Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام . دخترم یک و سال و نیمش هست . آبریزش بینی داشت که شفاف بود الان حالت زرد شده . شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ بهش بدم یا آزیترومایسین ۱۰۰ ؟؟ چه مقدار؟ چند ساعتی ؟ چند روز
- نحوه دادن دارو
سلام پسرم سرما خورده ۷سالشه سینه اش خلط داره قرص سفکسیم ۲۰۰چطوری بخوره
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- قطره استامینوفن پاراکید برای کودکان فاویسم
سلامکودک ۹ماهه دختردارم که فاویسم هستش..ایامیتونم بهش شربت کوریزان یاسرماخوردگی اطفال بدم؟؟انتی بیوتیک ها خطرندارن براش؟؟
- ناف کودکم
دخترم 6 سال داره توی نافش قرمز هست همیشه اینجوری بوده دوسال میشه اما اصلا نه متورم هست نه درد داره میخاستم ببینم مشکلی هست. ممنون
- آزیترومایسین ۲۰۰
دخترم باید ۵ روز پیش آزیترو مایسین ۲۰۰ رو شروع میکرد اما به خاطر اشتباهی استفاده نکردن الان بعد از ۵ روز جواب گو هست بخوام استفاد بکنم؟
- rutor9 com
Elusive shipwreck found in Lake Michigan over 100 years after sinking [url=https://rutordark63xripv2a3skfrgjonvr3rqawcdpj2zcbw3sigkn6l3xpad.com]рутор зеркало[/url] A “ghost ship” that sank in Lake Michigan nearly 140 years ago and eluded several search efforts over the past five decades has been found, according to researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association. The wooden schooner got caught in a storm in the dead of night and went down in September 1886. In the weeks after, a lighthouse keeper reported the ship’s masts breaking the lake surface, and fishermen caught pieces of the vessel in their nets. Still, wreck hunters were unable to track down the ship’s location — until now. https://rutor9.net rutor-24forum com Earlier this year, a team of researchers with the Wisconsin Underwater Archeology Association and Wisconsin Historical Society located the shipwreck off the coastal town of Baileys Harbor, Wisconsin, the association announced on Sunday. Named the F.J. King, the ship had become a legend within the Wisconsin wreck hunter community for its elusive nature, said maritime historian Brendon Baillod, principal investigator and project lead of the discovery. “We really wanted to solve this mystery, and we didn’t expect to,” Baillod told CNN. “(The ship) seemed to have just vanished into thin air. … I actually couldn’t believe we found it.” The wreck is just one of many that have been found in the Great Lakes in recent years, and there are still hundreds left to be recovered in Lake Michigan alone, according to Baillod. The ‘ghost ship’ Built in 1867, the F.J. King plied the waters of the Great Lakes for the purpose of trans-lake commerce. The ship transported grains during a time when Wisconsin served as the breadbasket of the United States. The 144-foot-long (44-meter) vessel also carried cargo including iron ore, lumber and more. The ship had a lucrative 19-year career until that September night when a gale-force wind caused its seams to break apart, according to the announcement. The captain, William Griffin, ordered the crew to evacuate on the ship’s yawl boat, from where they watched the F.J. King sink, bow first.
- واکسنششماهگی
سلامواکسنششماهگیدخترمروزدمساعت۳صبحخیلیزیادبالااوردبخاطرچیبوده
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- اختلال ۲
سلام آقای دکتر بچه ام یکسال و نه ماهشه نمیتونم جایی ببرمش تا میبرم به همه چی دست میزنه بازار میبرم به وسایل مغازه ها دست میزنه میگم نکن توجه نمیکنه یا داد میزنم جیغ میزنه.به زور دستشو میگیرم میکشم کنار.گاهی بعضی چیزا میگم گوش میکنه بعضی اصلا توجه نمیکنه انگار با دیوار حرف میزنم توجه به صحبتم نمیکنه همش از صبح بیدار میشه با خودش تنهایی بازی میکنه و همش راه میره دست میزنه وسایل گاهی میگم نه نمیزنه .بغل همه میره حرف هم در حد چند کلمه اونم با خودش میگه.اینم بگم کارتون انگلیسی زیاد میبینه کاراشون مدام تقلید میکنه حین دیدن.به نظرتون بیش فعالی داره؟؟خیلی نگرانم.وسایل دست بچه ها میگیره ازشون
- عفونت گلو
سلام /پسر من4/5میباشدتقریبا دورز تب داره و دکتر که بردم بهش آزیترومایسین دادن که اصلا نمیخوره و بالا میاره /شربت جایگزین چی بهش بدم /ممنونم
- مدفوع کودک
چرک درمدفوع پسرم دیدم علت چیست باید چکار کرد
- راه نرفتن کودک ۱۷ ماه
با سلام دخترس۱۷ ماهه ای دارم ک هنوز راه نیفتاده ولیهمه فعالییتی دلرد و دستش را ب دیوار و میز و بقیه وسایل میگیرد ومیرود.حتی وقتی ه دیولار تکیه اش میدهم و روبرویش مینشینم چند قدم ب تنهایی راه می اید،ولی هنوز به طور کاملا مستقل نمیتواند راه برود .چ کنم ایا مشکلی نیست.
- وزن
باسلام دخترم۲ سال ۸ ماهشه ۱۱کیلو ۲۰۰ گرم وزنش خوبه یا نه
- آسم و آلرژی
سلام خسته نباشد آقای دکتردخترم ۷ سالشه وزن ۲۵ کآلرژی داره زینظرمتخصص هستاسپری بنفش وقطره وقرص جویدنی مبخوره دوهفته خوبه دوباره سرفه هاش شروغ میشه شربت آزیترومایسین هم تجویز کرده تموم شده ولی هنو زخلط داره ممنون میشم راهنمایی کنید باتشکر
- تيروييد
سلام دخترم ٢ سال و ٨ ماهشه ٥ ماه پيش ازمايش تيروييد داديم ٥/٤٠ بود دكتر گفت سه ماهه ديگه تكرار كنيد ايندفعه هم ٥/٣٩ بود رنج طبيعي بين٠/٣٥ تا ٥/٥٠ است ايا دخترم كم كاري داره و بايد دارو مصرف كنه؟
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای دختر ۳ ساله
با سلام. دختر من ب علت تب و سرماخوردگی شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نسخه شده اما داروخانه فراموش کردن مقدار مصرف رو بنویسن. وزن دخترم ۱۴ کیلو و ۳ سالش هست. باتشکر
- مصرف ناپروکسن برای فاویسم
سلام. آیا مصرف ناپروکسن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- غذا خوردن
خسته نباشین آقای دکتر ما یه پسر پنج ساله داریم که این بچه موقع غذا خوردن میگه باید مامانم منو تنها ببره توو یه اتاق بهم غذا بده میگه پیش بقیه غذا بخورم حالم بهم میخوره و اصلا نمیتونه توو جمع غذا بخوره بنظرتون مشکلش چیه؟؟
- علت کوچکی دور سر

