Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک 5 ماهه
با سلام دختر 5 ماهه من دیروز تا حالا سرفه میکنه دیشب تو خواب جند بار سرفه کرد تا حالا سرفه نکرده بود شیر خشک میخوره وهمه چی خوبه.امروز بردمش دکتر انتی بیوتیک داد بنظرتون لزومی داره بهش بدم میگن خلط پشت حلق داره.من اصلا با انتی بیوتیک میونه خوبی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- کم وزنی
سلام خسته نباشید دختر من چهار ساله هستش آزمایشات خوب بوده ولی از وقتی به دنیا اومد 2 کیلو بود الان که چهار ساله هستش 11 کیلو هست و شعرم اصلا بلد نیس بخونه لاغره استخوانش خیلی ظریفه. الان زینک پلاس بهش میدم شربت کلسیم کورال سیترات بهش بدم یا امگا3 چون اصلا بهش ندادم شیر اصلا نمیخوره ممنون میشم جواب بدین
- سیفیکسیم ۱۰۰
دختر من ۲ سالشه دکتر چند وقت پیش براش سیفیکسیم۱۰۰ تجویز کرد اما چون خوب بود بهش ندادم الان گلوش عفونت داره صبح ها بوی دهنش میاد و گوشاش به شدت خارش داره میخوام بهش بدم باید چه میزان بدم بخوره؟
- توقف رشد کودک
با سلام. پسرم ۴سال و نیمه رشد قد و وزنش نزدیک یکساله تقریبا ثابته ازمایشاش کاملا سالمه نزدیک یکساله یبوست داره و تقریبا ۶ماهه چند روز یبار بهش پیدرولاکس میدم ک خیلی کمکش میکنه. قدش ۱۰۳ وزنش ۱۶ونیم. چند هفته س ب توصیه متخصص تغذیه بهش سانستول و استئوکر میدم فقط نیم کیلو اضافه کرده بنظر شما کدوم مکمل برای وزندهی مناسبه؟ غذا هم متوسط میخوره
- ابریزش بینی سبز
سلام آقای دکتر .دختر یک سالم الان یک هفته میشه سرما خورده فین دماغش سبزه بهش آزیترومایسین 200دادم با پلارژین .ولی هنوز فین سبز چرکی داره نظر شما چیه آقای دکتر
- دو سی سی
سلام اقای دکتر وققتون بخیر خسته نباشید شما فرمودید به بچم دو سی سی شربت زینک بدم برای اشتهاش دو سی سی به معنی یک قطره چکان کامل هستش ۱۰ میلی یا کمتر از قطره چکان میشود ممنون ازشما
- دونه قرمز
سلام آقای دکتر دخترمن ۹ماهشه و حدود ۷ماهگی دونه ای زیر بغلش ک واکسن ب ث ژ زدن مساهده کردم ولی هنوز اون دونه هست و قرمزه زیر سینه اش.آسا باید ب پزشک مراجعه کنم
- تب
سلام جناب دکتر پسرم 6 سالشه و الان حدودا یک هفته س که تابی میکنه و بیشتر بدن و سرش داغ میشه و دست و پاهایش سرده یه دکتر بردم معاینه کرد و گفت انفلانزای جدیده و باید چند شب نبش کنترل بشه ولی همچنان تب میکنه و خودش میگه سردردم و توی گوشش هم چرک داره
- اگزما
سلام ببخشید من ازتون پرسیدم که دخترم سه سالشه گردنش خیلی خیلی دونه میزنه و خارش شدید ککه زخم شده از بیس خارونده وپوست گردنش ضخیم شده شما گفتین کرم اتوپیکس ایروکس بزنید میخاستم بپرسم کدوم مارک مرطوب کنندا یا اوره یا مدلای دیگش ممنون
- *
درود،ده روز قبل پسرم سرما داشت شما بهش آموکسی کلاو و دکسترمتورفان دادین دارو خورد خوب شد وقتی داروهای تموم میشه بعد چند روز دوباره مریضی شروع میشه ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو .
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
سلام ، وقت بخیر دخترم ۱۰ ساله هست دکتر برای عفونت گلو سفکسیم ۲۰۰ دادن الان که خورده خارش گرفته چه قرصی میشه جایگزین کرد ؟
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- خواب
سلام واحترام.پسرم یک سال و هشت ماهش شبا درست نمیخوابه.شدیدا هم خواب سبکی داره..۱۲یا گاهی ۱۱شب میخوابه ساعت دوبیدارمیشه یکم شیرمیخوره بعدتا صبح همینطوری تیکه تیکه هی میخوابه بیدارمیشه صبح خواب سنگین میکنه تا ظهر دلیلش چیه؟..گفتن شربت استامینوفن یا سیموسد بدم شبا ضررنداره؟
- غذانخوردن نوزادهفت ماهه
سلام دکتر بچه من هفت هفت ماهشه خیلی ضعیف شده و هربار که غذا میخوره بالا میاره طوری بالا میاره که از دهن و دماغش بیرون میزنن
- کبودی دور ناخن کودک
- کمود رشد و قد کودک
سلام من دخترم ۵ سالشه خوراکش خیلی خوبه ولی نه چاق میشه نه قدش بلند میشه چند باری دکتر بردیم فقط شربت زینگ و پیشنهاد میکنن شما نظرتون چیه چیکار باید بکنیم
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام آقاي دکتر من به دليل عفونت دندان نتوانستم درد عصب کشي را تحمل کنم و بايد يک هفته از آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 500 و مترونيدازول 250 استفاده کنم به همراه 3عدد آمپول پني سيلين خيلي نگران ضرر هايش در شيرم هستم کودک يک ساله دارم خواستم بدانم در اين يک هفته چه چيزهايي بخورم تا از ضرر آنتي بيوتيک ها کم کند؟؟يعني شيرم کم ضرر تر باشد براي بچه چه بخورم؟؟
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- سلام شربت آند آمین چند قطره برای بچه ۲ سالش اس
- ددست گذاشتن رو شکم
سلم خسته نباشید پسرم ۲ سالش بعضا دستشو میزاره رو شکمش یا پهلوش یا یکم بالا تر از ناف پایین شکم ، گریه اینا نداره ، غر هم نمیزنه فقط دستش میزاره یکم وایمیسته یا مثلا میاد سمت من و باز یه چند ثانیه بعد میره بازی میکنه ، شده وسط بازی دستش گذاشته و یکم وایساده باز دوباره رفته پی بازی ، چرا؟ خطرناکه؟

