Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درآوردن دندان
سلام خدمت استاد گرامی کودک 8ماهه دارم الان حدود دوماهه دو دندان پایینیش در اومده ولی دو دندان بالاش در نیامده لثه هاش قرمز وورم کردنه بی قرار هم شده میتوان حداقل فاصله مدت زمان در اومدن این دندون چقد هست
- واکسن چهار ماهگی
سلام آقای دکتر آیا قبل از زدن واکسن چهارماهگی باید اقدامی انجام داد؛مثل دادن استامینوفن؟
- شیر دادن به نوزاد
سلام بچه من نوزاد شیر من کمه ولی زن برادرم بچش یه سال و نیمشه مشکلی پیش نمیاد به نوزاد من شیر بده سیرش کنه
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم.اما پاسخی داده نشد.نوزاد پنج ماهه ای دارم.چند روز فقط گرفتگی صدا دارد.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون.
- شربت زینک سولفات
سلام ایاشربت زینک سولفات نوزادراتپل میکندیااشتهااوراست برای نوزاد
- تب
سلام خسته نباشیدنوزاددارم ۴ماهه باعطسع ازصبح تب داره با آستامینوفن و شیاف ۱۲۵ کنترل نمیشه بازم حرارتش گرم دیگ علایمی نداره فقط دستاش تودهنش میکنه چیکارکنم تب بیاد پایین
- کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- شربت دومتیدون
سلام وقت بخیر. دخترمن 45روزشه از18روزگی کلاشبا نمیخوابیدتاصب اذیت میکنه وگریه میکنه گفتن کولیک ورفلاکس داره. داروی گریمیچرخارجی. کولیف. کولیکز. کولیک اید. میلکازام. بی بی کر. پدی لاکت همه امتحان کردیم باهبچی خوب نشد.. به توصیه یکی ازدوستان شربت دومتیدون گرفتم بهش بدم.. خواستم بدون عوارضی نداره میتونم بهش بدم. واینکه چه مقداروچه مدت زمان بهش بدم چون روخود دارونوشته تا7روز. واینکه ازلحضه ای که بدنیااومد خرخرمیکنه انگارخلط پشت حلق داره... ممنون میشم درمورد دارو توضیح بدین باتشکر
- فاویسم
سلام دکتر گوجه سبز و اسفند هم برای فاویسم ضرر داره؟
- قطره باکتی مایدورینوسالتین
باسلام من نوزاده سه ماهَم به خاطرتب بالابیمارستان بستری شدبعدپرستاربرای چشماش قطره باکتی مایددادوگفت هر4ساعت یک قطره به چشم راستش ویک قطره به چشم چپش بزنم وبرای بینیش قطره رینوسالتین دادوگفت هر4ساعت یک قطره به سوراخ بینیِ راستش ویک قطره به سوراخ بینیِ چپش بزنم ولی نگفت تاچندروزاین داروهارواستفاده کنم منم یادم نیفتادبپرسم حالاپونزده روزازاین دوتاداروگاهی باهمون مدت زمانی که پرستارگفته وگاهی بافاصله زمانی بیشترازاین قطره هابرای نوزادم زدم ضررنداره مرسی
- ادکلن و فاویسم
سلام دکتر دختر۵ماهه ای دارم ک فاویسم داره تا الان از ادکلن کنارش استفاده نکردم جایی خوانده بودم بوی تند ادکلن شاید اذیتشون کنه میخواستم بدونم میتونم استفاده کنم؟ برای خودش چطور
- شیربالا اوردن
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام بچه من سه روزه مریضه هم آبریزش بینی داره هم سینه اش خس خس میکنه هر دکتر بردم درست نشده چیکار کنم بچه ام ۴ماهشه
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترپسر۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه میکنه یکم بیقرارهم هست بنظرتون چیکارکنم
- خس خس
با سلام علت اینکه نوزاد چهار ماهه بعد از خوردن شیر یا قطره خس خس میکنه سینش از چیه؟ آیا علایم رفلاکسه؟
- اسهال
دختر ۷ ماهه من یکماهه درگیر اسهال هست بی بی کر ۱۲ ساعت میدادم دو هفته قطع کردم دوباره ادامه داشت شیر خشک al110 دادم یک هفته خوب شد دوباره قطع کردم ادامه داشت چیکار باید بکنم؟
- تغذیه نوزاد
سلام اقای دکتر ممنون از لطف بیکرانتون .میتونیم به بچه هشت ماهه تو سوپش قلم گاو بریزیم ؟
- جای واکسن
سلام اقای دکتر پسر من دو هفتس واکسن دوماهگی رو زده الان یه پاش سر واکسنش دونه سفید زده خطرناکه؟چیکار کنم

