Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پلارژین
سلام خدمت آقای دکتر چرا میگن زیر یکسال پلارزین ندید اما بعصی دکترها مینویسن برای ۸ماهه
- پمادبرای خارش واژن
سلام دختر۳ساله من خارش واژن دارد فقط کمی قرمز شده چیز دیگری نیست چه پمادی معرفی میکنید؟
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- اسهال زرد رنگ
سلام دختر من خپ۷ ماهشه الان چند روزه که اسهال شدید و زرد رنگ و ابکی گرفته دلدیش چی هست و چه داروی باید مصرف کنه شب ها هم ب خودش میپیچه و گریه میکنه
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- اس
- تب بالا
تبش بالاست دخترم ۴ سالشه هر چهار ساعت استامینفن دادم الان ۳۹ ۳ ساعت گذشته چیکار کنم پایین بیاد دستمال نمدار گذاشتم لرزش میگیره
ایبوپورفندارم بدم هنوز ۴ ساعت نشده؟ - کندی رشد
سلام پسر من وقتی به دنیا اومد قدش 48ووزنش 2850 ودورسرش 35بود والان 20 ماهشه وزنش 8700وقدش 78 ودورسرش 46 وخیلی بابت وزن گیری اش نگرانم ازشیرهم گرفتم به نظرتون چیکارکنم وچی بهش بدم که وزن گیریش بهتر بشه ممنون میشم جواب بدید.
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- عرق سر کودک
- آب میوه
سلام آقای دکتر دخر ما یکسالو پنج ماهشه هیچ نوع آب میوه طبیعی رو نمیخوره فقط از این آب میوه های داخل فروشگاه صنعتی میخوره بنظر شما مشکلی نداره خیلی ها میگن ندید بخوره مواد افزودنی وقتد و غیره داره ولی خب چه کنم از همینا دوست داره
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- آمدن خون از سینه
باسلام.پسرم یکسال و نه ماه سن داره و یک هفته ای میشه که متوجه شدم از نوک سینه سمت راستش خون میاد.به لباسش چند قطره خون می بینم
- خواب کودک
سلام خسته نباشید پسر من الان ۲۲ ماهشه و از ۲ ماهگی با خواب مشکل داره از ۲ماهگی تا یکسال ساعت ۴صبح بزور میخواباندمش تا ۹ بیدار میشد و خوابش خیلی سبک بود بعداز یکسال ساعت ۱۲ شب بزور یکساعت طول میکشه تا بخوابانمش . تحرکش خیلی زیاده دو دقیقه یجا نمیشینه با اینحال خودش خسته نمیشه ک بخوابه باید با زور بخوابانمش ایا طبیعیه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
- سرفه خلطی
سلام خسته نباشید دختر من الان ۸ روزه سرفه خلطی داره ۴ روزش سرفه هاش خیلی شدید بود همراه با تب نیم درجه و اسهال ولی الان ۴ روزه سرفه هاش کم شده ولی بازم خلط داره دارو هم آموکسی کلاووکتوتیفن و تیوفیلین جی میخوره خواستم بدونم داروهاش رو تا چند روز باید تکرار کنم و اینکه چند روز دیگه ادامه داره
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر. پسر شش و نیم ماهه ام چند روز پیش سرما خورده بود و تب داشت با قطره استامینوفن تبش قطع شده و الان سرفه می کند . چه دارویی را برای کودکم با توجه به سنش مناسب میدانید؟باتشکر .
- سلام دخترم دو سال و نیم داره تا دارو زینک مصرف میکنه زینک سولفات تا کی ادامه داره
- لنف
با سلام دکتر وقتتون بخیر در رابطه با لنف سوال کردم ازتون گفتید بدنبال عفونت بزرگ میشه دست نزنید یه سال پیش ازش سونوگرافی گرفتم اون موقع سه چهار گره لنفی پشت سر و گردن داشت دوباره ازش سونوگرافی گرفتم هنوز برطرف نشدن سه چهارتا پشت سر و گردن داشت اما خیلی کوچیک دکتر سونوگرافی گفت اصلا چیز مهمی نیست در حد یک و دو میلیمتر بچه های دور و ورمون هم دست میزنم از این گره ها دارن اما من استرس دارم تو رو خدا راهنمایی کنید اگه همین جوری بمونه چی چیز خطرناکی نیست؟ آزمایش لازم نداره؟
- آبله مرغان
سلام آقای دکتر دختر ۵ساله ام آبله مرغان گرفته دوقلو پنچ ماهه دارم چکارکتم اوناهم میگیرن ؟ خطرناکه توروخدا جواب بدید
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده

