Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفتن اب درگوش
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرمن یکسال داره موقع حموم کردن اینقدسرشوتکون میده ک یکم اب میره توگوشش مشگلی نداره؟
- سلام دختر من 8 ماهه ی موقع های دست میزارم روی زانوش ی لرزشی حس میکنم بدچندثانیه قطع میشه
- قطره
سلام پسر من سرما خورده ابریزش بینی داره وسرفه هم میکنه چه دارویی بگیرم که ابریزش بینیش خوب بشه و همچنین سرفش
- سوزش ادرار کودک
با سلامفرزند بنده حدود دو سالش است و دچار سوزش ادرار شده چکاری باید انجام بدهم؟
- ادکلن و فاویسم
سلام دکتر دختر۵ماهه ای دارم ک فاویسم داره تا الان از ادکلن کنارش استفاده نکردم جایی خوانده بودم بوی تند ادکلن شاید اذیتشون کنه میخواستم بدونم میتونم استفاده کنم؟ برای خودش چطور
- گوش وبینی
سلام من نوزاده چهارماهه دارم بردمش حموم دستم پُمادِاِن اِنی بود میخواستم ببینم اگه ازاین پُمادِبره تودماغ یاگوشش مشکلی داره یااگه دسته نوزادکفی بوده باشه بزنه به دماغ وگوشش مشکلی داره این پمادوکف داخله گوش وبینی بره خودش درمیادیانه مرسی
- شربت زیترومکس
سلام و خسته نباشید دختر من ۲۰ کیلو هستش سرما خورده و دیشب خدمتتون رسیدم قرار شد شربت زیترومکس ۳۰۰ بهش بدم اما دوز دارو یادم رفته میشه دستور مصرف رو دوباره بفرمائید
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- چگونگی آزمایش مدفوع نوزاد جهت بررسی خون
آیا برا این آزمایش لازمه ک قطره آهن ب مدت ۴۸ساعت نخوره و دیدن رگه های خون روشن ممکنه حساسیت ب غذا یا لبنیات مصرفی مادر باشد
- دردشکمی
سلام دختر ۶ساله ام شکمدرد داره اسهال میره کیدی لاکت میدم اصلا خوب نمیشه چیکار کنم
- دفعات مدفوع نوزاد 4 ماهه
سلام ،پسرم 4 ماه 19 روزشه؛سه روزه اجابت مزاج نداشته؛یک ماهی میشد که یه روز درمیان بود،وزن تولدش 2900 بود؛الان 8 کیلو فقط تغذیه اش با شیر مادر؛ممنون میشم راهنمایی کنید ؛درضمن دوشبه بیقراری میکنه هر نیم ساعت یه بار با گریه بیدار میشه...
- واکسن 18ماهگی
سلام دکتر جان.. من پسرم تب تشنج کرد و بستری شد و اب نخاع گرفته شد و تشخیص دادن تبخال مغزی 21 روز دوره درمان کامل شد و الان خداروشکر خوبه حالش باهوش و بازیگوش بعد الان واکسن 18ماهگی داره عایا مشکلی ایجاد نمیکنه بزنم...چون داروی آسیکلویر250تزریق میکردن.. الان واکسن 18ماهگی بزنم یا بعد دوهفته یا سه هفته زده بشه بهتره؟؟ فرداهم مرخص میشه از بیمارستان ممنون 🌹 🌹 🌹 🌹
- جوویدن زبان
سلام چرا نوزاد سه ماه ی من همش انگار داره آدامس میخوره؟
- سرفه
سلام وقت بخیرببخشیددخترم درسن ۱۹ماهاگی هست زیادمریض میشن وچندروزی هست سرفه خلطی وآبریزش بینی سبزرنگ وکم اشتهاهستن ...شربت آموکسی ۱۲۵امروزگرفتم که بهشون بدم روزهای قبل هم شربت پلاژین وگل بنفشه وزادیتن خارجی میدادم لطف میفرماییدبرای بهبودبیمارشون چی بایدبهشون بدم باسپاس فراوان
- میزان مصرف شربت سفکسیم
سلام وقت بخیر دخترم ۹ ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰ نوشته اما دستورش نداده چه میزان باید بهش بدم. ۱۰ کیلو هم وزن داره
- بینایی سنجی
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. سن معاینه ی چشم پزشکی چه سنی میباشد؟ پسرم مشکلی در بینایی ندارد. من و همسرم هم هیچکدام مشکل بینایی نداریم و عینکی نیستیم. اما دوس داشتم بدونم نیازی به چکاپ برای پسرم هست یا خیر اگر هست از چه سنی؟ متشکرم از شما
- وزن
سلام .پسرم سه سال و ۶ ماهشهوزنش ۱۲/۵۰۰هستشازمایش خونشم همه خوبهکمبود اهن و ویتامین دی و... ندارهایا کمبود وزن داره؟چیکار کنم تا وزنش زیاد شهپودری هستش که باعث چاقی پسرم بشهممنون
- جوش
سلام وقت بخیر پسر سیزده ماهه من بعد اسهال اطراف مقعدش جوش سر سفید زده ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی استفاده کنم
- سلام آقای دکتر نوزا پسر بیست روزه به دنیا آمده در روز چند بار لرزش دست داده داره آیا خطری ندارد
- شکم دردکودک
سلام اقای دکترخسته نباشین دخترم 4سالشه از تابستان اسهال واستفراغ ومخصوصاشکم درد.خوب میشدو بازم شروع میشدالان ی چن روزیه بازم شکم دردداره بااسهال ولی اسهالش کمه بردم دکترامپول وشربت کوتریموکسازول سونو هم انجام دادموگفته ویروسه بنظر شماچ دارویی بدم خوب شه ایاخوب میشه خیلییییی نگرانم ممنونم

