Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه چند سی سی سفمسیم ۱۰۰ بدم ۱۸ کیلوه سالشه
سلام برای سرفه دخترم که پنج سالشه و از دیشب تب داره سفکسیم ۱۰۰ نوشتن چند سی سی بدم وزنش ۱۸ کیلوه
- دارو
سلام پسرم 10 سالشه ماهی و تخم مرغ هم نمیخوره من میتونم مکمل vanna pur رو هفته ای یه دونه بهش بدم ضرر نداره
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- پسرداییم شمع خورده
سلام خسته نباشید ببخشید پسردایی شمع خورده خدا نکنه براش اتفاقی می افته
- تقویتی
سلام آقای دکتر پندار میلاد شربت تقویتی زینک سولفات 5 میلی گرم 2 سی سی و شربت آسماویت 2.5 سی سی که چند ماه پیش شما براش تجویز کردین داره میخوره الان وزنشم 16 کیلو سن یک سال ده ماه این شربتا رو ادامه بدیم یا تقویتی جدید باید بگیرم براش اگر دارو جدید براش تجویز میکنید مقدار مصرف بگید بی زحمت خیلی ممنون از لطف شما
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- مصرف همزمان شربت سرماخوروگی و شیاف استامینوفن
سلام بچم ۲ سالو ۲ماهشه تب داشت بهش سرماخوردگی و شیاف استامینوفن و همزمان استفاده کردم خطرناکه الان خوندم ک نباید باهم استفاده میکردم
- تب کودک
سلام خسته نباشید .پسرم ۳ سال و هشت ماهش هست .تب داره .دوز مصرف از شیاف دیفلومناک ۵۰ را میخواستم بدونم ؟هر چندساعت و چه میزان از شیاف را میتونم استفاده کنم؟ممنون
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
سلام دخترم ۲سال و نیم هست و ۱۰و نیم کیلو دکتر به خاطر تب و سرماخوردگی آزیترو داد گفت روز اول ۵ سی سی و روزای دیگه ۲.۵ ولی داروخونه روش نوشته روز اول ۲.۵ و بقیه روزا ۱.۲۵ سی سی چه کار کنم کدوم درسته شاید دوز دارو که دارو خونه داده فرق داره
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون
- باسلام پسرم ۴سالشه
الان دوروزه که تب داره و گلوش میسوزه ولی عطسه و سرفه و آبریزش بینی نداره .چکار کنم
- بیرون ریختن بدن بعد ازتب
پسرم چندوقت پیش تب کرد و خوب شد الان دوروزه دپر بینی و دست و پاش ریخته بیرون ب صورت جوش چرکی و عفونی و دورش قرمز شدع چکاری انجام بدم؟؟؟ب چ دلیل اینجور شد؟؟؟
- دوز مصرف شربت
سلام دوز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو گرم چند سی سی است ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- خون دماغ
سلام وقتتون بخیر ببخشید در مورد دختر چهار سال و چهار ماهه ام چند باری که هست که بینی اش خونریزی میکنه یکی دوبار در خواب بوده اما غیر آن هم پیش آمده این مشکل رو البته خواهر دو سال و ده ماهه اش هم دارد یهو مثلا میبینم صبح بالشت شان خونی هست یا در حین بازی ممنونم میشمراهنمایی بفرمایید
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- مصرف آزیترو برای پسر ۲۰ کیلو چقدر هست
وزن ۲۰ کیلو چقدر آزیترو؟

