Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- اسپری سالبوترکس و نوزاد ۴ ماهه
سلام وقتتون بخیر ، نوزاد من ۴ ماهشه و کمی خس خس داره و سرفه های خلطی داره دکتر براش اسپری سالبوترکس هر ۴ ساعت یک پاف در دهان تجویز کرده آیا ضرری نداره استفاده از این اسپری برای نوزادم؟ چون خوندم زیر دوسال ممنوعه! میشه لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم؟
- منابولیک
سلام روزتون بخیرببخشید من نوازدم ۳۳ هفته دنیا اومد ۵۰ روز آن ای سی یو بود اونجا دوبار غربالگری ازش گرفتن مشکلی نداشته بعد از ترخیص رفتم بهداشت دوباره غربالگری گرفتن گفتن مشکوک به متابولیک هستش بار دوم گفتن تیروزین داره الان آزمایش ژنتیک گرفتیم ازش هنوز جوابش نیومده ،نوزاد شیرشو خوب میخوره بالا هم نمیاره وزنگیرش هم خوبه امکان داره اشتباه شده باشهبعد اگه داشته باشه باید تا آخر عمر رژیم غذایی داشته باشه ممنون میشم جوابمو بدین
- بدغذابودن کودک
سلام پسر شش ساله ای دارم که خیلی بدغذاس وتقریبا هرچیهرچینمیخوره وکم اشتهاس ولاغره چه کارکنم کمی تپل بشه وهم اینک دندونای شیریش هم خراب بود ودرست کردیم برای اینک دندونای اصلیش خراب نشه چ کارکنم .ممنونم
- نوزادمافاویسم
سلام خسته نباشید نوزادما۴۵روزشه وفاویسم داره میخایم ختنه ش کنیم برای تسکین دردش نمیتونیم ازاستامینیوفن استفاده کنیم چه قطره یاشربتی برای تسکین دردش استفاده کنیم که براش ضررنداشته باشه باتشکر
- دگزا برای تب
کودک زیر دو سال تب شدید داره دکتر دگزا و امپیسیلین تجویز کرده بنظر شما مشکلی نداره مصرف کنیم
- سوراخ کردن گوش
سلام عیدتون مبارک دیشب گوش دخترم را سوراخ کردم نوزاد پنج ماهه است. میخواستم ببینم چند وقت گوشواره باید تو گوشش باشه و کی در بیارم پماد چشمی کافیه بهش بزنم
- پیدانبودن دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر شما چند وقت پیش شربت فارمنتین ۴۵۷ تجویز کرده بودین من از شما خواستم شربت دیگری تجویزکنین چون داروخونه ها نداشتن شما فرمودین شربت ازیترومایسین ۲۰۰ ،الان این شربت هیچ داروخونه ای نداره فقط یه جا داره ازیترومایسین ۱۰۰ ایا میتونم بگیرم؟؟ ۳ سالشه و وزنش ۱۴ کیلویه چه طورباید بهش بدم؟؟؟
- خوروسک چیست
- سلام خسته نباشید چشم دخترم از بعد تولد خیای اب می زنه وچشمش کلا بسته می شه با همین مواد دکتر هم بردم ولی خوب نشد الان پنج ماهشه هنوز دور چشمش همیشه کثیفه انگار تازه از خواب بیدار شده،تو رو خدا جواب بدین تو این وضعیت نمی تونم ببرم دکتر
- امپرازول
سلامدارویاسامپرازولراتاچهمدتبایدبهنوزاددا
- کم خوردن شیر مادر توسط نوزاد دوماهه
باسلام ممنون که وقت میزارید وسوال جواب میدن من نوزاد پنجاه روزه دارم دوهفته ای هست که کم شیر میخوره شبا سینمو نمیگیره ناگفته نمونه بچم کولیک داره وموقع پی پی زور میزنه که بهش پدی لاکت وکولیکز میدم که یکم بهتره واسه اینکه اروم بشه شیرمو میدوشیدم توشیشه میدادم میخورد چون نمیخوام عادت کنه شیشه ندادم البته سه شب بهش شیشه دادم بقیه شبا با هرار تا بدبختی بهش میدادم الان دیگه اونجوری هم نمیخوره فقط وقتی خیلی گرسنه میشه میخوره که طی روز سه چهار بار سینمو میگیره بچم سکسکه میکنه سرشو به عقب میده خرخر داره گاهی اوقات و یه کوچولو بالا میاره ابکی یا گاهی کم با پنیر نمیدونم چیه رفلاکسه یانه گریه بی تابی زیاد که نشه ساکت کرد نداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- درباره نوزادم
پاهاسو همش بهم میسابه خیلی وحشتناک وکریه میکنه علتش چیه
- نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم تازه رف تو ۴ماه سرماخورده بینیش کیپ شده اسهال استفراغ داره الان ۲هفته بردمش دکتر خوب نشد ازمایش نوشتن براش ک بگیرم
- سر
سلام پسر ۳ ماه و نیمم وقتی گریه میکنه یه دایره ر وی سرش گود میشه نبض داره
- سوختگی خفیف دست
سلام،من پسرم۲۲ماهش ۱۲کیلو وزنش یادم رفته هر۱۲ساعت باید چند سی سی آموکسی سیلین ۱۲۵ بخوره؟
- سلامنوزادم۶ماهشهسرماخوردهسفکسیم۱۰۰میخورهاسهالدارهاسهالشرنگشسبزعلترومیشهبگین
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- زردی نوزاد
باسلام نوزاد ما الان 25 روزه است و زردی ان 6.5 است ایا این زردی خطرناک است.

