Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهایی و استپ وزنی
سلام پسرم ۱سال و ۱۱ ماهه هست از شروع ۱ سالگی اصلا وزن نگرفته خوب و همش استپ وزنی داره اشتهاش خیلی کمه و فعالیتش خیلی زیاد بسیار عرق میکنه و گرماییه و به زور مولتی ویتامین شاید یکم غذا بخوره بعضی مواقع که از صبح تا شب هیچی نمیخوره چکار کنم
- مقدار و نحوه مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰
سلام پسرم ۶ سالشه ۲۱ کیلو هست تب و عفونت شدید گلو داره روزی چندبار و چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 ، ۳۰ میلی لیتر بهش بدم؟
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- ناتوانی راه رفتن
دخترم ۳سالشه نمیتونه راه بره تعادلشو ملا نمیتونه حفظ کنه هم رو دستان
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم سرفه زیادمیکردو کناره های گلوش یکم برآمده بود دکتر عمومی براش سفیکسیم۱۰۰ نوشته مقدارش رو نمیدونم چقدر بدم ۵سالشه تقریباو۱۳کیلوست
- ميزان دوز سفكسيم
سلام خسته نباشيد پسرم ٣ سال و ١٠ماهشه و وزنش ١٤/٩٠٠ كيلو ميزان دوز سفكسيم چند سي سي هر ١٢ ساعت هست؟
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- سفتریاکسون
سلام وقت شما بخیر پسر دوساله من به علت عفونت گوش چهارروز بیمارستان بستری بود و سفتریاکسون تزریقی گرفت ترخیص شدیم لازم دوباره آنتی بیوتیک خوراکی بدم ممنون
- دل درد کودکان
سلام نزدیک یک ساله دخترم دل درد داره همه آزمایشاتم سالم بودن
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم
- تب کودک ۱۳ماهه
سلام خسته نباشید پسر من ۱۳ماهشه دوروزه تب داره دیروز تبش عادی بود اما از صبح امروز خیلی شدید شده انگار تو آتیشه من بهش قطره استامینفون میدم هر ۴ساعت اما تاثیری نداره میشه راهنماییم کنید،🙏
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- کودک
با سلام دختری یک ساله دارم که تازگیها متوجه یه برامدگی حدودا یک سانتی سفت بدون تحرک زیر پوست پا قسمت روی ساق شده ام .به نظر شما ایا مشکلی هست ؟ با تشکر
- یک قاشق مرباخوری چن سی سی هست
سلام خسته نباشید شربت پسرم رو گفتن شبی یکونیم قاشق مرباخوری بدم یعنی چن سی سی میشه چون با سرنگ میدم
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- دندان
سلام اقای دکتر، پسرم شبا خیلی بی قراره همش از خواب میپره گریه میگنه لج میاره 16ماهشه و داره دندان نیش در میاره ورم کرده، من بهش شبا استامینوفن میدم ارام بخوابه ایا ضرر نداره
- استفاده همزمان از استامینوفن وشاف 50
سلام یک پسر 7 ساله ای دارم امروز خیلی تب بالای داشت بردیمش دکتر خونه که اومدیم دارو هاش را بهش دادیم بعد استامینوفن را که خورد شیاف 50 را استفاده کرد وقتی که خواب رفت یهو از خواب بلند شد و دیگه هیچی نمی فهمید اسم خودش را هم یادش نمی آمد هر چه آب هم به قوتش می ریختیم اصلا احساس نمی کرد تا 5 دقیقهای هم طول کشید تا بهتر شد. می خواستم ببینم به خاطر دارو ها بوده. با تشکر
- روغن ام تی سی برای کودک
سلام برای کودک دوسالو نیمه جه میزان میشه روغن ام تی سی داد؟ دکتر تجویز کرده ولی مقدارشو نگفته

