میخواستم بدونم بین تزریق آمپول ویتامین دی و قرص لووتیروکسین باید چقدر فاصله باشه تا مانع جذب قرص لووتیروکسین نشه؟
باتشکر
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکم
سلام.. پسرم یه ماه و4 روزشه 3روزه احساس میکنم یه گونش بزرگتره ازون یکی سرشم ازفرقش هر وطرف گودی داشت کمی الان اونطرف که گونش بزرگتره اونم گودیش پرشده وازبین رفته.. خیلی میترسم چیکارکنم نشانه ی چی هست اینا.. لطفاجواب بدین ممنونم..
- نگاه کردن نوزاد به تلویزیون
سلام. نوزاد من ۴ ماه و ۴ روزه است. میخواستم بدونم تلویزیون نگاه کردن برایش مشکلی ایجاد میکند اگه برنامه کودک نگاه کنه چی میشه آقای دکتر؟
- زور زدن
سلام پسرم یک ماهش خیلی زور میزنن وقرمز میشه دلیلش چیه
- قطره پدی لاکت
سلام قطره پدی لاکت اگه به صورت مداوم به نوزاد بدیم مشکلی ایجاد میکنه من سه ماهگی برده بودم دکتر بهم این قطره رو داد تا الان که شش ماهشه هر روز بهش پنج قطره دادم من براساس اون چیزی که پشت قطره نوشته بود که باعث میشه ایمنی بدن نوزاد زیاد بشه خوردن قطره رو ادامه دادم مشکلی ایجاد میکنه ؟ دادن قطره رو قطع کنم؟ نوزادم چون گریه میکرد و کم شیر میخورد برده بودم دکتر که بهم این قطره و قطره کولیکز رو داد کولیکز دیگه نمیدم ولی اینو به دلیلی که گفتم ادامه دادم
- مشکل کودک ۱۵ ماهه
سلام اقای دکتر، پسر من یکو نیم سالشه سرشو به زور از زمین بلند میکنه مشکلش چی میتونه باشه
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- علی
سلام پسرم یازده ماه وده روزشه سینه خیز میره وخودش ا زمبل ودیوار بلندمیکنه از پله بالا میره اما به تنهایی نمیتونه بایسته ومن نگرانش هستم چرا چهاردست وپانمیره وتنها نمیمونه
- بیش فعالی
سلام،دخترم نه ماهه هستش، بسیار پر جنب وجوش هستش،شبها تا ساعت دو شب نمیخوابه وکلی باهاش کلنجار میریم تا بخوابه، تو خواب هم خیلی غلت میزنه و چندین بار بیدار میشه، در طول روز هم خیلی بیقراری میکنه و وعصبانی هستش، معمولاً هر چیز دستش میدیم با عصبانیت پرتاب میکنه و خیلی نق نقو هستش، دکترش معتقده که این نوع تیپ شخصیته و جز نوزادان باهوش وهیجانی هستش، ولی به نظرم این رفتارها ممکنه نشان دهنده مشکل باشه، آیا میتونه نشانه بیش فعالی باشه ویا مشکل دیگه ای باشه، البته یک مدت یک نوع حرکات لرزشی خفیف داشت که بردیمش متخصص مغز واعصاب کودکان خانم دکتر بید آبادی،ایشون نوار مغز گرفتند وگفتند که سالمه و تشنجی در کار نیست و این یک حالتی هست به اسم شادرینگ که خود به خود برطرف میشه، البته لرزش ها برطرف شده ولی بدخلقی و بدخوابی همچنان هستش، آیا این میتونه در آینده تبدیل به بیش فعالی بشه؟
- سیاه شدن دندان
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲سالشه علت سیاه شدن دندان چیه ..نه قطره اهن میدم نه ویتامین ..ولی دندانش داره کم کم همه سیاه میشه.ممنون
- رفتار کودک
پسر یازده ماهه جز دستش هیچ چیزی را به دهان نمیبرد آیا این رفتار نشاندهنده مشکلی برای فرزندمان هست
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید شربت زینک سولفات برای نوزلد ۶ ماهه هر روز چند سی سی بدم؟
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- تخم مرغ
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا خوردن هرروز تخم مرغ ابپز به کودک اشکال داره؟ چون تخم مرغ خیلی دوست داره و از یکسالگی روزی یک عدد تخم مرغ ابپز میخوره
- خلط بینی در خواب و اذیت شدن
با سلام دختر شش ساله دوهفته پیش سرما خورده الان تو دماغی حرف میزنه شبها موقع خواب انگار که اذیت بشه یه خلطی توی حلق یا بینیش باشه اینجوریه من ایروکاست بش میدم سرفه نداره ولی تو خواب اذیت میشه
- واکسن یک سالگی
پسرم بعد از دو هفته تزریق واکسن یک سالگی دچار سرفه خلط دار شده و الان دو روزه ادامه داره اماکن داره از عوارض واکسن باشه یا دکتر ببرم هیچ علائمی جز سرفه ندارع یا در منزل قطره پلارژین کیدز بدم
- دندان درد نوزاد
سلام، پسرم ۷ ماهه هست برای تسکین درد دندان میتونم بهش پاراکید بدم جناب دکتر؟!
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- قطره آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تا پایان دو سالگی باید روزی چند قطره آ د به کودک بدیم؟ ممنون
- گرفتگی
سلام پسرم ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو ، صداش گرفته انگار خلط داره قطره بینی استفاده میکنم تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم آقای دکتر، ممنون
- قدو. وزن
سلام خسته نباشید دخترم 8سالشه قدو وزمش کمه زیر 20کیلو قد 110اشتها نداره، خوبم نمیخوابه چیکار بابد بکنم خبلی استرس دارم بخاطرش لطفا راهنماییم کنید چ دارویی بدم تپل بشه

