Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن بچه
سوالات › وزن بچهکاربری پرسید 3 ساعت پیشسلام خدمت آقای دکتر
دخترم موقع تولد 2/700بدنیا اومد. الان دو سال و نیم براش وزنش 9/800 خواستم ببینم طبیعی وزنش
الیته اینم بگم فعالیتش خوبه سرحال و غذا زیاد نمیخوره بیشتر علاقه به میوه و آبمیوه های طبیعی داره
بردم متخصص اطفال بهش قطره ویتامین دی داد گفت 15قطره شبی بهش بدین و شربت آیزین سافت روزی 5 سی سی و شربت کلسی شور شبی 5 سی سی نظر شما راجب وزنش چیه و آیا این داروها بهش بدم با دیگران به اشتراک بگذارید: - سرماخوردگی و گرفتگی بینی شدید ۱۴ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۱۴ ماهشه،الان سومین باره که پشت سرهم سرمامیخوره،الان دو شبه که بخاطر گرفتگی شدید بینی نمیخوابه،و قطره بینی که براش میزنم فقط کمی بهتر میشه و خیلی افاقه نمیکنه، بردمش دکتر گفت چون قبلاً آنتی بیوتیک خورده این سری بهش نمیدم و فقط شربت و اسپری بینی داد،بذج ۷ سفکسیم و هفته ی پیش هم آزیترومایسین مصرف کردم براش
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
سلام . دخترم 6سالشه و یکی از ناخن های دستش چند روزی میشه افتاد . و الان دوباره ناخن شصت پاش کنده شده و زیرش ناخن جدید درمیاد. علت چی میتونه باشه
- بیسکوییت مادر
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهش تمومه میتونم بیسکوییت مادر بهش بدم
- دلدرد دلپیچه نوزاد؟
سلام من به دخترم ۱۸روزشه شیرخودمومیدم ،بعضی وقتا زورمیزنه خودش پیچ میده حتی وقتی پی پی داره هم این طوریه درصورتی که روزی ۶،۷باراسهال زردداره،،۵روزه شربت کولیکز وپدی لاکت میخوره
- خلطی
سلام پسر ۱۶ ماهه دارم یه چند روزی هست هر وقت غذا میخوره دستشو میندازه دهنش ۳ یا ۴ قاشق بصورت آبکی و خلطی بالا میاره چیکار کنم آقای دکتر ، غدا کاملا پخته و خنک میدم بهش ، سلامت باشین
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- اسهال
باعرض سلام و خسته نباشید . کودک 15 ماه بطور که یک با در روز دچار اسهال میشود ( در طول 5 روز سه بار دچار اسهال شد )پس از مراجعه به پزشک شربت رانیتیدین تجویز کردند ؟ با توجه به اینکه موارد مصرف رانیتیدین رفع مشکلات گوارشی مثل رفلاکس معده در نوزادان و کودکان می باشد به نظر شما آیا این تجویز درست است ؟
- پوست
سلام اقای دکتر پوستپسر دوماهم خشک و پوسته میندازه شما گفتین کرم اکساید بزنم زدم پوستش قرمز شد و بدتر خشک شد چی کار کمم
- سلام نوزادم وقتی بدنیااوند۳۶۰۰وزنش بودالان ۴ماهشه وزنش ۶۲۰۰خیلی بدشیرمیخوره حتمابایدقنداق باشه تابخوره موقع شیرزورزیادی میزنه که بهش ندی بسیارکم شیره چیکارکنم
کم اشتهایی نوزاد
- به دخترم شیر میدم میتونم قرص پنتوپرازول بخورم
- بیماریپوستی
سلام دخترم ۹ماهشه یه جوش خیلی بزرگ زیر چانه اش زده وغددلنفاوویش بادکرده دکتر بردم ولی بهتر نشد
- ازمایش متابولیک
سلام آقای دکتر پسر خواهرم نه ماهش هست تشنج میکنه داروی لوبل مصرف میکنه نوار مغزش یکم مشکل داره ولی ام آر آی سالمه از نظر حرکتی و هوس عالیه ازمایش براش نوشتن پلاسما لاکتات هاش 23هست چند تا بالا هست آیا این بیماری متابولیکی هست درمان میشه ؟؟؟؟
- شیر خشک ببلاک آی آر
سلام آقای دکتر شیر خشک ببلاک آی آر برا رفلاکس دادن.آیا باعث وزن گیری بچه هم میشه؟؟
- قرص جوشان ویتامین سی
سلام وقت بخیر ببخشید قرص جوشان ویتامین c ۱۰۰۰ میلی گرم برای ۵ سال دستور مصرف رو لطف میکنید
- قرص مبندازول
سلام آقای دکتر من مادر شیرده هستم نوزادم ۶ ماهشه ی ماهه پیش فهمیدم کرمک دارم از داروخانه مبندازول گرفتم ۳ روز پشت سر هم مصرف کردم شیرهم میدادم الان فهمیدم مادر شیر ده نباید بخوره الان من چیکارکنم برا نوزادم خطری داره؟ممنون
- خشکی پوست
کودک چهل روزه دارم پوست خشکی دارد ودست وپایش پوست پوست شده وپیشانی اش هم پوست پوست میشود چه مشکلی هست وباید چه کار کنم
- بالا آوردن شیر خلط دار
با سلام نوزاد چهل روزم تقریبا چند روزی است که وقتی شیر بالا میاورد خلط دار است. شیر خودمو بهش میدم

