Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد نوزاد
اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد دل درد شدید نوزاد بیست روزه مه گفتین بهتره از شربت گریپ واتر بعد یک ماهگی استفاده بشه. خواستم بدونم برای دل درد نوزاد بیست روزه چه دارویی بهش بدم چون دلپیچه هاش شدیده و حتی نمیتونه یه ربع بخوابه
- کمک تغذیه
سلام آقای دکتردخترم چهارسه بدنیااومده میتونم بهش غذابدم آخه حس میکنم شیرم کافی نیس موقع خواب سینموول نمیکنه توبیداری هم گریه میکنه هفت کیلوه
- تیروئید نوزاد
باسلام من دختر برادرم برای آزمایش تیروئید گفتن آزمایشش مشکوک الان چهارده روزگیش بازم آزمایش گرفتن ازش5.50بوده آیا خطرناکه
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
با سلام. دخترم 4ماهشه با وزن تولد2980و وزن الان 6200 آبریزش بینی و تب داره میتونم از شربت ستادین جی بدم بهش و چقدر بدم ممنون
- اب دهن
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه اب دهنش میاد از چیه
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- اسهال نوزاد یک ماهه
نوزاد یک ماهه من تقریبا ده روزه اسهال شده قطره پدی لاکت و نئو زینک دکتر براش نوشته اما خوب نشده تغذیه هم از شیر خشک نان و هم شیر مادر هست ...چندین بار متخصص اطفال مراجعه کردیم اما متاسفانه نوزادم اصلا خوب نشده و روز ب روز اسهالش بدتر تقریبا در طول روز ۱۰ تا ۱۵ بار مدفوع آبکی داره
- سلام امشب میخواستمدبخورم زمین پسرم از کمر خم شد عقب یکم گریه کرد براس
ش اتفاقی افتاده الان م خوابه
- گریه و کبود شدن نوزاد هنگام مدفوع کردن
باسلام نوزادی 32 روزه داریم که هنگام مدفوع کردن احساس میکنم شدیدا درد داره، گریه میکنه به طوری که صورتش کبود میشه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- قطره آدزیر
سلام جناب دکتر قطره آدزیر قطره ی خوبیه؟؟آد و زینک و آهن باهم تداخل ایجاد نمیکنن؟؟
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- صداخوردن شکم
سلام. آقای دکتر بچه من یک ماه و نیمشه و کولیک داره. شکمش خیلی قارقور میکنه اشکال نداره؟در ضمن مثلا دیروز شکمش 5بار کار کرد البته اسهال نبودا . اینا طبیعیع؟
- واکسن
سلام آقای دکتر دخترم امروز رفت دو ماهگی واکسن دوماهگی زدن بعد پاش یه کوچولو باد کرده خیلی بیتابی میکنه چیکار کنم
- فاویسم
سلام وخسته نباشید .پسرم فاویسم داره واکسن دوماهگی باید بزنه آیا خوردن استامینوفن براش ضرر نداره ومقدار مصرفی آن باید چقدر باشه ؟ ممنون از شما
- علت عفونت چشم
با سلام و خسته نباشید نوزاد من یازده روزه است الان سه روزه که وقتی گریه میکنه از یک چشم چرک میزنه بیرون نگرانم کرده میخوایتم ببینم این طبیعیه ممنونم
- تب نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم 11 ماهه هس از دیروز ظهر همش تب میکنه 4 ساعتی استامینوفن میدم یک ساعتی تبش میاد پایین بعد دوباره کم کم باز تب میکنه به نظرتون چکار کنم ببرمش دکتر یا نه
- رفلاکس معده د
نوزادهفت ماهه ای دارم ک ازدوماهگی بیقراری شدیدی دارد وازشیر خوردن ب شدت اجتناب میکنه چند بار دکتر بردمش گفتن رفلاکس داره اما هیچکدوم ازعلائم رفلاکس رو نداره فقط موقع شیرخوردن سرش رو ب عقب میبره درضمن رانیتیدین پدی لاکت و آمپرازول استفاده کرداما اثری نداشت کلا انگار کلافه است
- موهای زاید
با سلام.دخترم ۴ ماهشه. پزشک برای رفع قرمزی پوست پماد دیپروکل تجویز کرد.میخواستم بدونم آیا استفاده از این پماد ممکنه باعث شود تا اطراف ناحیه تناسلی نوزاد مو رشد کند؟

