Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم دوسا نیم داره و از دیشب تب کرده و براش شربت ستادین دی گرفتم ایا میتونم مقدار کم بهش بدم کمی هم بینی هاش ابریزش و گرفتگی داره دهانش هم بوی بد میده
- سرماخوردگی
سلام پسرم ۹ ماهشه و سرماخوردگی داره قطره پلارژین و استامینفن بهش میدم بینیش کیپ شده و موقع خواب اذیت میشه چ داروی دیگه میتونم استفاده کنم ممنونم
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- عفونت ادرارنوزاد
سلام مقدار مصرف سفکسیم برای نوزاد ۵کیلو چقدر است وسفکسیم چند باید داد
- پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام
نحوه استفاده از پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه چطور می باشد؟
ممنون - بیماری کوکساکی
سلام دخترم ده سالشه اقای دکتر بردمش سه روز پیش دکتر گفت گلوش هم عفونت داره بیماری کوکساکی هم داره ازیترومایسین دیفن وشیاف وقرص سرماخوردگی داده الان تبش بیشتر شده چشماشم پف کرده قی هم به رنگ سبز میده باشیاف بازم یکم داغه چکارکنم ممنون خیلی میترسم خولهش جواب بدین
- کرونا
سلام اقای دکتر پسرم یک سال هفت ماهشه ابریزش بینی ویک بار تب کرده حالا سرفه میکنه ایا احتمال دارد کرونا داشته باشه
- شربت میم
سلام اقای دکتر کودک سیزده ماهه ای دارم که از اول شربت میم به او می دادم اما اشتهایی برای خوردن ندارد ایا میتوانم در کنار این شریت داروی دیگری که باعث افزایش اشتها بشود استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- پوره
سلام برای نوزاد هفت ماهه پوره ی سیب زمینی رو چگونه درست کنم؟سپاس فراوان
- قطره پدی لاکت،
سلام.پسرم دو روزه که آنفولانزا گرفته.بردمش پیش دکتر بهش انتی بیوتیک داده و گفت احتمال داره که اسهال هم بشه(آزیترومایسین .پلارژین کیدز،استامینوفن)مصرف میکنه. من تو خونه قطره پدی لاکت دارم. امروز از صبح پسرم با اینکه اصلا اشتهایی نداره و به زور یه مقدار کم بهش غذا میدم دو بار شکمش کار کرده و مدفوعش تقریبا شل و بلغمی هست . میخواستم ببینم میتونم از این قطره بهش بدم؟آيا برای این وضعیتش مؤثره؟پسرم ۲ سال و ۱۰ ماهشه و ۱۲ کیلو و۸۵۰ گرم وزنشه اگر این قطره براش خوبه میشه لطف کنید مقدار و نحوه مصرفش رو بهم بگید؟
- شربت نیوزینک
سلام وقت بخیر نوزاد ۶ماهم وزنش درطی ۲ماه اخیر خیلی کم اضافه شده که دکترگفت باتوجه به وزن تولدش خوبه ولی براش فولیکاسید۱گرم و شربت نئوزینک داده ازوقتی میخوره بیشتر مدفوع میکنه براش ضرر نداره؟روزی ۳سی سی
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام اقایی دکتر پسر من از دوهفتگی مدفوعش مثل سنگ ریزست همش در حال زور زدنه هر روز دفع داره ولی مث سنگ ریزه باید چکار کنم؟دکترم بردم گفتن مال شیر خشکه و در حال حاضر شیر خشک آپتامیل pdfمصرف میکنه
- سفکسیم
سلام ددکتر به پسر سه ماه پنج روزه من سفکسیم ۱۰۰هردوازده ساعت ۲.۵میل ایا زیاد نیست
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار
شربت ازیترومایسین ۱۰۰گرفتم مقدارمصرف وچندوعده برای کودک دوسال ونیم باید داد
- ختنه
سلام پسرم دوماهشه دو روزه ختنه کردیم روزی چند بار تو آب و صابون بزارمش ؟
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم
- مدفوع سبز رنگ نوزاد سه ماهه
- دیازپام 2 پس از تب و تشنج
سلام آقای دکتر
دخترم به خاطر تب تشنج کرد چند روزی بستری بود بعد دکتر بهش قرص دیازپام 2 را داد که هر وقت تب کرد به مدت 3 روز هر 12 ساعت نصفشو بدم دخترم یک سالشه و 10 کیلو شما چه راهکار دیگه ای به من پیشنهاد میدید من خیلی نگرانم
- مصرف اموکسی سیلین درختنه
سلام وقتتون بخیر فاصله زمانی اموکسی سیلین با شیر در نوزادان باید چقدر باشه؟! قبل شیردادن بهش بدم یا بعدش پسرم یک ماه و پنج روزشه. ختنه کردیم دکتر بهش آفاموکس ۱۲۵ داده هر هشت ساعت دو ونیم سی سی واینکه تا چند روز بهش این شربت رو بدم ک عوارض اینا نداشته باشه ایا دوز مصرفیش مناسبه برای نوزاد یه ماهه با وزن تقریبا پنج کیلوگرم.
- مدفوع
سلام آقاي دکتر خدا خيرتان بدهد خيلي ثواب مي کنيد بي وقفه جواب ما رو ميدهيد واقعا ازتون ممنونم انشالله خدا بهتان سلامتي و شادي بدهد. آقاي دکتر دخترم 16ماهشه و روزي 3يا بيشتر از 4بار در روز ممکنه مدفوع کنه غذا هم کم ميخوره بيشتر شيرخودمو ميخوره آيا اين همه مدفوع کردن اشکالي ندارد؟؟

