Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- سرخک کودکان
سلام کودکی ۹ ماهه که واکسن های ماهانه خودشو نزده و همان طور سرخک چه و الان مبتلا شده به سرخک برای کودک الان چه اتفاقی میفتد
- دگزا برای کودک ۱۰ ماهه
سلام و عرض ادب دگزا برای کودک ۱۰ ماهه ضرری ندارد؟دکتر تجویز کرده و تزریق شده ولی خیلی نگرانم ممنون میشم از پاسختون
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- خر خر سینه کوکان زیر شش ماهه بخاط چی هست
فرزند من از بدو تولد تا الان که شش ماهه است خرخر سینه دارد به پزشک متخصص مراجعه کردیم گفتند مشکلی ندارد
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- کار نکردن شکم نوزاد چهار ماهه
سلام و خسته نباشید خدمت شما من نوزاد چهار ماهه دارم الان نزدیک دو ماهه که شکمش تقریبا دو هفته یکبار کار میکنه قبلا دکتر بردمش گفت طبیعیه ولی چندتا مطلب هست که خدمتتون عرض میکنم ممنون میشم کمکم کنید اول بگم که از شیر مادر تغذیه میکنه ولی بعضی وقتا سینه رو نمیگیره با اینکه گشنشه و مجبورا بهش شیر خشک میدیم توی روز دائم بیقراره و کف پاهاش رو خیلی بهم میماله و اینکه با اینکه خوابش میاد همش زور میزنه و سخت میخابه و بعد از ده دیقه از خواب بیدار میشه و گریه میکنه منون میشم کمکم کنید
- اسهال زرد با رگه های خونی استفراغ رفلاکس حساسیت به پروتئین گاوی کهیر و خارش بدن نوزاد نه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من نه ماهه هستش و14 روز اسهال داره که از ابتدا دارای مخاط بود اما الان زرد رنگ و آبکی و دارای رگه های خونی هست با توجه به سونو بردم و پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره و رفلاکس داره دائما خارش داره دکتر براش ساشه کیدی لاکت و روتفلور با شربت دمیترون و وانلایت نوشت بعلاوه شامپو و صابون سه تار که تاثیری بر کاهش خارش و کهیر بدن بچه ام نداشت شیرخشک پسرم اپتامیل پپتی سینئو بود که دکتر بیومیل سوی نوشتن که بعد از دادن این شیرخشک کل بدن پسرم از گردن و سینه و بازو همش جوش زده که من مجدد شیرخشک قبلی رو بهش دادم الان با توجه به این داروها و این حال بچه ام من باید چه شیرخشکی به بچه ام بدم که اسهالش متوقف بشه و این جوشها و خارش از بین بره آیا نیاز به بستری هست باتشکر
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه از بدو تولد هر دو مجرای اشکیش بسته بودن دو ماهی میشه یکیش باز شده ولی یکی دیگه همچنان قی میکنه و بستس در واقع دکتر تشخیص دادن نیمه باز ه من قطره های جنتامایسین و کلوبیوتیک ویک قطره دیگه استفاده کردم جواب نداده میخواستم این دوماه هم تلاشمو کنم اگه باز نشد ببرم دکتر چشم میخواستم شما یک قطره دیگه معرفی کتید واینکه شنیدم همزمان با قطره چشم قطره بینی هم ریخته بشه درسته ؟آیا در آینده پولیپ نمیاره واون رو هم چی بگیرم ؟سپاس فراوان بابت پاسخگویی شما
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- سرماخوردگی
سلام پسرم بعداز واکسن دوماهگی از دیشب تاحالا بینی هاش گرفته وسه چهار باری سرفه کرده موقعه خواب بد نفس میکشهممکن سرماخورده باشه یا ماله واکسن هستش ؟
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- قطره چشم باکتی ماید10
ایابرای سرماخوردگی نوزاد سه ماهه هم استفاده میشه
- رفلاکس
سلام پسر هفت ماهه ام خیلی خیلی بیقراری میکنه ب خودش میپیچه شیر نمیخوره مگر اینکه خواب باشه یا اینکه چن ساعت از شیر نخوردن گذشته باشه اونوقت میخوره حین شیر خوردن شکمش صدا میده و سینه رو رها میکنه اشتها برای غذا خوردن نداره سرش رو ب عقب میبره حالت ترش کردن داره استفراغ نداره شبها تا صب چند بار بیدار میشه و بشدت گریه میکنه آزمایش ادرار سونوگرافی از کلیه عکس از قلب همه رو انجام دادیم مشکلی نداشته میگن رفلاکس داره رانیتیدین آمپرازول پدی لاکت استفاده کرده اثری نداشت داروهای کولیک هم کولیف استفاده کرده اثری نداره هرروز هم داره بد تر میشه وزن حین تولد 2و900بود الان7و950هستش شش ماهگی 7و750بود ایا کمبود وزن داره بنظر شما چ مشکلی داره و داروههای رفلاکس چی بهش بدیم ممنون
- خواب نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم وقتی میخابه انقد پشت سر هم دست و پاش میپره که ازخاب بیدار میشه مجبورم شبا قنداقش کنم مشکلی نداره
- پاکوبیدن نوزاد
سلام نوزادهفت ماهه دارم بعضی مواقع خواب پاهای خودروبه زمین میکوبدعلت چیست اقای دکتر
- پدی لاکت
سلام وقتتون بخیر، دو روزه بعد از واکسن چهارماهگی فرزندم شکمش شل یک بار در روز با حجم زیاد کار میکنه، پزشک به من گفتن قطره پدیلاکت روزی ده قطره بدم، من نپرسیدم تا چند روز، به طور معمول تا چند روز باید قطره رو داد؟ممنونم از لطفتون
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر جناب دکتر من دختر ۳ماهه دارم امروز مقداری سرفه میکنه طب وابریزش بینی ندارد بنظرتون چه دارویی بهش بدم ممنون

