Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- الرژی
سلام جناب دکتر دیروز واکسن چهارماهگی بچه م بود قطره پاراکید با طعم توت فرنی هر چهار ساعت دادم الان اغلب قسمتهای بدنش جوش ریز زده چکار کنم. درضمن بچه م حساسیت به پروتین گاوی دارد
- تب بالای کودک ۵ ساله
دخترم ۵ ساله است و۱۷ کیلو وزن .چهار روز است تب داره وروز اول استفراغ کرد بار اولش چند لخته خون داخل استفراغش بود ولی دفعات بعد نه .البته دو یا سه بار استفراغ کرد وبعد از خوردن شربت دی سیکلومین استفراغش قطع شد .سونو بردمش گفت عفونت مثانه داره وسنگ دو میل. واقعا ناراحتم چکار کنم .البته دو روز اول بهش گوشت قرمز دادم آیا زیاد شدن زمان تب ربطی دارد .وآیا تبش ربطی به کرونا دارد.وهمچنین تب تا چند روز مشکل خاصی نداره
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- دختم 24روز دارد وزردی دارد ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد
زردی کف پای کودک 4ساله ودستها
- سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳سال و۴ساله هست مشکلی نداره
سلام شربت ستادین دی دادم به بچه هام ۳ساله و۴ساله هستن مشکلی نداره
- مسمومیت
پسرم نه ماهشه مسموم شده چ بدم بهش
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر سینه دختر یک سال و چهار ماهم خس خس میکنه و دماغی کیپ شده باید جیکار کنم؟؟؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
دخترم ۱۱ماهه است صداش گرفته بود شربت اموکسی سیلین۱۲۵دادم بهتر شد دیروز شربت تموم شد امروز بازم تب کرده الان بهش پلارژین دادم میشه اموکسی کلاو هم بدم
- قطره بینی
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده 9ماهشه بعدازظهر دکترش میاد ولی یهو بینیش گرفته و خیلی بی تابی میکنه چه قطره بینی بریزم ؟
- مدفوع خلطی
سلام وقتتون بخیر چند روزه. تو مدغوع دخترم خلط. ی مخاط کثیف
- مصرف ویتامین دی سه
سلام دخترمن ۲۱ماهشه امروز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بردمش دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه مایعات بدین بهش. توروخدا نیاز نیست دیکه ببرمش دکتریا ازمایش؟ دپوبارهم دفع ازشکم داشت
- گوش درد
سلام دخترم هشت ساله بیست کیلو وزن وگوش درد داره شربت سفکسیم 100چند سی سی بدم؟
- ادرار سوختگی
سلام وقت بخیر دختری یک ساله و نیمی دارم جای پوشک و بیشتر قسمت جلوی بدنش درد میکنه و گریه میکنه ولی نسوخته و نه قرمز شده
- سلام پسرسه روزه دوبارادارخون داشته دلیلش چیه
- شیر رژیمی
سلام خسته نباشید برای کورک الرژیک ۱۸ماهه شیر شماره ۱ اچ آ بدیم مشکلی ایجاد تمیکنه ؟ متاسفانه شیر شماره ۲ نان اچ آ پیدا نمیشه
- مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین
مقدار دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله ؟
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر
- وزن کودک
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم با وزن۳کیلو به دنیا اومد الان۱۴ماه هست وزنش۸۳۰۰شده از ده ماهگی داره دوتا دوتا دندون درمیاره به نظرشما نیاز به پزشک تغذیه داره؟موقع غذا خوردن هم فقط میگه خودم غذا بخورم الان دندون اسیاب پایین و بالا رو داره درمیاره ضعیف شده

