Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازمایش
من پرسیده بودم دخترم ۷ سالشه تست tsh 4.416 و پرولاکتین ۶۴ داره . فرمودید برای چی آزمایش پرولاکتین دادند؟ برای تشخیص بلوغ زودرس. من سه ماه پیش سینه دخترم سفت شد . آیا این پرولاکتین خطرناک است ؟ و سوال دیگه دخترم کم کاری تیرویید دارد؟ بقیه تستهای بلوغ رنج نرماله .
- خارش آلت تناسلی
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سال و نیمشه. دو روزه خارش شدید در ناحیه آلت تناسلی داره. ولی قرمز یا متورم نشده. دلیلش چی میتونه باشه و چطور باید درمان بشه؟ ممنونم
- سرماخوردگی کودکان
سلام برای بچه دو ساله میشه شربتستادین دی سی استفاده کرد و اگه نه ،درصورت استفاده چکار باید کرد؟
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- درموردتبکودک
دخترم دوسال ونیمه هست چندردزه تب بدون علامت داره بردم دکتر گفتن عفونت داره چرک هشک کن داده ولی تا ثیری نذاشته
- تب اسهال
ببخشید دخترم ۲بار بردم دکتر اما خوب نشده تب داره و اسهال هست و تبشم اثلا پایین نمیاد فک کنم بدای دندوناشهاخه لثه هاش خیلی میخاره لطفا بگین برای تبش چیکار کنم رضمن دخترم۱ساله هست
- سفکسیم ۱۰۰ میزان مصرف در اسهال خونی کودک ۷ ساله ۲۲ کیلویی
- سلام وقت بخیر من دخترم یکسال ودوماهشه شربت ستادین دی سی میتونم بهش بدم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- تیروئید در کودکان
سلام دخترم ۹ونیم سالشه. بردم دکتر غدد گفت تیروئیدش لب مرزه.میشه توضیح بدین چه عواملی باعث این اتفاق شده و من باید رعایت کنم.ممنون
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- کرم کودکان
سلام پسرم 4 سالشه چطور قرص مبندازول را مصرف کند. ممنونم از شما
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- مقدار مصرف آزيترومايسين
مقدارمصرف آزيترومايسين ٣٠٠در كودكان
- دردگوش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من ۴روز پیش ویروس گرفت که خیلی سرفه وتب داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ واسپری وقرص جویدنی بهش داد وخوب شد الان درد گوش شدید شده البته الرژی هم داره دکتراسپری بینی فلوتیکازون داده میگه اب وسط گوشش جمع میشه الان برای درد گوشش چکارکنم ؟
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- تب و دل درد و اسهلال
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده

