Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- سرماخوردگی
سلام پسرم یک سال و پنج ماهشه پنج شبه که تب داره از ۳۸ تا ۳۸٫۵ سرفههای شدید هم میکنه غذادو نوشیدنی هم اصلا نمیخوره.. معمولا شب که میشه تب میکنه یه بار بهش شربت استامینوفن میدم تبش میاد پایین حس میکنم گوشش هم درد میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- دخترم ۵ روز اموکسیسیلین خورده اسهال شده چکار کنم
- سرما خوردگی یک سالو نیمه
سلام خوبین من کودکی یک سالو نیمه دارم سرما خرده سرفه میکنه سه هفته پیش بردمش دکتور بهش آزیترومایسین 200 داده تموم شده حلا دباره سرما خرده شربت آزیترومایسین 200 گرفتم از داروخونه شک شیشش فرق داره حالا میخواستم بدونم اشکال نداره بدم به کودکم
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- تب
سلام اقلی دکتر دیردز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون بابت تب و سرفه . فارمنتین دادین و فرمودین اگه تب داشت ایبوپروفن بخوره . دیشب سرفه هاش بازم زیاد بود و با امروز ۴ امین روزه تب داره تاکی باید برای تبش صبر کنم ؟ نیاز به بستری دربیمارستان نیست؟
- تشنج
دخترم ۲سالشه دوبارتسنچ کرده یه بار۲۰رکزپیس یه بارهم ۱هفته ای میشه بستری بودگفتن عفونت شدیدداره امکانش هس دوباره تشنچ کنه یان دیگه رفع شده
- آزمایش خون
سلام دکتر دخترم 5 ساله هست. دو ماه پیش آزمایش خون داد که آلکالین فسفاتازش نزدیک 40 واحد بیشتر از حد مجاز بود. لوکوسیت هم بیست واحد بالاتر از مجاز و ترومبوزیت هم کمی بالاتر از مجاز. دکتر دو ماه بعد باز خون گرفت که لوکوسیت کل نرمال بود ننتها اءوزونفیل 2 واحد بیتشر از نرمال بود. مالقی مثل قبل. دلیلش چی میتونه باشه؟
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- در مورد آمپول بتامتازون
باسلام وخسته نباشید دکتر پسرم ماهی دوتا امپول بتامتازون میزنه مشکلش حساسیت الرژی وآسم داره سرفه که میکنه به زور میتونه نفس بکشه درضمن پسرم ۲سالشه ووزنش ۱۱ کیلو داره بهداشت میگه قدش خوبه فقط مشکل وزن داره خواستم ببپرسم این نوع دارو به قد ووزنش اثر میزاره ممنون میشم جوابمو بدی خیالمو راحت کنی خیلی دلشوره دارم
- برفک دهان
سلام دخترم از ۴۰ روزگی برفک دارد هر دارویی میرم خوب نمیشود نیستات دادم خوب نشد دوباره بعد چند ماه دادم به استفراغ افتاد آخرین بار فلوکونازول دادم موقت خوب شد دوباره گرفت قبل از شیردهی شیشه شیر پیرکسش را میجوشونم و لباساش هرروز شسته میشود کرم کلوتریمازول به مقعد میزنم و اسباب بازی هایش جوشانده میشود چیکار کنم
- تاخیر در واکسن یک سالگی
با سلام و عرض ادب با توجه به اینکه فرزند بنده علایم سرما خوردگی داشت و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتم تزریق واکسن 1 سالگی رو 2 یا 3 هفته به تاخیر بندازم مشکلی ایجاد میشود؟ ممنون از راهنماییتون
- دندان آسياب
سلام آقاي دکتر دخترم 15 ماهشه و 2تا دندون پايين و 4تا بالا در آورده ديروز متوجه شدم لثه ي دندون آسيابش جاش سفيد شده حالت دندون خيلي تعجب کردم نميدونم خدانکرده آبسه کرده يا داره دندون آسيابش در مياد.چون فقط الان 4تا بالا و 2تا پايين درآورده هنوز دندان نيش درنياورده دندون آسياب درآوردن عجيب نيست؟؟؟خيلي نگرانم
- خارش
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۵ماهشه خارش دماغ داره که نمیتونه بخوابه چند روزم هست پاهاشو میماله بهم ناله میکنه وقتی میخارونم آروم میشه.میشه سیتریزین داد؟

