Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرک کنار چشم
سلام پسرم سه ناهست کنار چشم راستش چرک جمع میشه، با پنبه و اب گرم شست و شو دادم فایده نداشت از قطره باکتی ماید هر شش ساعت به چشمش میزنم ولی فایده نداره بیشتر شده
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- سلام دختر من ۴سالشه و بی دلیل ناخن های پاش و دستانش می اوفتند و در میایین مریضی خاصی هم ندارد علت چیست
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- سلام پسر من٢سال و هشت ماهه هستش وبشدة سرفه ميكنه خلط دار هم هستش از چه داروي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
سلام پسر من دو روزيه به شدت سرفه ميكنه خودش هم يرفس خلطيه و٢سال وعشت ماه سن داره ١٣كيلو هستش الان از چه شربتي استفاده بكنم تا رفع بشه راهنمايي بكنيد ممنون ميشم
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲۲ماهه
وزن کودک ۱۵ کیلو و ۲۲ ماهه است
- وزن کودک
سلام جناب دکتر خداقوت ببخشید پسرم با وزن۳کیلو به دنیا اومد الان۱۴ماه هست وزنش۸۳۰۰شده از ده ماهگی داره دوتا دوتا دندون درمیاره به نظرشما نیاز به پزشک تغذیه داره؟موقع غذا خوردن هم فقط میگه خودم غذا بخورم الان دندون اسیاب پایین و بالا رو داره درمیاره ضعیف شده
- پانزدن
سلا مدکتر بچم دیروز هفت ماهش تموم شدهمیشه ریر بغلش میگرفتم محکم روی پاش میموندامروز دورش بالش گذاشتم بشینه امااز غروب زیر بغلش میگیرم اصلا روی پاش نمیمونه چکارش کنم خیلی ترسیدم
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر بچم 10ماهشه شیرکم چرب یا پرچرب میتونم شروع کنم ؟ واینکه بصورت خام بدم بخوره یادرغذا؟
- مشکل ادراری
سلام خسته نباشید پسر من دوسالش از صبح وقتی مای بیبی شو باز میکنم ادرار کرده ولی به شکل پودر آجری رنگ مشکلش چیست
- قورت دادن هسته زردالو
5شنبه پسر 4 ساله هسته زرد آلو قورت داد نفسش گرفت خوب شد تا امروز با پسر بزرگترم بازی میکرد زد تو سر پسر کوچیکم نفسش دوباره گرفت باید چکار کنم خطر ناک هست
- آمپول بتامتازون برای فاویسم
سلام .خداقوت . آیا آمپول بتامتازون برای کودک ۱۳ ساله فاویسمی ضرر داره یا خیر؟
- سلام ۸سالشه ۲۱کیلو وزن داره چند سی سی اموس سیلین بدم بهش
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- قطره بینی
سلام پسر ۴.۵ ساله دارم کمی بینیش کیپ شده اسپری فلومیست ۵۰ شبها بزنم کافیه ؟ یا دی بی سالین؟
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- رشد کودک
با سلام و عرض ادب خدمت شما کودک من امروز که شش ماهش تموم شده قدش ۶۹
وزنش ۷۸۰۰
دور سرش ۴۳ هست وزن موقع تولد ۳۲۰۰
قد ۴۸
و دور سر ۳۳ آیا نرمال است؟ - زردی کف پا
سلام دخترم ۶سالشه کف پاش زرده میخاستم بدونم ربطی ب کمخونی نداره؟
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟

