Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر،دخترم 2سال و 3ماهشه،بیشتراز یکهفته است که دچار یبوست شده به طوریکه هرروز دفع داره ولی به صورت تکه تکه که مدفوع سخت هستش،دراین مدت تمام راهکارهای سایت شما درمورد یبوست را انجام داده ام ولی تاثیری نداشته اقای دکتر لطفا یه دارو یا راهکار لطف میکنید تا شنبه که مطبها بازمیشوند وضعیت این بچه بهتر شود چون بعضی وقتها بی تابی میکنه .لطف بزرگی میکنید زنده باشید
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- بی اشتهایی کودک ۱۲ ماهه
دخترم ۱۱ماه و ۲۰ روزه اس بعد یک بیماری سخت نیم کیلو کاهش وزن و بی اشتهایی شدیدی دارد از داروخانه شربت سیمو آپتا براش گرفتم نوشته ۲سال به بالا می تونم یکسالگی بدم این شربت رو ؟اشتها آور خوب برای یکسالگی چی هست ؟لیکو زینک یک ماه استفاده کردم اثری نداشت ...
- واکسن۱۸ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم واکسن ۱۸مااگی باید بزنه ولی سرماخورده چه مدت میشه صبرکرد؟
- سرماخوردگی
با سلام پسرم 9 ماهه و18 روزشه سرما خورده شده بینی و گلوش خلط داره تب نداره شربت بنفشه باریج رو چه مقدار میتونم براشون استفاده کنم؟ سوال دوم اینکه پسرم میشینه ولی کامل تعادل نداره و به حالت 4 دست و پا میماند ولی حرکت نمی کنه ، غلط میزنه و سینه خیز م میره وزن تولد2850 قد 49 وزن فعلی9 قد 71 ممنون
- سلام من یه پسر 8ساله دارم سرش از نوزادی تا الان دولکول سفالی هست آیا درمانی داره که بخواد از این حالت کشیدگی در بیاد در این سن
- دورسرنوزاد
سلام پسرم موقع تولد سایز دورسرش ۳۷ بودباوزن ۳۵۵۰ الان که ۴۰روزشه دورسرش۴۰باوزن ۵۳۰۰ بهداشت گفت که دور سر زیاده توبارداری سونوگفت که سربچه بزرگه شایدارثی باشه بنظرشماطبیعیه
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- آزیترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه وزنش هم هشت کیلو نیم است سرما خورده چقد شربت ازیتروماسین ۱۰۰ بهش بدم چند ساعتی؟؟
- خصوصی
من ی نوزاد2ماهه دارم خیلی استفراغ میکنه ایاطبیعیه؟
- بالا بودن گلبولهای سفید بچه ۲ سال به بالا خطر ناک هست و باید چه اقدامی برای پاین اوردن کنیم
- عفونت ادراری دختر سه ساله با وزن نه کیلو
دختر دوساله دارم نه کیلو وزن داره وقتی میخاد ادرار کنه خیلی اذیت میشه یه مدتی خارش بدنی داشت فکر میکردم ماله پوشاکه امروز از صب تا الان نمیتونه دارار کنه میخاستم بیبینم چه دارویی بش بدم چند سی سی ؟؟؟
- کره بادام زمینی واس کودک یکسال خوبه
سلام،اقای دکتر کره بادام زمینی واس کودک یکسال خوبه
- بهترین شیرخشک
سلام دختر من کم وزن بدنیا اومده الان ۴ماهشه بهترین شیر خشک برای وزن گیریش چیه لطفا راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید من ی بچه ده ماهه دارم اصلا بهش هیچ گونه قطره مولتی ویتامین یا اهن ندادم فقط ی قطره ایروفنت براش گرفتم ک بدم طریق مصرفش لطفا بعد مشکلی نداره
- اوریون
سلام خسته نباشید آقای دکتر پیرخواهرم دوروز پیش اومد منزل مادرم من هم یه پسر ۳ ساله ویه دختر یه ساله دارم صبح از خواب بیدارشد گفت گوش وفکش درد میکنه بعد فرداش رفت خونه خودشون صورتش باد کرد بردن دکتر فهمیدن اوریون داره من هنوز واکسن یکسالگی دخترم رو نزدم تاکی امکان داره بفهمم ویروس رو به بچه های منم داده درضمن واکسن ۱۲ ماهگی دخترم رو بزنم
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- استفراغ مکرر کودک
سلام وقت بخیر دختر 5 ساله ایی دارم از صبح زود شروع کرده به استفراغ های مکرر علائم دیگه ایی نداره فقط آب یا حتی لقمه کوچکی غذایی که میخوره بلافاصله بالا میاره هرچی که به ذهنم رسید بهش دادم اما بلافاصله بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- اسحال
پسرم دوسال سه ماهشه با وزن ده کیلو نه روزه اسحاله روزی یبار مدفوع داره بعضی روزا دوبار دکتر پدی لاکت داده با شربت اوندامین
- دادن نبات داغ به نوزاد اشکال دارد؟ حتی به میزان کم؟

