Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- سرفه خلت دار نوزاد ۵ ماهه
دخترم یک ماه داره سرفه میکنه ۳ بار دکتر بردم ولی خوب نشده انتی بیوتیک میدم بالا میاره باید چیکار کنم
- زردی پوست
سلام آقای دکتر. پسر بچه ام ۹ سالشه و بعضی اوقات نوک دستان و لای دستانش و بعضی وقتها صورتش به صورت رنگ زرد دیده میشه. به اصطلاح میگن رنگش زرد شده. پیش چندین دکتر هم بردیم یه قطره خوراکی بهمون دادن بنام فری نون. هر شب استفاده میکنه. ولی هیچ تغییری نداشته. ممنون میشم راهنمایی کنین.
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- آیا بی حسی که برای ختنه زده میشود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟
سلام خسته نباشید پسر من هفت ماهشه هنوز برای ختنه نبردیمش آیا آمپول بی حسی که برای ختنه زده می شود روی مغز نوزاد تاثیر می گذارد؟ممنونم
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟
- نوزاد ۴ ماه دارم اشتها اصلا نداره چن تا دکتر بردم میگن همه چیزش سالمه لطفا راهنمایی کنین ممنون شیر خشک اصلا نمیخوره صبح تا شب فقط ۶۰ سی سی
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون
- سلام چن روزهست شیر خشک اپتامیل به بچم میدم از روزی که این شر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه وقش میکنه میشه دلیلش شیر خوشم باشه
سلام بچه من چند روزی هست شیر اپتامیل میدمش واز روزی که این شیر رو میخوره چند روزی یک بار گریه میکنه وکبود میشه واز حال میره میشه دلیلش شیر خشک اپتامیل باشه
- تب بر
سلام جناب آقای دکتر . وقت شریف شما به خیر و خوشی . پسرم دوسال و شش ماه دارد. پزشکش جنابعالی میباشید با افتخار .اقای دکتر برای تب ناشی از سرماخوردگی پسرم چه نوع قطره یا شربتی تجویز میفرمایید. آیا قطره پاراکید که از نوزادی بهش میدادیم را بدهیم ؟ یا اینکه دیگه این قطره مناسب برای این سن نمیباشد. لطفا اگر شربتی پیشنهاد دارید دستور بفرمایید. پسرم کمی سرما خورده که پلارژین بهش میدم اما هنوز تب نکرده. میخوام دارویی که شما دستور میدهید برای کاهش تب را بخرم و آماده در خانه و در دسترس داشته باشم . یک دنیا سپاس و قدردانی ار شما
- سلام وعلیکم اقای دکترنوزاد ۷ماههدا دارم اسهال دارد ایاشربت ازیت
- شیرخشک
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهه ست از 3ماهگی هر شیرخشکی دادم نخورد فقط توی خواب شیرمیخوره امروز بهش شیرخشک رقیق دادم بجای 60سیسی آب 2پیمانه 90سیسی آب 2پیمانه ریختم شیرشو خورد آیا ضرر داره یا نه؟
- قطره
سلام آقای دکتر من دخترم چهار ماهشه قطره ی پدی لاکت بهدش دادیم بعد از چند ساعت تمام بدن نوزادمون جوش های ریز زده بیرون علت چی میتونه باشه
- قطره پاراکید استامینوفن برای نوزاد ۴و نیم ماه
سلام، برای نوزاد دو ماه و نیم با وزن ۶ کیلو ۲۵۰ گرم باید چند قطره داد؟
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام آقای دکتر . برای نوزاد دوماه و پنج روزه که علائم سرماخوردگی (بی قراری و تغییر صدا )دارد باید چه کاری انجام داد؟
- 💜💜💜
🎁💜💜💜🌷🌷🌷
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- سلام آقای دکتر ایا قلم گاو و گوسفند برا نوزاد نه ماهه خوبه
- ملاج نوزاد
با سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 14ماهشه ملاج بالای سرش هنوز کامل سفت نشده بردم دکتر معاینه کرد گفت استخوانش سفت شده اما هنوز یه کم نرمه تا 18ماهگی وقت داره سفت بشه دکتر یه کم فرو رفتگی داره استرس دارم مشکلی نیست؟نبض داره هنوز یکی دوبار وقتی کوچیکه بود دستم خورد به ملاجش خودش هم ملاجشو میخاروند به نظر شما دلیلش چیه؟

