Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد نکردن قد کودک
با سلام وخسته نباشید یک پسر یک سال ونه ماه دارم قدش از یک سال وسه ماهگی بلند نشده واصلا پنج ماه است غذا نمی خوره حتی با بازی هم غذا نمی خوره تا به حال پیش سه متخصص بردم وفقط سگشربت اشتها اور دادن مثل راسیب وزینگ گلوکونات وسندوس ولی اصلا فایده نداشته چزن زمان تولد ۳کیلو قد زمان تولد ۵۲وزن الان بچه ۹۵۰۰وقدش ۸۵لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- مدفوع زردرنگ
سلام دختر من دو ونیم ساله هست الان چند روزی هست مدفوع به رنگ زرد روشن هست میشه یه راهنمایی فرمایید
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- راه نرفتن چند روز کودک
سلام.دختری هیچ ده ماه دارم که به طور نا خوداگاه سه روز است که راه نمی رود هیچ ضربه ای به پایش نخورده است .واز او آزمایش به عمل آمده که آزمایش هایش هم چیزی نشان نداده است.ودرد هم ندارد در بدن او هیچ علامت ونشانه ای هم نیست
- نحوه شیر خوردن
سلام دکتر دختر من یکسالو چهار ماهشه موقعی که شیر میخوره میزنه تو سرش این کار رو خیلی وقتا تکرار میکنه دلیلش چیه ؟ شیر خودمو میخوره باتشکر
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- سلام پسرم ۵ سالشه و دوروز هستش که صبحها میگه گلوم درد میکنه و علاعم دیگه ای نداره ممکنه امیکرون گرفته باشه .شربت سفکسیم میتونم بهش بدم ؟فقط نمیدونم چند کیلو هستش پارسال ۱۶کیلو بود
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- شربت ايمون اکتيو اکوفارم
سلام آقاي دکتر من بچم سينه پهلو شده ميخوام براش يه مولتي ويتامين خوب مصرف کنم در دوره نقاهت بيماريش مي گويند شربت ايمون اکتيو اکوفارم خيلي خوبه درسته؟؟؟ميشود از اين شربت هم الان که عفونت داره و هم هميشه بهش بدم؟؟13ماهشه
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب آقای دکتر پسرم دو سالشه تقریبا سه هفته هست سرماخورده همه داروهارو مصرف کرده ولی همچنان سرفه خلط دار میکنه جوری که خلط باعث میشه استفراغ کنه بینیشم ترشحات سبز داره گاهی خیلی کم از چشمش عفونت میاد انتی بیوتیک ندادم بهش اینبار چه انتی بیوتیکی بدم و چقدرتا خوب شه میترسم بمونه به عفونت شدید تبدیل شه چون خیلی طول کشید ممنونم
- فرورفتگی دنده دوطرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهه هست تولد۱۲۰۰بود وزنش.۳۴ هفته بدنیا اومده زیر دوطرف دنده ها موقع نشستن فرو رفتگی داره الان ۷۲۰۰ هست وزنش عکس سیته هم نرمال هست چکارکنم
- اسهال کودک
سلام کودک ۱۴ماهه باوزن۱۰کیلوسه روزی هست اسهال شده درروزچندبارمیشورمش وعلایمی جزاسهال نداره ومقعدش بخاطرتکررمدفوعش ک آبکی قرمزشده ومیسوزه.برااسهالش چی بدم ک خوب بشه.ممنون ازشما
- بی اشتهایی
سلام . دختر یازده ماه دارم که اشتهای خیلی کمه شاید در روز سه یا چهار قاشق غذا بخوره بیشتر شیر خودم را میخوره و وزنش هم هشت کیلو و نیمه وزن تولدش چهار کیلو بوده دکتر هم بردم مولتی ویتامین داده ولی اثری نداشته
- فرزندم چهارونیم ساله است وتب مختصری داشته،تبش قطع شده ولی احتناق بینی دارد
چه دارویی استفاده کنم؟
- مقدار مصرف سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ براب کودک ۹ سال
باسلام پسرم ۹ سال هست.سرفه های خلطی داره چند روز سرفه خشک داشت و دیفن هدرامین کمپاند بهش دادم الان سرفهای خلطی شده.سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ رو خریدم چه مقدار بهش بدم؟ پسرم ۲۴ کیلو هست.. لطفا بهم اندازه مصرف با قاشق رو بگید چون پیمانه ندارم ممنون
- گلودرد
باسلام دخترم نزدیک ۶ سالشه و ۱۸ کیلو وزنشه.دو روز تب داشت و گلودرد .الان خداروشکر تبش قطع شده ولی گلوش درد میکنه و خلط داره.حرف زدنش هم تودماغی شده. من بهش دیفن هیدرامین دادم.ولی خلطش زیاده و موقع خواب نفس کشیدنش سخته.خواستم بپرسم بهش آنتی بیوتیک بدم؟؟ممنون

