Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر دختری داری پنج ماه و بیست روزه دارم چشم چپش فقط صبح ها چرک میکند و سرفه های خشک میکند باید چکار کنم
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- قرمزی مقعد نوزاد یک ماهه
با سلام نوزادم زیاد زور میکنه هم در خواب و بیداری و مقعد او قرمز و چند دانه ریز زده چیکار کنم بنظرتون ؟!
- تغذیه نوزاد
سلام خدمت اقای دکتر.خسته نباشین .اقای دکتر پسرم تو هشت ماهه اصلا سوپ نمیخوره پیکار کنم ؟با تشکر از لطف بیکرانتون
- رفلاکس نوزاد
عرض سلام نوزادم ۴ ماه و ۵ روزه اما همچنان رفلاکس داره ،خر خر،سرفه،و ریختم اب دهان،میتونم غذای کمکی شروع کنم؟چی بدم؟و آیا شیر خشک بیومیل آی آر میخوره
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام ، تشکر از پاسخگویی، فقط آقای دکتر ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که این حالتهای بی قراری رو داره؟ یا مشکل همین ریفلاکسه؟
- امپرازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید برای نوزاد یک ماهه من امپرازول تجویز کرده بودید هر روز ناشتا یک سی سی، متاسفانه بار اول متوجه دستور نشدم و طبق بروشور دارو به ازای هر کیلو نیم سی سی یعنی در واقع دو سی سی بهش دادم، موردی پیش نمیاد؟ نگران شدم
- اسهال
سلام. پسر یازده ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرخشک آپتامیل پپتی۲ میخوره. دو تا دندون پایین داره. لثه ی بالاش ورم کرده. معمولا روزی ۲ تا ۳ بار مدفوع میکنه. الان دو روزه بعضی اوقات مدفوعش خیلی شله. یعنی یبار خوبه یبار شله. ممکنه آلرژی شده باشه؟ یا چیز آلوده برده باشه دهنش؟ الان دو شب هست که پدی لاکت شبی ده قطره میدم. تب هم نداره. علتش چیه؟ دارو دیگه چی بدم؟
- شربت نئوزینک گلوگونات
- رفلاکس
سلام مجدد خیلی ممنون که جواب سوالم را دادید. دخترم 6 ماه است با سونوگرافی معلوم شد رفلاکس داره از 40 روزگیش داره دارو های مختلف میخوره (رانیتیدین،امپرازول، متوکلوپرامید) الانم که داره قرص نکسیوم با شربت موتیلیوم میخوره ولی خوب نشده هنوز بالا میاره خیلی نگرانم که به مریش اسیب نرسه همه چی هم رعایت میکنه خودم چون شیر میدم شما بگید چکار کنم؟
- سرفه
با سلام و عرض تشکر از وقت گرانبهایی که میگزارید فرزند دختر 18ماهه حدود هفت ماهه که سرفه های رفت و برگشتی داره و هنگام خواب و بازی زیاد میشه دکتر انواع داروها رو دادن ار انتی بیوتیک تا کرتوت دکتر اخردو جور پاف داده وه یکی 5روز و بعدی یک ناه نصرف بشه و یک کرتون شیری که نصفش زده بشه به نظر شما کرتون رو بزنیم
- افت قند خون نوزاد
سلام خواهر زاده بنده قند خونش ۲۷ شد و کبود شد و حالت تشنج گرفت و به بیمارستان منتقل شد و بعد از سرم سریع بالا رفت و بستریش کردن . سوالم اینه که میگن افت قند خون موجب فلج مغزی میشود آیا نوزادی که این حالت شد دچار آسیب های مغزی میشود ؟
- بازی بچه با جوجه
سلام دکتر دخترم تازه یکسالش شده درواقع یکسالو ده روزشه میشه از این جوجه ماشینیا خرید بازی کنه جوجه رو خیلی دوست داره شنیدم میگن حساسیت میاره یا مریض میشه درسته این؟
- آروغ گرفتن نوزاد
سلام و خستهونباشید آقای دکتر نوزادم بعضی وقتها آروغش رو هرکاری میکنیم نمیزنه اشکالی نداره؟
- معده
سلام آقای دکتر میبخشید من پرسیده بودم نوزادم ۷۹روزه و از روز اول بیست دقیقه بعد هربار شیر خوردن روی دستام نگهش میذاشتم و تا کی باید این کار رو ادامه بدم شما فرمودید اگر وزن گیری مناسب داشته احتمالا ریفلاکس مطرح نمی باشد پس یعنی دیگه نیاز نیست نگه داشته باشم؟یا ۵دقیقه کافیه؟
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟
- سرما خوردگی
سلام پسرم 6ماهه است آب ریزش بینی سرفه عفونی داره باید چه دارویی بهش بدم.ممنون
- تب و بیحالی نوزاد
پسرم سه ماهشه تب میکنه و اسهال هم هست چه دارویی بهش بدم
- بالااوردن شیرخشک
سلام ..پسرم ۳۳ روزشه به دلایلی شیرخشک نان میدم بهش هر یکی دو ساعت ۶۰ سی سی از دیشب بعد شیر خوردنش موقع اروغ زدن همراهش بالا اورد شیر رو تا امشب تکرار شد چندین بار شیرخشک رو عوض کردم از ظهر بیومیل آی ار میدم بهش یکم بهتره ولی باز همراه اروغ بالا میاره مدفوعش هم با درد زیاد دفع میکنه روزی یه بار ولی الان مدفوعش زرد چسبناک هست ... چیکار کنم بهتر بشه بالا نیاره شیرش رو ...ممنونم
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم

