Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام خسته نباشین.دختر من 2سال و2ماه داره و چند وقتیه که یبوست گرفته وشکمش دیر کار میکنه،بردمش دکتر شربت باریج،قطره پارافین خوراکی وشیاف گلیسیرین تجویز کردن.4روز قطره پارافین و دادم ولی روز 5ام از مقعد دخترم مایع روغنی نارنجی خارج شد ومن پارافین مقطع کردم.الان که 2روز از این میان میگذره بازم از مقعد دخترم روغن خارج میشه،چ تو دستشویی چ در حالت عادی که لباساشو کثیف میکنه.میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم؟توروخدا جواب بدین.نگرانم
- نیلا طلا
بچم عفونت روده داره دکتر ایبوپروفن داده ولی تبش قطع شده نیازی هست ادامه بدم
- فاصله
با سلام و عرض ادب
من ۲۸ آذر واکسن یکسالگی کودکم را زدم و بهم گفتن که باید واکسن فلج اطفال هم براش بزنم
میخواستم بدونم فاصله بین دو واکسن چند ماه باشد بهتر است؟
الان تقریبا ۳۷ روزه که واکسن یکسالگی رو براش زدم - مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام بچه هشت ماهه اي كه زرده تخم مرغ نميخوره حتي با پوره سيب زميني هم تركيب ميكنم نميخوره در واقع پوره سيب زميني هم دوست نداره داخل چه غذاي ديگه اي ميشه تركيب كرد ممنون
- ازیترومایسین
سلام پسرم دو سال و ده ماهشه. وزنش دوازده کیلوه. چقدر ازیترومایسین 200بهش بدم.
- افتادن ناخن دست
ناخن های دست کودک دوساله من میافتد علت چیه
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- درمورد هوش کودک
دختری دارم سه سالو ۴ ماهشه @حروف خارجی از اول تا اخر @از ایام هفته گرفته @ا اعداد تا ۲۰ بلده خارجی @هلو هلو هواریو تا اخرش @ایام سال از فروردین تا اخرش @آیام هفته به خارجی @از شعر گرفته قدرت خدا @متاب خوب @انار @باز باران @تا یه عالمه دیگه شعر دیگه حفظه @سورهارو ۵ تا حفظه @ از اولین امام تا اخرین بلده @از ۱ تا ۱۰۰ بلده البته با کمکی کمک @ دایره با مربع @مثلث @عدد۱ بلده با خورشیدوکوه پرنده@گرفته تا چوب کبریتو میتونه خونه @درختو خونه @ با پرنده @ شکل دختری بکشه@تا کارای عملی گزفته از ظرفو ظروف مرتب کردن تا پذیرایی کردن به بزرگا از مسواک زدن گرفته تا نخ دندانو @حای بلده موچین دست بگیره ممو دست بکنه @از شعر محلی خوب بلده تا بماند شعر ای فارسی سر زده از افق @ حالا این نشونه هوش بچس @ جدول ضربم حفظه اینا نشونه هوش بچس
- ایا به جای شربت کواموکسی کلاو چهارصدو هفتادو پنج میشه قرص اون را تجویز کرد
- باسلام.دختردوماهه ای دارم از وقتی بدنیا اومده شبها وروزها بعضی وقتا موقع خواب ناله میکنه خواستم ببینم مشکلی هست دلیل ناله کردنش چیست درضمن نوزاد آرامی هست دزیاد گریه نمیکند
- درمورداطفال
- شماره1رو به کودک 9ماهه میشه داد؟؟
سلام کودکم 9ماهشه شیرخشک شماره 2رو نمیخوره بزور باید بهش بدم اما شماره 1 رو خیلی خوب میخوره آیا اشکالی نداره که شماره 1 رو تا آخر شیردهی بهش بدم
- راجب دوزشربت سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ساله
- سلام دکترمن بچه ام ۳ماهشه ده روزمدفع نکردبردمش دکترشیاف باشربت سناگل بهش داداگرواسش شیاف بزارم مدفع میکنه
سلام من بچه ام دوهفته مدفع نکردبردمش دکترشیاباشربت سناگل بهش داد باشیاف مدفع میکنه
- دانه قرمز رنگ
خسته نباشید جناب دکتر پسر چهار سال و نیم من یک روز تب داشت و بعد قطع شد بعد از دور روز که تب قطع شد دانههای قرمز ریز روی دست و پاهاش زده علتش چه چیزی هست؟
- دزمصرف ویتامین دی برای کودک۴ساله
- تداخل دارویی
سلام دختر من 13ماهشه دکتر براش قطره ADکلوی کیدز و قطره آهن داده خیلی کم اشتها من براش شربت سانستول تهیه کردم بهش میدم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد چون ADبهش میدم ADشم نصف مقداری که دگتر گفته بهش میدم وزن تولدش 2.800وزن الانش 9.500ممنون میشم جواب بدین
- آنفولانزا
سلام آقای دکتر پسرم ۳ساله است آنفولانزا گرفته آموکسی سیلین ۲۵۰ براش گرفتم وزنش ۱۵ کیلو هست چند سی سی بهش بدم بردم پیش متخصص خشک کننده نبود الان ۲۵۰ گرفتم

