Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک دهان
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک شیرخودم وشیرخشک استفاده میکند مرتی روی لثه هاش برفک میزند وقطره نیستاتین استفاده میکند.ایاراه پیشگیری دارد واستفاده مدام این دارو مضرنیست؟
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- تب
سلام اقای دکتر پسزمو برم ۱۷ شهریور که پزشک شیفت شب یراش استامینوفنگذاشت قطره نه شربت که گف هر ۴ ساعت ۴ سی سی با گایوفنزیل ک من استارودادمچون تبش ۳۸ رو دو یا بعضی وقتا ۴ بودچیکارکنم بازم پایین نمیاد تبش .احساس خفگی داره پسرم
- استفراغ زرد
سلام وقتتون بخیر دخترم هفت ماهه متولد شده و الان چهل روزههستش یک ساعت پیش استفراغ زرد رنگ داشت نگران شدم ممنون میشمکمککنید
- درباره شیر خشک
ایا شیر خشک گیگوز خوبه برای وزن گیری اگر نه میشخ شیر خشک مناسب تجویز کنید ممنون0
- تقویتی برای بچه ی ۹ ماهه
سلام
بچه من وزنش ۶۳۰۰ هست ۹ ماهه. بی زحمت تقویتی های مناسب معرفی کنید. - بثورات پوشکی نوزاد
باسلام نوزاد ۶ ماهه دارم در محل الت تناسلی دونه های ریز زده و پایین الت قرمز حتی جوش سر سفید درمانش چیه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام شربت ستادین سی دی برای سرما خوردگی بچه 15 ماه مشکلی نداره بدم بهش آبریزش بینی وسلفه تب
- اسهال
سلام دختر من دو ماه و بیست و پنج روزشه دو روزه مدفوعش خیلی آبکی شده تعداد دفعات دفعش هم زیاده شده شیر خودمو بهش میدم ،باید چیکار کنم؟
- قورت دادن هسته سنجد
سلام دختر من ۳ساله است ۴تا هسته سنجد قورت داده مشکلی پیش نمیاد
- شیر مادر
سلام دخترم با شیر خودم تغذیه میشد که گاهی خیلی گریه میکرد مثلا یه ساعت تا سه ساعت وقتی شیر خشکش میدادم اروم میشد ...ضمن اینکه ده روز یه بار شکمش کار میکرد الان یه هفته اس که شیر خشک بیشتر بهش میدم چون احساس میکنم شیرم کمه چون وزن گیری خوبی هم نداشته الان که سه ماهو بیست روزشه پنج کیلو و ششصد گرم چهار پنج روزه سه دقه شیر میخور و هی در میاره دوباره سینه را میگیره و سریع در میاره گاهی اروغ داره تا میاد اروغشا بگیرم گرسنه اس و خیلی گریه میکنه و چاره ای جز دادت شیر خشک برام نمیمونه لطفا راهنماییم کنید
- ترش سفید دماغ نوزاد زیر یک ماه
بچه مایه سفیدی داخل دماقشه بعضی وقتا هم عتسه میزنه میترسم لطفا کمک کنید
- دخترم تازه ۴ ماهش شده سرما خورده سطنش چرکیه سرفه زیاد میکنه چه شربتی بدم بهش
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسر من از دیشب صداش در نمیاد یعنی میخواد گریه کنه ولی صداش در نمیاد و نمیتونه گریه کنه دو ماهشه چکار باید بکنم
- قطره پاراکید
سلام بچم خیلی زود با آنتی بیوتیک اسهال میشه قطره پاراکیدوبجای قطره معمولی استامینوفن اشتباه گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه؟ پنج ماهشه ۹کیلو؟
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر. پسر هشت ماه و نیمه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیر مادر میخوره. دیشب از ساعت ۳ شب شروع به گریه های مداوم کرد. بهش ۱۰ قطره پدی لاکت دادیم و با ماشین دور زدیم بعد از نیم ساعت آروم تر شد و خوابید. اما تو خواب بی قراری می کنه. روزش آب انگور خورده بود. فکر می کنم به اون آلرژی شده. امروز رو شکمش و پشت کمر و زیر گردنش دونه های ریز زیرپوستی قرمز زده . یعنی آلرژی شده؟ بجز پدی لاکت چیزی هست بتونم بهش بدم؟ یا لازم نیست؟
- روروئک
سلام دکتر ار چند ماهگی میشه نوزاد و گذاشت داخل روروئک؟
- عفونت ادراری
اقای دکتر نوزاد دوماهه نزدیک ب سه ماه هستش عفونت و سوزش ادرار و قطع وصلی ادرار میشه این شربت سفکسیم چند دوز باید بدم
- سایمتیکون در شیر
سایمتیکون در شیر مخلوط کردم به نوزادم دادم میخواستم ببینم خطر ندارد ؟
- لکه نارنجی رنگ ادرار
سلام وقت بخیر. پسرم چند روزی هست وارد ۶ ماه شده و فقط با شیر ماد تغذیه میکنه.و روز ۱ بار هم سرلاک خیلی رقیق به اندازه ۳ قاشق چایخوری کوچک میخوره.تقریبا به مدت ۱ هفته هست که در ۲۴ ساعت شبانه روز یکی دوبار در ادرار کوچک کمی لکه نارنجی رنگ میبینم.علتش چی هست؟

