Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره
- شیرپاستوریزه
سلام وقت بخیر من به دخترم شبا ک گرسنه اش میشه یا صبح ها تو خواب تو شیشه شیر_ شیر پاستوریزه میدم ایا شیر باید جوشیده شده باشه هردفعه یا از قبل ک جوشیده کافیه و فقط ی بار گرم شه دخترم ۲سالو ۸ ماهشه ممنون از توضیحاتتون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- سلام نوزاده سیوسه روز دارم شیر خشک آمپامیل جونیور میدم میشه شیر خشک ببلاک بدم
- وزنگیری نوزاد
سلام نوزاد ۵ماهوده روزه دارم که وزن تقریبیش ۷و۳۰۰ اما ظاهر تپلی نداره چکار کنم بچم تپلتر بشه ایا وزنش خوب ونرماله
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
- نوزاد
سلام دکترمیشه شیرخشک اپتامیلو با ببلاک کامفورت قاطی کرد اپتامیل بچم یبوست میشه جزاونم چیزی نمیخوره پزشک براش کامفورت تجویز کرده اونم نمیخوره اصلا همیشه هم شکمش سفته و گریه میکنه و زورمیزنه پیشنهادشماچیه برای رفع یبوستش فقط اب قندبدیم کارمیکنه با ترنجبین
- سلام دخترم سه سالشه با قد ۹۲ ووزن ۱۲ کیلو آیا نیاز داره به کار غدد ببرم
- قرص اهن
با سلام و عرض ادب ایا میتوانیم به کودک نوزده ماهه بجای قطره اهن قرص اهن فروس سولفات بدهیم؟ چون قطره زا نمیخوره ولی قرص را در اب حل میکنم بهتر میخوره اگر بله ایا هرروز؟ باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- تب
سلام جناب اقای دکتر کرم بین. وقت شما بخیر. پسرم تازه دو سالش شده و پزشکش شما میباشید. اقای دکتر الان ساعت یک شب هست و متوجه شدم که پسرم تب شدیذی دارد. براش شیاف استامینوفن گذاشتم ۱۲۵ . و کمی شربت پلارژین دادم بهش. اقای دکتر فعلا تبش پایین نیامده. ظاهرا سرما خورده . با تب سنج هایی شبیه فازمتر هست زیر بغلش گذاشتم. تبش سی و نه و سه دهم هست. لطفا راهنمایی بفرمایید که چه دارویی براش تهیه کنیم. یک دنیا سپاس و قدردانی از شما
- ترس یا خفگی
سلام من دوازده روزه واکسن دخترم زدم تو واکسنش تب سنگینی کرد بعدش چهار روز شکمش کار نکرد بعد چهار روز کمی کار کرد.بعدش دوباره پنج روز کار نکرد غروب هفت براش شیاف زدم و دوساعت بعدش کمی تب کرد ۳۸درجه لردیم دکتر گفت گوشش و گلوش سرما داره چرک خشک کن و سیتیزین داد و استا.ولی وقتی خونخ اومدیم گذاشتم پایی حالات پشت یا طاق باز شروع کرد چشش درشت کردن و دستو پاش داد بالا زد زیر گریه تا بغلش کردم اروم شد.دکتر این یعنی خفگی؟یاترس؟امروز الان چهار روز گذشته از اون روز دوبار دیگه دیدم برا همین دیگه به چپ و راست میخوابونم نم
- ضربه و خون امدن از سر کودک
سلام.خواهرم سرش محکم خورد به لبه تیز اپن اشپزخونمون بعد یه لایه ی کوچک اما ضخیم از پوستش کنده شد حالا هم خون اومده از سرش چه کنیم
- خس خس قلب نوزاد
سلام وقت بخیر پسرم الان 4ماهشه یک ماهگی بردمش دکتر اطفال گفتش که سینه ش خس خس داره و ی صدای اضافه تو قلبشه دو ماهگی بردمش اکو گفت مشکلی نداره و هم چنان خس خس رو داره آقای دکتر بنظرتون مشکل از چیه و خوب میشه
- جوش روی صورت دختر 16 ماهه
پوست صورت دخترم ۱۶ ماهشه صورتش دو روزی جوش زده. برای بهبود صورتش چیکار کنم؟ راهنمایی کنین.
- افت ته گلو
سلام دکتر ته گلو پسرم دونه سفیدی مثل افت زده و دو روزه تب داره از دیشب تب با دارو بهتر کنتر شده
- نوزاد
سلام دخترم تازه وارده پنج ماه میشه شیر خودمم بهش میدم خیلی گریه بی قراری میکنه زور میزنه دهانش کف میکنه آب دهانش جنبنده هست آب گلوشو به زور قورت میده سرش خیلی عرق میکنه وزنش پایینه موقعه که بی قرار میشه پاهاشو رو هم فشار میده تکون میده
- رفتن مو درچشم نوزاد
نوزاد من شش ماهش هست همیشه داخل چشمش مو هست . موهای خودش میرن داحل چشمش . میخواستم بدونم خطرماک نیست به چشمش آسیب نمی زنه؟ میشه راهنمایی کنید چگونه مو رو از چشمش در بیارم؟
- حرف زدن
سلام بچه از چند ماهگی باید حرف بزند ؟ ممنون
- شیربالاآوردن
سلام و خسته نباشید آقای دگتر نوزادم در طول روز اگه چندبار شیر یا پنیرک بالا بیاره طبیعیه و نیاز نیست بیایم خدمتتون؟ چون بچه من 21 روزشه و قبلش شیر بالا نمیاورد الا دوسه روزه در طول روز دوسه بتر شیر یا پنیرک میاره

