Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی حالی واستفرغ
سلام خسته نباشید یه نوزاد یه ماهه دارم ۲۴هستش که زیاد استفراغ میکنه وبی حاله ،ممکنه ازمسمومیت باشه ؟
- شکستگی
سلام دختری۳ماهه دارم بغلش میکنم کتفش صدا میده دررفتگی استخوانه دردی چیزی نداره ممنون
- شیرنخوردن نوزادم
سلام پسرمن ۴ ماهشه از وقتی واکسن دوماهگیش و چنروز قبل زدیم دیگه تو بیداری شیرنمیخوره .مجبوری میخابونمش بهش شیرمیدم
- دور سر
دورسر نوزادم زمان تولد ۳۵.۵ بود و در دوماهگی ۳۸ آیا مشکلی هست؟ سه ماهگی باید به چند برسه که طبیعی باشه؟
- کبودی بند انگشت نوزاد دوماهه
نوزاد دوماه دارم دختربندانگشت کبود شده است علت چیست
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- شیر
سلام خسته نباشید من بچه ی یک سالم روسه هفتست تقریبا ازشیرگرفتم اماشباچندباربیدارمیشه وگریه میکنه تابلندنشم بغلش نکنم راه نرم راظی نمیشه باید چیکارکنم تا عادت کنه شباتاصبح بخوابه یانخوادکه هی بغلش کنم راه برم تادوباره بخوابه هرکاری میکنم تاعادت کنه که وقطی بیدارمیشه دوباره بخوابه راظی نمیشه تابلندنشم راه نرم قبول نمیکنه گریه وجیغ میزنه چیکارکنم
- اسهال دختر ۱۴ ماهه
با سلام دختر من ۱۴ ماهشه. الآن تقریبا یک هفته است که اسهال شده روزی ۵ تا ۶ بار. لطف میکنید راهنمایی کنید چی بهش بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم سه ماهشه سرفه میکنه وبینیش گرفته چه دارویی بدم
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد ۶۵ روزه ای دارم امروز دچار گرفتگی بینی شدید شده و زیاد عطسه میزند خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم امشب راحت تر تنفس کند
- کارنکردنشکمنوزادوبرفکدهان
- سلام اقای دکتردخترم 57روزشه وقتی به دنیااومددورسرش 34بودالان دورسرش شده 40ایامشکلی داره.
- خواب نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۵ ماهشه و تا همین چند وقت پیش (حدود چهار ماهگی) شب ها کامل ۵ تا ۶ ساعت می خوابید و حتی برای شیر هم بیدار نمیشد. اما الان مدتی هست که چندین بار با گریه بیدار میشه و شیر میخوره دوباره میخوابه. روزها هم احساس خواب آلودگیه بیشتری نسبت به قبل داره و با فاصله ی ساعتی کمتری خوابش میاد و اگه نتونه بخوابه گریه میکنه. علتش چیه؟ مشکلی نداره؟ دو سه روز هم هست که روزا بعد بیدار شدن از چرت شروع میکنه بلند بلند صدا درمیاره. آدا آدا آدا میکنه.
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر با سپاس فراوان از پاسخ های مفید و دقیقتون ازتون خیلی متشکرم انشالله خداوند متعال در پناه حق حفضتان کند و سلامتی بدهد.دکتر دخترم دارد ۶ماهش را تمام میکند و یک هفته ای میشود بی قراری شدید دارد مدام هر چیزی را میخواهد بخورد و خودش را فشار میگیرد و دهانش را به هم میزند آیا دارد دندان در می آورد؟
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام من پسرم شش ماهشه تب کرد بعد چند روز از دست و پاهاش جوش قرمز ریز زد بعد دو روز خوب شد بعد دوباره تب کرد و جوش زد برا چیه
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره
- آقای دکترپسرم سه ماهشه و گلودرد داره سرفه همراه باخلط ودرد میکنه
آقای دکتر پسرم سه ماهشه بیماری خودم گرفته خودم گلوم درد میکردو سرفه همراه بادرد سینه داشتم و تب ولرز اینم همیجور شده نمیدونم چ کنم میخواستم شربت آیورامی بهش بدم؟
- ازمایش تیروئید
سلام خسته نباشید ما روز چهارم بردیم آزمایش تیروئید بعد سه روز زنگ زدن گفتن حوابش۵/۲ هستش بار دوم روز دهم گرفتن بعد دوهفته جوابش اومد ۴/۹ بازم نیاز هست یا نرماله
- سلاماینشربتبراینوزتدسهماههاستفادهکردیمولیهمیشهاسهالهچهکارکنیم

