ۲۷۰۰وقد۴۷درهفته ۳۸ ب دنیا امد وهمان روز ب علت بیحالی دربیمارستان ۱هفته بستری شد وچون مشکوک ب منژیت بود ۱هفته دوز آنای بیوتیک گرفت وهمچنین آب کمرش گرفتن وخداشکر منفی بود و یک وسروس بود الان ۴ماه ونیم وزنش۴۹۰۰بسیارکم شیرم نیخوره ب تشخیص دکارش شیر آپتامیل pdfهم درکنارشیرخودم میدم امااشتها ب خوردن نداره وخیلی کوچولوئه شب تاصبح اصلا بیدارنمیشه ودرکل خیلی ساکت وارمه.وزنشم کمه .توروخدا راهنماییم کتید
- ابسه لثه
سلام دختر من ۳ماهه هست لثه بالاش ابسه کرده و عفونتی شده به اندازه یک عدس هستش .ممنون میشم راهنمایم کنید
- استفاده از حنا برای مادران شیرده با فرزند فاویسمی
سلام
استفاده از حنا برای مادران شیرده که فرزندشان فاویسمی هستش اشکال دارد یا نه؟
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۹ ماهه چند سی سی در روز است
پسرم ۱۱ماهشه و برای سرفه سفیکسیم دادن حدود۹کیلو هست چقدر باید بدم بهش؟
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- مالیدن صورتش کنار گوشاش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من از وقتی به دنیا اومده خیلی صورتشو میماله.. پستش حالت خشکی گرفته الان دوماه نیم هستش
- حرکت غیر ارادی نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۸ ماهشه مدتی هست ک صبح ها ک از خواب بیدار میشه ی حرکتی مثل اینکه سردش هست انجام میده و طی روز چند بار تکرار میکنه خیلی زمانش کوتاه حتی یک ثانیه هم نمیشه ولی نگرانم کرده
- شیر خشک
سلام و خدا قوت ، آقای دکتر دمای آبی که باهاش شیر خشک درست میشه باید چقد باشه؟ الان که هوا گرمه من با آب سرد شیر خشک درست میکنم ؟ مشکلی پیش میاد؟ آبی که در دمای اتاق سرد بشه منظورم هست؟ چه مشکلی پیش میاد با آب سرد شیر خشک درست بشه؟ تشکر
- واکسن و ویروس
با سلام دو هفته هست پسرم ویروس گرفته و با تب و استفراغ شروع شد و اسهال و سرما خوردگی و سرفه هم اضافه شد با مراجعه به دکتر تب و استفراغ قطع شد اما اسهال و علائم سرماخوردگی سرفه خلطی و آبریزش ادامه دارد بعضی روزها هم داغ میشود که استامینوفن میدهم با این شرایط و مصرف انتی بیوتیک تا یک هفته دیگر آیا واکسن یک سالگی که باید یک هفته دیگر تزریق شود انجام بدهم یا صبر کنم تا بهبودی کامل ممنون

