Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- قطره و آب
سلام آقای دکتر قطره آدزیر دندون رو سیاه میکنه ؟ و برای نوزاد ۷ماهه میتونم از آب تصفیه برای خوردن استفاده کنم یا حتما باید آب جوشیده باشه؟
- سوختگی براثراسهال
سوختگی درکودکان براثر اسهال
- ترشحات
سلامدخترم۲سالشه امروز متوجه ترشحات سفید رنگ از واژنش شدم و اینکه علامت دیگ ای ندارع ایا نشانه عفونته؟
- فرورفتگی میخ درپای کودک
سلام وعرض ادب فرزند من یک سال ونیم هست امروز یک پنس(میخ )کامل در پای فرزندم فرو رفت حدود یه دقیقه گریه دراوردم فورا میخ رااز پای کودکم تو را خدا راهنمایی کنید برای درمانش مه دردش نگیره وعفونت نکنه باید چکار کنم
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه
- سلام نوزاد۱۱ماهه دارم که سرماخورده بهش اموکسی سیلین ۱۲۵میدم یادم نبوده تویک وعده دوباردادم چیکارکنم
- تغذیه کودک
سلام دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه شده میشه پودر سنجد یا همون سویق سنجد رو براش تو فرنی بریزم بخوره؟ متشکرم
- شیر
سلام آقای دکتر بچه 7 ماهه دارم فرنی رو با آب درست میکنم . میتونم با شیر کم چرب یا پرچرب هم درست کنم؟؟؟
- چشم پزشکی کودک
سلام بچه من دو سالشه و نارس به دنیا اومده بود و ازمایش r o p داد که خوشبختانه مشکلی نبود. و چک شش ماهگی هم مشکلی نبود میخواستم بدونم نوبت بعدی که باید برم پیش چشم پزشک اطفال چه زمانی هست؟
- نوسان دمای بدن با مصرف دارو
با سلام وخسته نباشید خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه ممنون از همه ی راهنماییهاتون خیلی مفید هستند پسرم یک هفته مونده تا وارد ۹ ماهگی بشه با وزن ۹ کیلو گرم کمی سرفه و کمی خش خش بینی ونیز کمی ابریزش چشم وبینی دکتر براش اول سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ساعت ۲ودو دهم سی سی با قطره سرماخوردگی وضدسرفه هر ۱۲ ساعت ۲ونیم سی سی با قطره چشمی جنتا مایسن بعد یک هفته خوب شده بود ولی بازهم بینی خش خش داشت دوباره شربت ازیترومایسن ۲۰۰هر ۱۲ ساعت ۲ونیم سی سی به مدت ۷ روز و شربت زادتین هر۱۲ ساعت ۲و نیم سی سی با پودر مونته کاست روزی یک عدد با آب به اندازه یک قاشق کوچک حل کرده وخورانده شود ولی از آن روز به بعد خوب شد ولی از شروع داروهای مرحله دوم دمای بدنش یک دفعه می شه ۳۷ونیم بعد از ۱۰ دقیقه یک دفعه می شه ۳۶و ۶ در طول روز تمام سرو گردنش عرق می شه این اتفاق بعد از داروها شده چی کار کنم ضمنا تو این طول درمان هرروز خیلی کمی موز و یک عدد بیسکوبیت مادر باشیر له کرده و کمی خرما در فواصل مشخص دادم از این هم می شه یا داروها باعث شدند چون قبلا اصلا این طوری نمی شد همه داروهارو قطع کردم در ۴ روز و موز وخرما وبیسکویت هم نمی دم دوز مصرف داروها برای کودک ۹ ماهه مناسب تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم ممنونم
- دانه های قرممزبدن کودک ۳ساله
- کینوا
سلام ااقی دکتر پسرم ۷ماهس ایا میتونم ب پسرم کینوا بدهم ممنون
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر. پسرم سه سال و دو ماهشه وزنش ۱۳ کیلو. از دیروز آبریزش بینی داره. الانم درجه حرارت بدنش ۳۷ هست. شربت کوریزان بدم؟
- کم اشتها
دخترم کم اشتها هست فقط بستنی زیاد مخوره میل به غذااصلا نداره علت چیست شربت آزیترمایسین بدهم
- شیرخشک ببلاک اچ آ
سلام پسرم دوماهشه من بهش فبلا شیرخشک نان میدادم الان بهش ببلاک اچ آمیدم به خاطر شکم دردش امروز بردم وزنش کردم وزنش کم شده بهش همینو شیرو بدم یاعوضش کنم
- تب کودک
سلام دکترخسته نباشیدبچم تب داره میشه تخم بلدرچین بهش بدم تواین چندروزکه تب داره؟؟
- پزشکی
من پسرم ۴۵ روزشه فاویسم داده شکمش از دیروزه کار نکرده واسش بی بی کر گرفتم میتونم بهش بدم

