Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۶ماهه هست و ازشیربنده استفاده میکنه الان دوروزه پسرمم یه خورده حدسه میزنه و سرفه میکنه میشه از شربت سیتادین دی سی که خودم میخورم به بچه ۶ ماهم هم بدم ؟؟اگه اره چه اندازه و چجوری بهش بدم
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟
- یبوست نوزادسه ماهه
سلام دخترم مریض آقای دکترهست آخرین وزنش تودوماهگی۴.۵بودالان سه ماهه ست هفته گذشته بابت یبوست دخترم پیام دادم که فرمودید شیاف گلسرین استفاده کردم شکمش کارکردبعداون روزالان چهارروزه که هنوزشکمش کارنکرده چه کارباید انجام بدم پیشاپیش ممنونم ازجواب دهی شما
- سرلاک وزندهی
سلام آقای دکتر برا بچه ۸ و نیم ماهه ام علاوه بر سوپ چه نوع سرلاکی بدم تا وزن بگیرد؟؟
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- كهير
با سلام نوزاد هشت ماهه ام روي گونه قرمزي زده بًود از ٤ماهگي غذاي كمكي رو كه شروع كردم به همه چي واكنش نشون داد و من هم قطع كردم فقط سه هفته ميشه سرلاك برنج ميخورد صورتش قرمز نبود ديشب خوابيد صبح بيدار شد ديدم كل بدنش كهير زده يعني بعد سه هفته به سرلاك الرژي نشون داد؟ سه روزه سرلاك نميخوره و فقط شيرخشك ميخوره دو شبه هر پنج ساعت بدنش و صورتش كلي كهير ميزنه و غيب ميشه بعد چن ساعت ظاهر ميشه جز شيرخشك چيزي نخورده خيلي كلافست همش گريه ميكنه صورتشو چنگ ميزنه و امروز يك ساعت تب كرد و تبش خوب شد
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- نوزاد۱۱ماهه
با سلام آقای دکتر بچه من ۱۱ماهشه از امروز صبح سرفه میکنه با آبریزش بینی. وقتی سرفه میکنه بالا میاره بعد قورت میده. خیلی بی تاب و بیقراری میکنه چی براش خوبه؟اصلا هیچی نمیخوره ورنمیخوابه
- شربت سفیکسیم برای بچه یک نیم ساله
سلام دکتر شربت سفیکسیم را برای بچه یک نیم ساله چندسیسی بدم
- عرق سرد
سلام
دخترم یازده ماهشه. گاهی وقتها معمولا موقع خواب، پشت دستاش عرق میکنه در حالی که دستاشم سرده. - ملاج
سلام آقای دکتر چراملاج پسر هفت ماهه من مثل نبض میزند باتشکراز شماخداخیرتان بدهدکه جواب مارومیدهیدچون شرایط زنیدگی سخت شده ومادران رااز راه دور راهنمایی میکنید
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- کره برای بچه های رفلاکسی
سلام دکتر آیا کره برای دختر یازده ماهه من که رفلاکس داره ضرر داره ؟ چون دکترش گفته لبنیات ن من بخورم نه دخترم
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- اطفال
موارد مصرف قطره پاراکید
- شیردهی
سلام و وقت بخیر. نوزاد ده ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. اما به خیلی چیزای دیگه مثل انگور و هلو و بادام و تخم مرغ و... هم آلرژی داره. در حال حاضر هم شیر خودمو شبها و شیرخشک آپتامیل پپتی ۲ رو روزها بهش میدم. میتونم دیگه شیر خودمو قطع کنم؟ چون هر وقت با خوردن یچیز جدیدی از طرف من داره آلرژی میشه و اذیت میشه.
- استفراغ و رفااکس

