Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰به نوزاد ۶ماهه بدم
- ایستادن نوزاد
سلام و عرض ادب، آقای دکتر پسرم رو از سه چهار ماهگی تا الان که شش ماهه هست گاهی زیر کتف هاش رو گرفتم و سرپا نگه داشتم. یا اینکه به همین صورت به حالت تاتی راه بردم. آیا این کار اشکالی داره؟
- کشیدن نفس عمیق وتکرار ان
سلام اقای دکتر ،خواهر زادم حدود پنج سال ونیمش هست یه مدت هست نفس عمیق زیاد میکشه تقریا هر ده دقیقه یکبار فقط هم تو طول روز هست وشب اینطور نیست
- سلام من یه بچه هفت ساله دارم و الان چند شبه که در خواب خمیازه میکشه لطفا علتش رو بفرمایید
- تب و استفراغ
سلام آقای دکتر دختر یکسالم از دیشب تب داره امروز صبح دوبار به مقدار زیاد بالا آورده شیاف استامینوفن گذاشتم زیاد تاثیر نداشته روی تبش چیکار کنم
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- یبوست کودک۲۰ماهه
پسر من مدتیه یبوست داره به طوریکه۲روز مشکلی نداره بعد دوباره۴الی ۵ روز نمیتونه مدفوع کنه.زمانی هم که مدفوع میکنه مدفوعش خیلی بوی تندی میده و ذرات خیلی خیلی ریز مثل پُرز داخل مدفوعش وجود داره.به نظرتون علت چیه؟
- اشتها
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سالشه و کم وزن ( ۹ کیلو ۴۰۰) شربت پدیا بست ( افزایش اشتها) میدم بهش منتها تغییر آنچنانی نکرده .میخواستم بدونم با توجه به اینکه پسرم فاویسم داره از بین این دو شربت کدام مناسب تره برای افزایش وزن و اشتهای پسرم ( شربت زینگامان ارتیمان و شربت زینک سندروس) ؟؟ خدا خیرتون بده
- امیکرون
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
با سلام، پسرم از دیشب تب کرده و هفته آینده باید واکسن ۱۸ ماهگی رو براش بزنم،اشکالی نداره ۱ هفته از بیماریش بگذره و واکسنش رو بزنم؟
- گلو درد و تب کودک
ازبترومایسین ۲۰۰ بهکودک دوسال و چهار ماه باوزن ۱۱کیلو چند سی سی بدهم
- قطره باکتری ماید ۱۰ درصد
سلام میخواستم ببینم که بچه من زیر دوسال یعنی یک سال و هشت ماهش آیا این دارو برای خوبه یا نه الان سه روز بود که چشمهای بچه من چرکی شده بود دکتر این قطره داد و گفت که هر ۸ ساعت ۲ قطره
- تب بعدازتزریقواکسن
سلام آقای دکترمن امروز واکسن ش ماهگی دخترمو زدم شب تب کرد هز۴ ساعت استامینوفن دادم ولی باز دمای بدنش بین ۳۷تا۳۸بالاپایین میشه.چیکارکنم ؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام وخسته نباشیدبلخشیدپسرم ۷سالشه دوسه روز یه دل درد ودل پیچه بدون اسهال داره پیش دکتر بردیمش آزمایشم داد دکترگفتندمشکلی نداره فقط شربت دی سیکلومین دادن بهش شربت میدم خوب نشده ممنون میشم راهنمایی کنید
- نفس کشیدن کودک
سلام. پسر ۶ ساله ام چند روزه هر از دو سه دقیقه یک بار نفس عمیق میکشه . انگاری میخواد خمیازه بکشه و اینها. دلیلش چیه؟
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- شربت آموکسی سیلین.
سلام پسرم ۶ سالشه از دیروز سرماخورده سرفه خلط دار داره پلارژین د سیتریزین نیدم و برم هگزین . میتونم شربت آموکسی سیلین هم بدم؟
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- تب کودک
سلام خسته نباشید .پسرم ۳ سال و هشت ماهش هست .تب داره .دوز مصرف از شیاف دیفلومناک ۵۰ را میخواستم بدونم ؟هر چندساعت و چه میزان از شیاف را میتونم استفاده کنم؟ممنون
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم هفت سالشه چهار روزه تب وسرفه داره مطب یا بیمارستان میبریم میگن همه همینجورین داروهاشو مرتب بدین ولی چهار روز تب به نظرتون غیر طبیعی نیست ؟ اقای دکتر چی بدم غیر پروفن واستامینوفن که دیگه تب نکنه ماه پیش بهش دگزا زدن بازم میتونیم بهش بزنیم دکتر؟؟

